5 دلیل برای خرید اکانت نت فلیکس

0

رپورتاژ

سرویس نتفلیکس یک پلتفرم استریم آنلاین پخش فیلم و سریال و برنامه های تلویزیونی است. این سرویس در سالهای اخیر به اوج محبوبیت خود رسیده. آنها کار خود را ب پخش دی وی دی و اجاره آن شروع کردند و حالا نتفلیکس سریال های اختصاصی و لایسنس شده تولید میکند. مردم زیادی از سراسر دنیا به صورت روزانه مشغول تماشای محتوای نتفلیکس هستند و از طریق آن سرگرم میشوند. استفاده از این سرویس نیازمند پرداخت هزینه است امکان استفاده رایگان از آن فراهم نیست. اما حالا ارزش دارد که ما برای دریافت خدمات آن هزینه کنیم؟ همراه ما باشید تا 5 دلیلی اصلی برای خرید اکانت نتفلکیس را بررسی نماییم.

نتفلیکس چیست؟

بسیاری از طرفداران فیلم و سریال این سرویس محبوب را میشناسند. اگر هم طرفدار فیلم و سریال هستید و چیزی راجع به نتفلیکس نشنیده اید باید بدانید که نتفلیکس یک پلت‌فرم و شرکت تولیدکننده محتوای ویدیویی آمریکایی است. مقر اصلی این شرکت در شهر لوتس گاتوس ایالت کالیفرنیا است. این شرکت در سال 1997 توسط رید هستینگز و مارک راندولف در کالیفرنیا تاسیس شد. در ابتدای کار هدف این شرکت انتشار فیلم و سریال های آمریکایی از طریق سی دی و دی وی دی بود. به تدریج با انقلاب اینترنت و رشد آن در سال 2007 این شبکه تصمیم گرفت که خدمات خود را در بستر وب ادامه دهد. استقبال طرفداران از خرید اکانت نتفلیکس باعث شده که این شرکت ماهانه بیش از صد میلیون دلار درآمد داشته باشد. سهام نتفلیکس در بازار وال استریت وجود دارد و قابل معامله است.

کیفیت بالا

برای هر فیلم بازی مهم است که سریال و برنامه مورد علاقه اش را با کیفیت خوب و حتی عالی تماشا کند. این امکان از طریق سرویس نتفلیکس فراهم است. با خرید اکانت شما این امکان را دارید که برنامه های مورد علاقه خود را با کیفیت Full HD تماشا کنید. اگر پلتفرمی که با آن در نتفلیکس هستید کیفیت 4K را نیز ساپورت میکند چه بهتر که از این مورد استفاده نمایید. البته باید توجه داشته باشید که برای اجرای چنین کیفیت های به سرعت اینترنتی خوبی نیازمندید. سریال های پخش شده از نتفلیکس اورجینال هستند و شما با بهترین کیفیت موجود از آن اثر مواجه هستید.

خداحافظی با دانلود

دیگر نیاز نیست تا زمانتان پای دانلود هر فیلم یا سریال تلف شود. ضمن اینکه دانلود غیر قانونی از لحاظ قانونی و اخلاقی درست نیست، زمان زیادی همپای دانلود فیلم و سریال به هدر میرود. نتفلیکس از سیستم استریمینگ آنلاین بهره میبرد و به کمک آن میتوانید در هر لحظه برنامه مورد علاقه تان را تماشا کنید. فقط کافیست که رو مبل بنشینید دکمه پخش را فشار دهید. برای تجربه بهتر این مورد نیز نیازمند اینترنتی خوب هستید. با سرعت های بسیار پایین کار شما برای استفاده از این سرویس جذاب سخت خواهد شد.

دسترسی نامحدود به آرشیوی عظیم

نتفلیکس مانند کتابخانه ای بزرگ است که تا سقف از فیلم و سریال پر شده. تعداد قابل توجهی از برنامه نتفلیکس اورجینال هستند و به صورت انحصاری از این سرویس پخش میشوند. علاوه بر اینکه نتفلیکس هر ساله سریال های محبوب و جذابی که مخاطبان به آنها چراغ سبز نشان میدهند را خریداری میکند تا در مجموعه بزرگ خود آن ها را نیز داشته باشد. پس با خرید اشتراک پرمیوم نتفلیکس شما نیز به این آرشیو بزرگ دست پیدا میکنید و با سرچ کردن در این پلتفرم میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

نسخه اورجینال و زیرنویس فارسی

محتوای نتفلیکس دقیقا چیزی است که توسط کمپانی تولید شده و در آن دخل تصرفی صورت نمیگیرد. شما میتوانید این محتوای اورجینال را با زیرنویس فارسی تماشا کنید. با استفاده از مرورگر کروم و افزونه Substital به سادگی میتوانید به روی فیلم ها و سریال های نتفلیکس زیرنویس فارسی بیاندازید. این قابلیت حتما برای افراد بسیاری جذاب خواهد بود چرا که تا حالا فکر میکردند که برای لذت بردن از سرویس نتفلیکس حتما باید از سطح زبان خوبی برخوردار باشند. با این آپشن دیگر نگران زبان نباشید.

امکان اشتراک گذاری اکانت

با یک اکانت نتفلیکس میتوانید در حداکثر 5 دستگاه وارد شوید و از مزایای این سرویس بهره ببرید. این ویژگی به شما کمک میکند که در هر لحظه بتوانید به فیلم و سریال دسترسی داشته باشید. همچنین این ویژگی برای خانواده ها مهم خواهد بود. چراکه با استفاده از آن اعضای مختلف خانواده میتوانند به صورت همزمان در دستگاه های مختلف به تماشای برنامه های گوناگون بپردازند. البته برای دسترسی به این قابلیت باید از پلن های با کیفیت نتفلیکس استفاده کنید که نسبت به دیگر پلن ها، هزینه بیشتری می طلبد.

جمع بندی

اکانت نتفلیکس ارزان قیمت تر از مزایایی است که با ورود به این سرویس به دست می آورید. سرگرمی به شکل سنتی منسوخ شده و امروزه مردم به دنبال راحتی هر چه بیشتر هستند. نتفلیکس با تاکید بر این راحتی تلاش میکند تا تجربه ای فوق العاده و لذت بخش برای کاربر خلق کند. پس در واقع هزینه ای که برای سرگرمی در این سرویس میکنید در نهایت به شکل خدمت ارزشمند به شما باز خواهد گشت. بعضی از مزیت های این سرویس را به عنوان دلیل خرید ذکر نکردیم اما بد نیست در اینجا به آنها اشاره کنیم. ایجاد اکانت ویژه کودک، امکان شخصی سازی و کاستومایز اکانت، دسترسی به برنامه های تلویزیونی و نمایش بر اساس سلیقه از دیگر امکانات این سرویس جذاب هستند. ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.