دستگاه گربوکسی تراپی و کاربردهای شگفت‌انگیز آن

0

رپورتاژ

با افزایش سن، دغدغه زیادی در مورد زیبایی پوست و موی خود پیدا می‌کنیم. در زمان‌های گذشته، برطرف کردن تعدادی از این مشکلات، امکان‌پذیر نبود. اما امروزه به لطف پیشرفت علم و فناوری، به راحتی به خواسته خود می‌رسیم. کربوکسی‌تراپی، از آن دسته روش‌های درمانی است که به سرعت گسترش یافته و طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه، با استفاده از این روش، به راحتی می‌توان با چین و چروک، گودی زیر چشم، ریزش مو، سلولیت، چربی و… مبارزه کرد. مهارت پزشک، تعداد جلسات، نوع دستگاه، جنس پوست و سایر عوامل بر ماندگاری و نتیجه کربوکسی‌تراپی موثر خواهند بود. جهت آشنایی بیشتر با کربوکسی تراپی، با ما همراه باشید.

کربوکسی تراپی چگونه عمل می‌کند؟

نام این روش، از گاز کربن‌دی‌اکسید یا CO2 گرفته شده است. اگر درباره کربوکسی تراپی و مزو اطلاعاتی ندارید باید بدانید که کربوکسی، نوعی مزوتراپی محسوب می‌شود که در آن گاز CO2 را به لایه‌های پوست تزریق می‌کنند. با ورود این ماده به بدن، در حقیقت سیستم گردش خون تحریک شده و بر اساس شیب غلظت، به سمت مناطق دارای گاز CO2 بیشتر حرکت می‌کند. با ورود خون به این نواحی، میزان گاز اکسیژن افزایش یافته و در نهایت، فرآیند کلاژن‌سازی با سرعت بیشتری انجام می‌شود. البته کربن‌دی‌اکسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد، اما افزایش بیش از اندازه آن، سلول‌ها را وادار به ساخت کلاژن و الاستین بیشتری می‌کند. در نتیجه پوست شفاف تر به نظر می‌رسد.

موارد استفاده از کربوکسی

تا سال‌ها پیش، از کربوکسی تراپی تنها برای موارد معدودی استفاده می‌شد. اما امروزه، کاربرد آن بسیار گسترده‌تر شده است. به طور مثال، از بین بردن چین‌و‌چروک صورت تا همین چند سال پیش، یک کابوس بود! اما امروزه در کربوکسی چروک صورت با استفاده از گاز کربن‌دی‌اکسید، به راحتی می‌توان چروک‌های صورت را از بین برد. از دیگر کاربردهای این روش می‌توان به کاهش گودی زیر چشم، ریزش مو، سلولیت و… اشاره کرد.

در این روش درمانی، علاوه بر دقت پزشک، نوع و کیفیت دستگاه مورد نظر نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل، باید دقت کافی را در انتخاب کلینیک زیبایی به خرج دهید تا آسیبی به پوست شما وارد نشود. هرچند که اکثر این دستگاه‌ها وارداتی هستند و قیمت نسبتا بالایی دارند، اما متخصصین کشورمان با بهره‌گیری از دانش خود، توانسته‌اند محصولات بی‌نظیری طراحی کنند که پابه‌پای رقبای خارجی خود حرکت می‌کند. ما در کارن طب به شما کمک می‌‌کنیم تا یک محصول ویژه با قابلیت‌های منحصر به فرد خریداری کنید!

مزایای دستگاه کربوکسی تراپی کارن طب

از جدیدترین محصولات شرکت دانش بنیان کارن طب می‌توان به دستگاه کربوکسی تراپی اشاره کرد. بدنه دستگاه از فلز ساخته شده تا در برابر آسیب‌های احتمالی مقاوم باشد. تمامی استانداردهای موردنظر را در این محصول خواهید یافت. صفحه نمایش محصول لمسی بوده که کار را برای پزشک آسان‌تر می‌کند. وجود سیستم تخلیه هوشمند و پاکسازی مسیر، پایش دمای گاز خروجی به وسیله گرمکن، سیستم هشدار و راهنما جهت جلوگیری از بروز خطا از مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه کربوکسی تراپی کارن طب محسوب می‌شود. با استفاده از این محصول به راحتی می‌توان با تیرگی دور چشم، زیر بغل و بیکینی، چربی سوزی غبغب، سلولیت، شکم و پهلو، جوانسازی مو، صورت و پوست مبارزه کرد. البته تا قبل از کاربردهای زیبایی، از روش کربوکسی تراپی در درمان برخی از بیماری‌ها مانند سندروم رینود، استریا، اسپاسم عضلانی و درد مفاصل استفاده می‌شد.

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی

متخصصین کارن طب با بهره‌گیری از بهترین متریال موجود در کشور تلاش کرده‌اند تا محصولی کامل و ویژه را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. در حال حاضر قیمت دستگاه کربوکسی تراپی کارن طب 22 میلیون تومان است. در صورت خرید از کارن طب می‌توانید از تخفیفات و شرایط اقساطی ویژه بهره‌مند شوید. این محصول در مقایسه با قیمت خود، بسیار عالی عمل کرده و شما را به هدف جامعه پزشکی کشور، یعنی حفظ سلامت تمامی افراد، نزدیک‌تر می کند. برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید دستگاه، وارد لینک زیر شود:

فروش دستگاه کربوکسی

بهترین دستگاه کربوکسی تراپی

اگر نگاهی به نمونه‌های موجود در بازار تجهیزات پزشکی بیندازید، متوجه می‌شوید که هریک از آن‌ها کاربرد و ویژگی مختص به خود را دارند. اما کدام یک از آن‌ها برای کار شما مناسب خواهد بود؟ داشتن اطلاعات کافی در زمینه خرید دستگاه کربوکسی تراپی، قدم بسیار مهمی محسوب می‌شود. مسلما محصول تولید شده توسط شرکت کارن طب، یک نمونه ایده آل و کاربردی خواهد بود که با شرایط ویژه به فروش می‌رسد.

پس از خرید دستگاه کربوکسی، حتما به نکات ایمنی دقت کنید. به طور مثال، جهت شست و شوی محصول از دستمال‌های مرطوب استفاده کرده و به هیچ عنوان از آب (به طور مستقیم) استفاده نکنید. دستگیره‌های تعبیه شده در کنار دستگاه، حمل و نقل را بسیار آسان‌تر کرده است. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.