8 مدل از بهترین و جدیدترین تلویزیون های سامسونگ به انتخاب سایت پاپیولار مکانیکس

0

سامسونگ برای همه چیز از گوشی‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها نمایشگر‌های پیشرفته می‌سازد. تلویزیون‌های این برند از بهترین تلویزیون‌های موجود هستند.

اما بهتر است اول بررسی کنیم که وقتی می‌خواهیم تلویزیون جدید بخریم باید به چیزهایی دقت کنیم.

اندازه صفحه نمایش

اندازه صفحه تلویزیون شما باید متناسب با محل نصب و قرار دادن تلویزیون باشد و می‌تواند تفاوت زیادی در تجربه تلویزیون تماشا کردن شما ایجاد کند. اگر یک اتاق نشیمن بزرگ دارید، یک تلویزیون 65 یا 75 اینچی تجربه‌ای نزدیک به سینما را ارائه می‌کند. اگر یک آپارتمان کوچک دارید یا قصد دارید از تلویزیون جدید خود در اتاق خواب استفاده کنید، یک صفحه 32 یا 40 اینچی کافی است. اکثر مردم فضا برای قرار دادن یک صفحه 55 اینچی دارند که متوسط ​​اندازه ایده آل است و در حال حاضر هم تصور می‌کنم بیشترین میزان فروش در ایران همین تلویزیون‌های 55 اینچی باشد.

وضوح

یکی از مهمترین مشخصه‌هایی که باید در تلویزیون مورد توجه قرار گیرد وضوح تصویر آن است که تعداد پیکسل‌های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه نمایش است. هرچه تعداد پیکسل‌ها بیشتر باشد، تصویر واضح‌تر است. اکثر تلویزیون‌های مدرن 1080p و بیش از 2 میلیون پیکسل دارند. بسیاری از تلویزیون‌های با صفحه نمایش بزرگتر دارای وضوح 4K هستند، حدود چهار برابر میزان 1080p. تلویزیون‌های  جدیتر دارای وضوح 8K هستند که دو برابر تعداد پیکسل‌های 4K است. اما تلویزیون‌های 8K گران هستند و بسیاری از محتواهای پخش شده اصلا 8K نیستند. این باعث می‌شود 4K رایج‌ترین، مطلوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب برای اکثر مصرف‌کنندگان باشد. تمام تلویزیون‌های موجود در این لیست دارای وضوح حداقل 4k هستند.

فناوری نمایش

تلویزیون‌هایی که از پنل‌های LCD یا LED با پیکسل‌های کریستال مایع استفاده می‌کنند، پرنور و بادوام هستند و به طور کلی کمترین هزینه را دارند. صفحه نمایش LCD از نور پس زمینه فلورسنت استفاده می‌کند، در حالی که صفحه LED از دیود‌های ساطع‌کننده نور برای نور پس زمینه استفاده می‌کند. معمولاً نمایشگر‌های LED دارای کیفیت تصویر برتر هستند. اما پنل‌های LCD و LED اغلب دارای زاویه دید محدود هستند و کنترل نورشان محدود است.

تلویزیون‌های با کیفیت بالاتر از فناوری نمایش موسوم به کوانتومی که گاهی اوقات QLED نیز نامیده می‌شوند، استفاده می‌کنند که طیف رنگی جامع‌تری را نسبت به اکثر پنل‌های LCD ارائه می‌دهد. این فناوری از ذرات ریز در اندازه‌های مختلف استفاده می‌کند که به هر اندازه اجازه می‌دهد رنگ متفاوتی را منتشر کند.

تلویزیون‌های دارای فناوری OLED از فسفر‌های آلی استفاده می‌کنند. هر پیکسل می‌تواند نور خود را تولید کند، که باعث می‌شود در مقایسه با تلویزیون‌های LCD دقت و کنتراست نور بهتری داشته باشید. در تلویزیون‌های OLED می‌توان زاویه دید وسیع‌تری نسبت به تلویزیون‌های LCD داشت، آن هم بدون کاهش کنتراست یا از دست دادن رنگ.

