بهترین مکمل کلاژن ساز و جوان کننده پوست [بهترین قرص و پورد کلاژن]

0

رپورتاژ

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن انسان است که منجر به انعطاف پذیری پوست می شود و همچنین از غضروفی که مانند ضربه گیر در مفاصل عمل می کند، محافظت می نماید. با گذشت زمان، کلاژن تجزیه می شود و میزان آن در بدن ما رو به کاهش می رود، بنابراین با افزایش سن، شاهد نشانه هایی مانند افتادگی پوست و ایجاد خطوط و چین و چروک روی پوستمان خواهیم بود. نیاز ما برای بازگرداندن کلاژن از دست رفته و بازیابی پوستی جوان تر و شاداب تر، دلیل اصلی تولید مکمل های کلاژن است که در ادامه بهترین آنها را به شما معرفی خواهیم نمود.

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود. همچنین، یک مکمل محبوب و ماده تشکیل دهنده بسیاری از محصولات زیبایی است که ادعا می کنند سلامت پوست شما را بهبود می بخشند. مکمل های حاوی کلاژن می توانند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشند، چین و چروک ها را کاهش دهند و جریان خون را در پوست افزایش دهند. این مکمل ها به صورت شربت، قرص و یا پودر به بازار ارائه می شوند. اگر می خواهید بدانید این ادعا تا چه حد درست است و کلاژن چه تأثیری بر جوانسازی پوست دارد؟ بهترین مکمل های کلاژن کدامند؟ قرص کلاژن و پودر کلاژن، کدامیک گزینه بهتری است؟ با ما همراه باشید.

تأثیر کلاژن روی پوست

کلاژن طبیعی موجود در بدن ما، پوستمان را صاف و جوان نگه می دارد. کلاژن سلول هایی به نام فیبروبلاست ها را در پوست فعال می کند که باعث تولید کلاژن و همچنین الاستین می شود. الاستین پروتئینی است که پوست را کشیده تر می کند. افرادی که برای چندین ماه مصرف کلاژن را تجربه کرده اند، شاهد بهبودهایی در چین و چروک و خشکی پوست بوده اند.

کلاژن، بخش اصلی پوست شما است که نقش ویژه ای در خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست بر عهده دارد و طبیعی است که کاهش آن با افزایش سن، منجر به خشکی پوست و ایجاد چین و چروک شود. مطالعاتی که در راستای تأثیر کلاژن بر جوانسازی صورت گرفته است، نشان می دهد که مصرف 3 تا 10 گرم کلاژن در روز به مدت متوسط 69 روز، منجر به بهبود خاصیت ارتجاعی و هیدراتاسیون پوست می شود. مکمل های کلاژن به تحریک بدن برای تولید کلاژن کمک می کنند و همچنین، از آکنه و سایر بیماری های پوستی جلوگیری می نمایند. پس با ما باشید تا بهترین مکمل های کلاژن را به شما معرفی نماییم.

قرص کلاژن بهتر است یا پودر کلاژن

به طور کلی می توان گفت، به لحاظ اثرگذاری در جوانسازی پوست و از بین بردن علائم پیری و هر خاصیت دیگری که از مکمل های کلاژن انتظار داریم، تفاوتی بین قرص و پودر کلاژن وجود ندارد. هر دو می توانند کلاژن مورد نیاز بدن را تأمین نمایند و هدف از مصرف مکمل کلاژن نیز چیزی جز این نیست. تنها تفاوتی که بین این دو نوع مکمل کلاژن وجود دارد، نحوه مصرف آنها است. شما می توانید پودر کلاژن را به انواع نوشیدنی ها و یا سوپ، ماست و یا هر خوراکی دیگری اضافه نموده و میل نمایید. در حالی که قرص کلاژن، این تنوع شیوه مصرف را نخواهد داشت. شما می توانید انواع بهترین مکمل های کلاژن را به صورت شربت، قرص و پودر، از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

