پلکسر پلاس فرکشنال+ ۸ مزایای آن به همراه جوانسازی چشم با پلکسر

0

رپورتاژ

Plexr پلکسر یک روش جایگزین درمانی غیر جراحی برای کمک به درمان ضایعات پوستی و کمک به سفت شدن پوست و جوانسازی می باشد. این درمان با نقاط ایجاد شده توسط دستگاه پلکسر برای تصعید سلول های سطحی پوست بدون خونریزی یا آسیب به بافت اطراف انجام می شود. یک ماه قبل و بعد از درمان باید از قرار گرفتن در معرض شدید آفتاب خودداری کنید.

پلکسر چیست؟

پلکسر یک روش درمانی بسیار قوی برای جوانسازی پوست اطراف چشم می باشد در اصل نام دستگاهی است که وظیفه رفع چین و چروک و افتادگی پلک را برعهده دارد. در این روش که یک جلسه می باشد تغییرات مشهودی در ناحیه اطراف چشم و پلک اتفاق می افتد.

این روش به عنوان یک تکنیک درمانی مختص جوانسازی دور چشم نیست بلکه در فرآیندهای زیبای دیگر نیز کاربرد دارد در واقع بخش عمده‌ای از عارضه های پوستی پیشانی بینی دور دهان و گردن به وسیله این دستگاه ترمیم و جوانسازی می‌شود همچنین لیفت پلک یکی از کاربردهای آن است که با استقبال زیادی روبرو شده است پلکسر یک روش درمانی است که بدون نیاز به بیهوشی برش و خونریزی نتایج خوبی را در زیبایی به همراه دارد.

جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاستی یا پلکسر چیست؟

با افزایش سن، ساختار چهره انسان دچار تغییراتی می‌شود که چندان خوشایند نیستند. رایج‌ترین شکایتی که بیماران در ارتباط با ظاهر خود مطرح می‌کنند این است که چهره‌شان پیر، خسته و شکسته به نظر می‌رسد.

افتادگی پلک ها،چشم‌هایی با حالت خسته و نیمه باز و چین وچروک پوست پلک به تدریج وباافزایش سن روی می دهد، پوست پلک مثل پوست بقیه قسمتهای بدن، دچار فرسایش وپیری می شود بااین تفاوت که چون پوست پلک بافت چربی نگهدارنده زیرجلدی ندارد،این تغییرات زودتر وبیشتر اتفاق میفتد.

اولین علائم شلی وافتادگی پوست پلک، بعداز سی سالگی نمایان می شود، گرچه در بعضی از بیماران، شلی وافتادگی پوست پلک ممکن است حتی زودتر اتفاق بیفتد که معمولا” به دلایل ژنتیک وخصوصیات  پوست این افراداست  . افتادگی پوست پلک بقدری شایع است که جراحی بلفاروپلاستی بعدازجراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، دومین جراحی پرطرفدار زیبایی است.

درمورد دستگاه پلاسما جت (دستگاه پلکسر) سرد چه میدانید؟

دستگاه پلاسما جت سرد و پلاسمای FEDBD انواعی از پلاسمای سرد هستند که تاکنون برای کاربرد های پزشکی پلاسما مورد استفاده قرار گرفته اند.

پلاسماجت سرد د نتیجه ی اعمال اختلاف پتانسیل الکتریکی به جریان گاز بی اثر مانند هلیوم که در حال عبور از نازل پلاسماجت است، تشکیل می شود. پلاسمای FEDBD نیاز به جریان گاز ندارد و در نتیجه ی اعمال اختلاف پتانسیل الکتریکی به الکترودی که توسط یک لایه دی الکتریک پوشانده شده است، بین سطح دی الکتریک و سطح پوست ایجاد می شود.

از آنجایی که دمای پلاسمای ایجاد شده در پلاسماجت و پلاسمای FEDBD در حدود دمای اتاق است (25-35 درجه)  و نسبت به سایر انواع پلاسما، افزایش دمایی ندارد  به آن پلاسمای سرد گفته می شود.