اما تلویزیون‌های OLED می‌توانند بسیار گران قیمت باشند و به اندازه تلویزیون‌های LCD پرنور نیستند. فناوری MiniLED نسبتاً جدید و گران قیمت، ماژول‌های LED را که نور پس زمینه را برای صفحه‌های LCD فراهم می‌کند، کوچک می‌کند و در نتیجه رنگ مشکی عمیق‌تری ایجاد می‌کند.

این فهرست توسط سایت popular mechanics پیشنهاد شده.


اگر بودجه‌تان محدود است این را بخرید:

تلویزیون 50 اینچی سامسونگ مدل کریستال UHD 4K LED

527.99 دلار

اندازه صفحه نمایش: 50 اینچ
وضوح تصویر: 4K

من اخیراً فرصتی برای امتحان این تلویزیون پیدا کردم و با تصویر واضح، رنگ‌های زنده و کیفیت صدای شگفت‌آور مناسب، به ویژه با این قیمت، تحت تأثیر قرار گرفتم. این تلویزیون هوشمند دارای چندین دستیار صوتی است که به شما امکان می‌دهد کانال‌ها را تغییر دهید، میزان صدا را تنظیم کرده و محتوا را جستجو کنید. این تلویزیون نازک و کم‌ضخامت است و لبه‌ای مینیمالیستی دارد.

نقاط قوت:

رنگ‌های زنده
دستیاران صوتی


بهترین صفحه نمایش خمیده با قیمت متوسط

سامسونگ 55 اینچ کریستال منحنی UHD 4K HDR

599.33 دلار

مشخصات کلیدی

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
وضوح تصویر: 4K

مانند برخی از مانیتور‌های رایانه، این تلویزیون دارای صفحه نمایش منحنی است که برخی‌ها دوستش دارند. اما اینکه واقعا یک تلویزیون 55 اینچی لازم بوده که دارای انحنا باشد، شک داریم.

نرم‌افزار داخلی به شما امکان می‌دهد به صورت بی‌سیم صفحه کامپیوتر خود را روی صفحه تلویزیون بیندازید. این مدل به طرز شگفت‌انگیزی کابل‌ها را مخفی می‌کند – آن‌ها در پایه قرار گرفته‌اند – که به هم ریختگی را به حداقل می‌رساند.

نقاط قوت:

صفحه نمایش منحنی
نظارت بر صفحه کامپیوتر


بهترین تلویزیون سامسونگ با فناوری نقطه کوانتومی

سامسونگ 55 اینچ QLED 4K Quantum HDR

997.99 دلار

مشخصات کلیدی

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
وضوح تصویر: 4K

فناوری نقطه کوانتومی در این تلویزیون تولید رنگ عالی را ایجاد می‌کند. در یک آزمایش اخیر، تحت تأثیر تصویر واضح و واضح قرار گرفتم. Alexa آمازون در این مدل تعبیه شده است، که راه مورد علاقه من برای جستجوی محتوا است. کیفیت صدای بلندگو‌ها مطابق استاندارد‌های مدل‌های دیگر در این محدوده قیمت نیست، اما با افزودن ساندبار می‌توان آن را برطرف کرد.

نقاط قوت:

صفحه نمایش عالی
آمازون الکسا داخلی

نقاط ضعف:

کیفیت صدا متوسط


بهترین تلویزیون سامسونگ برای دوست‌داران صفحه نمایش بزرگ و گیم‌بازها

سامسونگ 86 اینچ کریستال UHD 4K LED

1،997.99 دلار

مشخصات کلیدی

اندازه صفحه نمایش: 86 اینچ
وضوح تصویر: 4K

اگر در خانه خود فضای کافی برای قرار دادن این مدل صفحه نمایش 86 اینچی دارید، ما آن را به شدت توصیه می‌کنیم. هنگامی که شب‌ها فیلم و سریال مورد علاقه‌تان را دنبال می‌کنید یا خود را در جدیدترین گیم‌ها  غوطه ور می‌کنید، هیچ چیزی مانند داشتن یک صفحه نمایش بزرگ، حال خوبی به شما نمی‌دهد. علاقه‌مندان فیلم از کیفیت تصویر فوق العاده لذت خواهند برد و گیمر‌ها از نرم‌افزار خاصی که به این تلویزیون کمک می‌کند تا به طور یکپارچه با کنسول‌های بازی عمل کند و تاخیر یا لگ نداشته باشد.