پودر کلاژن کلاژینو

پودر کلاژن کلاژینو که در بسته بندی های ساشه ای در دسترس می باشد، یک مکمل بی نظیر و برگرفته از کلاژن هیدرولیز شده ماهی است. این پودر را می توانید به راحتی در هر نوع نوشیدنی حل نموده و مصرف نمایید. عملکرد چندگانه این مکمل، نه تنها تأثیرات شگفت انگیزی روی بافت پوست می گذارد، بلکه برای تقویت مفاصل و استخوان ها نیز موثر خواهد بود. شما می توانید دو یا 3 ساشه از پودر کلاژن کلاژینو را در روز استفاده کنید.

فواید پودر کلاژن کلاژینو

  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • کاهش سرعت روند پیری پوست
  • حفظ استحکام و انعطاف پوست
  • جلوگیری از صدمه دیدن فولیکول های مو
  • استحکام استخوان ها
  • موثر در غضروف سازی
  • کنترل کننده وزن
  • مناسب برای افراد دارای رژیم و بیماران دیابتی

قرص کلاژن گلد آدریان

قرص کلاژن گلد آدریان، یکی از بهترین مکمل های کلاژن است که در کیفیت بسیار بالایی به تولید می رسد. کلاژن به کار رفته در ترکیبات این قرص، به صورت هیدرولیز شده و از نوع I و III می باشد که به راحتی جذب شده و به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند. این مکمل غذایی لک های ناشی از آفتاب سوختگی را نیز تا حدودی از بین می برد. شما می توانید روزانه 3 عدد از این قرص را همراه با مقدار کافی آب مصرف نمایید. با این حال، تحت شرایط خاصی مانند دوران بارداری و شیردهی و یا در صورت ابتلا به نارسایی کلیوی، بهتر است قبل از شروع مصرف با پزشک مشورت نمایید.

فواید قرص کلاژن گلد آدریان

  • کلاژن سازی و جوانسازی سلول های پوستی
  • رفع علائم پیری
  • آبرسانی به سلول ها
  • حفظ خاصیت ارتجاعی پوست
  • رفع لک های ناشی از آفتاب سوختگی
  • کاهش تیرگی پوست

ساشه کلاژن گلد آدریان

ساشه کلاژن گلد آدریان با طعم پرتقال، به راحتی در آب حل شده و قابل نوشیدن می باشد. کلاژن موجود در ترکیبات این مکمل، کلاژن هیدرولیز شده است که سلول ها را آبرسانی کرده و سرعت روند پیری را کاهش می دهد. به طور کلی، کلاژن به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و با پیری پوست مبارزه می کند. ساشه کلاژن گلد از ویتامین C نیز برخوردار است که به جذب کلاژن در سلول ها کمک می کند. هیالورونیک اسید از دیگر ترکیبات موجود در این ساشه است که با جلوگیری از خشک شدن سلول های پوست، نرمی و لطافت خاصی به پوست می بخشد. شما می توانید محتویات یک ساشه را در 30 میلی لیتر آب یا هر نوشیدنی دیگری، حتی در سوپ، ژله و ماست حل نموده و میل نمایید. قبل از شروع مصرف، مشورت با پزشک را فراموش نکنید.

فواید ساشه کلاژن گلد آدریان

  • جوانسازی پوست و رفع علائم پیری
  • شاداب نمودن پوست
  • حفظ خاصیت ارتجاعی پوست
  • حاوی ویتامین ث و جذب بهتر کلاژن
  • جلوگیری از افتادگی پوست
  • بهبود وضعیت کلی پوست و مو

خرید بهترین مکمل کلاژن از داروهوم

شما می توانید انواع مکمل های کلاژن را به صورت شربت، قرص یا پودر کلاژن از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است جهت سفارش محصول مورد نظر خود، به آدرس /https://daroohome.com مراجعه نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.