موارد درمانی روش پلاسما جت:

  • پف زیرچشم
  • اسکار و جای جوش
  • لک های کلوئید ناشی از عمل جراحی یا برش
  • خال گوشتی ، زگیل و برآمدگی های پوستی
  • بلفاروپلاستی
  • چین و چروک صورت
  • کریستال های سفید و زرد چرب یدر پلک

مزایای پلکسر کدام اند؟

مهم ترین مزیت های پلکسر به قرار زیر است:

  • بهبودی نسبتا سریع
  • عدم ایجاد اسکار و نیاز به بخیه
  • ماندگاری طولانی
  • عدم نیاز به بیهوشی یا بی حسی موضعی تزریقی
  • پاسخ مناسب درمانی

پلاسما جت چیست؟‌

پلاسما جت یکی از روش ‌هایی غیر جراحی و غیر تهاجمی می باشد که  افراد می ‌توانند با استفاده از آن فرم دلخواهی را به بینی خود بدهند. این روش یکی از راهکارهای بسیار نوین و به روز برای داشتن بینی زیبا و کوچک است، به همین دلیل بسیاری از افراد از این روش استفاده می کنند. یکی از مهم ترین مزایای پلاسما جت بینی ماندگاری آن پس از انجام دادن می باشد که این موضوع یکی از فاکتورهایی است که سبب می شود افراد برای انجام آن اقدام نمایند. البته لازم به ذکر است که ماندگاری پلاسما جت به اندازه عمل های جراحی بینی نمی ‌باشد و ممکن است پس از مدتی هر چند طولانی دوباره بازگشت شکل اولیه به بینی وجود داشته باشد.

در واقع می توان اذعان داشت که پلاسما جت بینی در مقایسه با متدهای تهاجمی و جراحی دارای ماندگاری کمتری است اما این ماندگاری تا سه سال می ‌تواند ادامه یابد. نکته مهم دیگر این است که روش پلاسما جت بیشتر برای بینی های گوشتی استفاده می شود. البته افراد دیگر با نوع بینی متفاوت نیز می‌توانند از روش فوق استفاده کنند اما بهترین کاندید برای انجام پلاسما جت بینی افراد با بینی های گوشتی هستند.

آیا می توانم بعد از قلم پلاسما صورتم را بشوییم؟

بهتر است هیچ محصولی را از روی صورت خود نشویید. درعوض، با مالیدن ملایم محصول بر روی پوست خود، به سادگی از مومیایی رنگی در صورت نیاز دوباره استفاده کنید. در طول فرآیند بهبودی، پوست فقط باید با استفاده از تونیک پاکسازی شود. هر روز آن را تمیز کنید تا لخته ها/نقاط ریز خون از روی پوست بیفتند.

 ساز و کار پلکسر چگونه است؟

پلکسر یک ابزار جراحی مدرن است که فرآیندهای زیبایی را بدون اعمال هیچگونه برش انجام میدهد در نتیجه جلسات آن بدون خونریزی و عارضه جانبی انجام می شود این دستگاه با استفاده از ذرات گاز موجود در هوا بین نوک دستگاه و پوست بیمار پلاسما ایجاد می‌کند بدین ترتیب پلاسما سبب تصعید بافت یعنی تبدیل مستقیم جامد به گاز شده و پوست اضافه بدون ایجاد هیچ برشی برداشته می شود.

 پلکسر بینی چیست؟

این روش در از بین بردن کک و مک روی پوست بینی خطوط و ترک های اطراف بینی کاربرد دارد البته اخیراً ادعاهایی مبنی بر تأثیر آن در کاهش حجم آن به وجود آمده است این موضوع صحت نداشته و تاکنون هیچ تاثیر اثبات شده از آن مشاهده نشده است

 مزایای پلکسر کدام است

مهمترین مزیت های پلکسر که باعث شده روز به روز رواج بیشتری در میان مردم پیدا کند به شرح زیر است

  • نیاز به جراحی بیهوشی بستری برش و بخیه ندارد
  • این روش موجب سفت و محکم شدن پوست میشود
  • هزینه خیلی کمتر از هزینه جراحی دارد
  • کل فرایند پلکسر در یک یا دو جلسه انجام میگیرد
  • کاربرد گسترده ای در ترمیم آرزو های پوستی مختلف در نواحی مختلف بدن دارد
  • اثرات آن ماندگار است و حداقل تا ۲ سال نیاز به انجام مجدد جلسات یا انواع دیگر جراحی های زیبایی پوست نیست

 مراقبت های بعد از جلسات پلکسر:

  • بهتر است پس از انجام پلکسر اقدامات زیر را انجام دهید
  • عدم شستشوی ناحیه درمان شده تا ۴۸ ساعت پس از جلسه
  • استفاده از کرم های ترمیم کننده بر روی ناحیه ای که بر روی آن درمان صورت گرفته است
  • استفاده از کرم های آرایشی مثل کرم پودر برای پوشاندن موضع کار شده
  • پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب
  • پرهیزاز ساییدن و کندن زخم های ایجاد شده
  • پرهیز از استعمال دخانیات

 هزینه پلکسر چقدر است؟

تعیین قیمت در این روش بسته به اینکه عارضه پوستی شما چقدر حاد بوده و به چند جلسه درمانی نیاز داشته باشد متفاوت است اما چیزی که مشخص است هزینه این روش نسبت به روش های درمانی لیفت پلک و حذف چین و چروک های پوستی گزینه مقرون به صرفه محسوب می شود با توجه به تاثیر گذاری این روش درمانی و نوع فرآیند راحت و بی دردسر آن هزینه ای که برای این جلسات درخواست می‌شوند معقولانه و کاملاً ارزش دارد

پلکسر پلاس فرکشنال چیست؟

پلکسر پلاس فرکشنال به گوشتان خورده است یا درباره آن نیز اطلاعاتی دارید باید بیان شود که امروز دستگاه ها و وسایل مختلفی برای زیباسازی پوست افراد به وجود آمده است که هر کدام از آنها تاثیر بسزایی در سلامت و زیبایی افراد دارد یکی از این دستگاه ها پلکسر پلاس فرکشنال است که امروزه انقلابی در عرصه لیفت و سفت شدن پوست بر پا کرده است

پلکسر پلاس اولین ژنراتور میکرو پلاسما می‌باشد که توان فرازش پوست را دارد و در میان پزشکان و افراد فعال در این عرصه به عنوان لیفت آذرخشی نیز شناخته می شود عملکرد پلاسما بسیار خاص است به گونه‌ای که این دستگاه گازهای موجود در هوا را یونیزه و پلاسما ایجاد می‌کند که موجب جوانسازی لیفت و سفت شدن پوست بدون هیچ برش و آسیب به اطراف و یا انتقال گرمای ناخواسته در بافت می شود نکته مهمی که باید بدانید این است که پلکسر پلاس فراتر از یک ابزار جراحی غیرتهاجمی بوده و به عنوان نخستین ابزار جراحی نرم در دنیا شناخته می شود

 تفاوت پلکسر و لیزر:

 لیزر در غرب از طریق فوتونها انرژی را به بافت ها انتقال و باعث تبخیر آب و کواگلیشن بافت می‌شود در صورتی که پلکسر بر خلاف لیزر یک ژنراتور میکرو پلاسما است و هیچ صدمه حرارتی به بافت نمی زند و کاملاً انرژی آن کنترل شده است . شما می توانید برای انجام کارهای زیبایی پلکسر به کلینیک مهراز سر بزنید.

تعداد جلسات درمانی چقدر است؟!

در طول جلسات مشاوره قبل از عمل، پزشک ممکن است با توجه به شرایط فرد بیشتر از یک جلسه پلاسما جت را برای او تجویز کند که باید بدانید، این موضوع برای اطمینان از برطرف شدن کامل آسیب و تاثیرگذاری پلاسماجت است. اما در مواردی خاص نیز پزشک صرفا برای تثبیت نتایج و افزایش زمان ماندگاری این جلسه اضافه را تجویز می‌ کند. در چنین مواردی معمولا جلسه تثبیتی 8 هفته پس از اولین جلسه انجام خواهد شد. در موارد دیگر نیز فاصله جلسات پلاسماجت بسته به تشخیص پزشک بین 1 تا 2 ماه می باشد.

جمع بندی :

شما می توانید بهترین خدمات و مرکز پلکسر در غرب تهران را در کلینیک مهراز بیابید. در این مقاله شما را با نحوه پلکسر و بررسی مزایا و معایب آن آشنا کردیم. از همراهی شما ممنونیم. همچنین شما می توانید سئوالات خود را در قسمت کامنت با ما مطرح کنید و یا برای تایین نوبت جهت پلکسر با کارشناسان مهراز ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ارتباط برقرار کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5