معرفی دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه

0

رپورتاژ

با اطمینان کامل می توان گفت دی کلینیک تدبیر ارومیه ، تنها و مجهزترین مرکز درمانی با حضور  بسیاری از حاذق ترین و برترین پزشکان ارومیه و دارا بودن امکانات و تجهیزات و مراکز فرعی درمانی مانند آزمایشگاه  و داروخانه و غیره ، توانسته است بار بزرگی از دوش شبکه سلامت و درمان این شهر بردارد .

این مرکز به عنوان مجهزترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان ارومیه در فضایی عالی و امکانات و تجهیزات درمانی به روز و پیشرفته ، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در 16 طبقه و با حضور 80 نفر از متخصصین و پزشکان فوق تخصص رشته های مختلف پزشکی ، پذیرای همشهریان و هم استانی ها ی عزیز می باشد .

9 طبقه مختص کلینیک های تخصصی و فوق و تخصصی

مرکز غربالگری انواع سرطان ، مرکز مراقبت از بیماران دیابتی ، مرکز مراقبت از کودکان بیمار ، دو طبقه مجزای مختص خدمات دندانپزشکی ، 7 واحد اقامتی ویژه vip ، اختصاص یک طبقه کامل برای رستوران و همچنین  دو طبقه منفی مختص دی کلینیک  ، قسمتی از فضای اختصاص داده شده به انجام امور پذیرش و درمان بیماران محترم می باشد .

خدمات استثنایی دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه :

ویزیت متخصص ، فوق تخصص ، متخصص روانپزشک ، فوق تخصص روانپزشک

انواع تزریقات ویژه مانند : تزریق، داخل ضایعات ( 1 تا 7 ضایعه ) ، تزریقات مفصل ( آسپیراسیون )

پانسمان و باز کردن بخیه با بیش از 10 گره یا بیش از 10 سانتمتر توسط پزشک

خارج کردن پیچ یا پین عمقی به هر روش و به هر تعداد

خارج کردن ایمپلنت یا پین مدفون

درمان انواع شکستگی

گچ گرفتن اعضای شکسته با جدیدترین تجهیزات روز

برداشتن یا دو نیم کردن گچ باز کردن پنجره یا اصلاح گچ به‌غیره از کلاپ فوت

مشاوره و کارشناسی تخصصی پزشکی قانونی

توراسنتز و پونکسیون ( فضای جنب یا ریه )

اکوکاردیوگرافی کامل مشکلات مادرزادی

آنالیز و پروگرامینگ پیس میکر

سوند گذاری و برداشتن سوند مثانه

با توجه به نام کلینیک و اشاره به دی کلینیک در نامگذاری این مرکز بزرگ درمانی ، انجام اعمال جراحی سر پایی یکی دیگر از خدمات این مرکز می باشد که اولین نمونه ان در خرداد ماه سال جاری بر روی یک بیمار خانم 60 ساله دیالیزی با موفقیت انجام گردید .

این مرکز در خیابان عمار ارومیه قرار گرفته و با اختصاص فضای مناسب جهت پارکینگ خودرو های مراجعین و کادر مشکلات موجود در این زمینه را مرتفع ساخته است .

اولین داروخانه تمام روباتیک منطقه شمالغرب ایران نیز در این مرکز به بهره برداری رسیده .

عقد قرارداد با شرکت های متنوع بیمه ای و تحت پوشش قرار دادن بیمه های دولتی یکی دیگر از مزایای کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه می باشد که باعث شده تمامی اقشار جامعه توانایی استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن این مرکز را دارا باشند .

سیستم نوبت دهی تلفنی با تماس با شماره تلفن های گویای این مرکز ، گرفتن نوبت را برای عموم مردم تسهیل کرده و از این بابت نیز میتوان این مرکز را پیشرو در مدیریت بهینه معرفی کرد .

همچنین بیماران و مراجعه کنندگان این مرکز در صورت مراجعه حضوری نیز می توانند از پزشکان متخصص و فوق تخصص این کلینیک نوبت گرفته و جهت ویزیت اقدام کنند.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت اطلاعات کامل تر اعم از لیست پزشکان متخصص و فوق تخصص به تفکیک رشته های تخصصی و اطلاع از برنامه زمانبندی حضور این پزشکان در کلینیک تدبیر اورمیه و کسب اطلاعات تماس و آشنایی با سیستم نوبت دهی این مرکز ، به صفحه اختصاصی کلینیک تخصصی و فوق و تخصصی تدبیر ارومیه در سامانه وقتم ( تنها سامانه اختصاصی در قالب وب سایت و اپلیکیشن موبایل مخصوص معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) مراجعه کرده و به راحتی تمامی اطلاعات لازم را در مورد این مرکز مجهز دریافت کنید .

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.