نقاط قوت:

تصویر عالی
نرم‌افزار ارتقای کیفیت بصری بازی


بهترین تلویزیون میان رده

سامسونگ 55 اینچ Neo QLED 4K Quantum HDR

1.547.99 دلار

مشخصات کلیدی

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
وضوح تصویر: 4K

اگر می‌خواهید تلویزیونی با کیفیت بالا داشته باشید که سال‌ها دوام بیاورد، اما نمی‌خواهید قیمت فضایی بپردازید، این مدل را در نظر بگیرید. فناوری MiniLED تصویری بسیار درخشان ارائه می‌دهد که از سلول‌های نوری بسیار کوچک متمرکز استفاده می‌کند. برای داشتن بهترین صدا، توصیه می‌کنیم یک نوار صوتی سازگار بخرید، زیرا بلندگو‌های داخلی‌اش ضعیف هستند.

نقاط قوت:

فناوری MiniLED تصویری عالی ارائه می‌دهد

نقطه ضعف:
کیفیت صدا پایین است


جذاب‌ترین مورد

تلویزیون 55 اینچی Frame 4K Quantum HDR

1،397،99 دلار

مشخصات کلیدی

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
وضوح تصویر: 4K

این مدل تلویزیون سامسونگ مورد علاقه من است زیرا شبیه یک قاب عکس طراحی شده است. و وقتی برنامه مورد علاقه خود را در آن مشاهده نمی‌کنید، می‌توانید از آن برای مشاهده آثار هنر‌های دیجیتال استفاده کنید. هنگامی که وارد اتاق می‌شوید تا یکی از گزینه‌های مورد علاقه خود را نمایش دهید، یک سنسور حرکت داخلی فعال می‌شود (به طور پیش فرض 25 اثر هنری در آن بارگذاری شده است و می‌توانید تصاویر خود را به صورت رایگان بارگذاری کنید). با پرداخت هزینه، می‌توانید در کتابخانه‌ای با بیش از 1400 قطعه آثار هنری مشترک شوید. می‌تواند مانند یک تابلو روی دیوار آویزان شود یا مانند یک تلویزیون معمولی روی سطحی بنشیند. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد.


بی‌نظیر‌ترین

تلویزیون 55 اینچی مدل Serif QLED 4K Quantum HDR

1،497،99 دلار

مشخصات کلیدی

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
وضوح تصویر: 4K

اگر از شکل و ظاهر روتین تلویزیون‌ها خسته شده‌اید، ممکن است بخواهید این مدل جالب را در نظر بگیرید که سامسونگ می‌گوید با همکاری هنرمندان پاریسی ساخته شده است. فناوری نقطه کوانتومی بیش از یک میلیارد سایه رنگ تولید می‌کند. همچنین می‌توانید وقتی برنامه‌ای تماشا نکنید، آن را به نمایش دکور، آثار هنری و عکس‌های زیبا اختصاص بدهید.


و بهترین تلویزیون پرچم‌دار سامسونگ

تلویزیون 75 اینچی فلت مدل QLED 8K Ultra

6997.99 دلار

مشخصات کلیدی

اندازه صفحه نمایش: 75 اینچ
وضوح تصویر: 8K

اگر از نظر هزینه کردن مشکل ندارید، این مدل واقعا ارزش توجه شما را دارد. این دستگاه نمایش بی‌نظیری از رنگ و تصویر دارد که شما را از هزینه‌ای که برایش کرده‌اید پشیمان نمی‌کند. فناوری QLED تصویری واضح را ارائه می‌دهد. البته وضوح 8K ممکن است بیش از حد باشد، زیرا در حال حاضر محتوای زیادی در دسترس نیست که از آن استفاده کند. از طرف دیگر، اگر قصد دارید این تلویزیون را برای چند سال نگه دارید، ممکن است وقتی فیلم‌ها با وضوح بالا بیشتر در دسترس قرار گرفتند، برایتان مفید باشد.

نقاط قوت:

تصویر واضح
کیفیت بالا

نقاط ضعف:

گران بودن و  نبود محتواهای زیاد 8K


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.