بهترین ایده‌ های هدیه برای مردانی که ادعا می‌کنند به چیزی نیاز ندارند

0

رپورتاژ

اینطور به نظر می­رسد که مردان به چیزی احتیاج ندارند و اغلب ترجیح می­دهند وقت خود را صرف کاری به غیر از خرید کنند در حالی که خانم­ها برای خرید همیشه آماده هستند و حتی اگر علاقه­ای به بیرون رفتن و خرید حضوری نداشته باشند ترجیح می­دهند ساعت­ها به صورت آنلاین صرف خرید کالای مورد علاقه خود کنند. وقتی نوبت به خرید هدایا برای آقایان می­رسد، به سختی می­شود آنها را راضی کرد تا از نیازهای خود صحبت کنند. اگر به دنبال یافتن هدیه­ای هستید تا شوهر، پدر، پدربزرگ یا پسرتان واقعاً آن را دوست داشته باشد، ما به شما کمک خواهیم کرد.

لباس راحتی

شاید هدیه گرفتن لباس­های زیر و لباس­های راحتی از نظر بسیاری چندان جالب نباشد اما بسیار کاربردی است. خرید لباس­های زیر برای مردانی با رده سنی 40 تا 50 سال بسیار مناسب و کارآمد است. از آنجایی که مردان چندان علاقه­ای به خرید ندارند خرید لباس زیر به حفظ سلامتی و پاکیزگی بیشتر کمک خواهد کرد. پیراهن و شلوار ست برای داخل منزل یک هدیه مناسب برای روز پدر خواهد بود.

ست چرم

داشتن چند هدیه به جای یک هدیه بی­شک باعث خوشحالی بیشتری خواهد بود. پک هدیه مردانه از بهترین هدایا برای روز مرد است. خرید یک باکس چرم را به شما پیشنهاد می­کنیم. شما انتخاب­های  متفاوتی خواهید داشت. اکثر فروشگاه­های چرم به شما این اجازه را می­دهند تا از میان محصولاتی که انتخاب کرده­اید یک باکس منحصربه فرد داشته باشید.

به عنوان مثال می­توانید در باکس هدیه اقلامی چون کمربند چرمی، جاکارتی، کیف کج و یک جاسویچی بچینید.

شما می­توانید با توجه به بودجه­ای که دارید اقلام موجود در باکس هدیه خود را بیشتر کنید و موارد دیگری هم به این ست اضافه کنید.

کیف چرم

این هدیه بسیار ارزنده و کاربردی است. کیف­های چرم با سایزهای مختلف یک هدیه کاربردی برای همسر و پدرتان است. کسانی که شغل­های اداری دارند بیشتر به چنین کیف­هایی نیاز دارند. کیف­های چرم مردانه به طور کلی به چهار دسته تقسیم می­­شوند. کیف کج، کیف کمری، کیف دیپلمات و کیف لپ تاپ.

کیف کج برای افرادی مناسب است که وسیله خاصی با خود حمل نمی­کنند و برای همراه داشتن کارت­های مختلف، گوشی همراه و کلید مناسب است.

کیف کمری بیشتر در طبیعت گردی کاربرد دارد و برای مواقعی که فرد نمی­خواهد چیزی در دست یا روی دوش داشته باشد مناسب است.

کیف دیپلمات برای افرادی با شغل­های اداری مناسب است و به خوبی تمامی مدارک و حتی لپ­تاپ درون آن جای می­گیرد.

کیف لپ­تاپ کیف­های کوچکی هستند که تنها به اندازه یک لپ­تاپ جا دارند. این کیف­ها هم تا حدی برای حمل مدارک کاربرد دارد اما جای محدودتری دارد.

کیف چرم هدیه­ای با دوام، زیبا و کلاسیک است و جدا از کاربردی بودن در داشتن استایلی خاص و منحصربه فرد بسیار موثر است.

کفش چرم

احتمالا شنیده­اید که کفش­ها نشان دهنده شخصیت شما هستند. زیبایی بسیاری از استایل­های مردانه با پوشیدن یک کفش چرم مردانه تکمیل می­شود. کفش­های چرم و خاصی که توسط برندهای معتبر و محبوب داخلی تولید می­شوند در میان هدیه­های کاربردی برای آقایان قرار دارند. حتی اگر همسر یا پدر شما همه چیز داشته باشند، از هدیه­ای که با دقت و ظرافت برایشان تدارک دیده­اید لذت خواهند برد. خرید کفش کمی سلیقه زنانه نیاز دارد. جدا از زیبایی ظاهری جنس و دوخت اصولی کفش چرم بسیار اهمیت دارد. بسیاری از کفش­های گرانقیمت احساس راحتی لازم را به فرد القا نمی­کنند و باعث ایجاد زخم و تاول روی استخوان پا می­شوند. رنگ­هایی را برای کفش انتخاب کنید که در میان کفش­های همسر یا پدرتان نمی­بینید. این یک تنوع مثبت و هدیه­ای زیبا خواهد بود.

پیراهن و تیشرت

هدیه مناسب دیگری که می­توانید انتخاب کنید پیراهن یا تیشرت است. اگر شخص مورد نظرتان بیشتر لباس­های اسپرت می­پوشد تیشرت انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. پیراهن کمی رسمی­تر است اما داشتن یک پیراهن زیبا و خوش دوخت برای هر مردی لازم و ضروری است. در اکثر مهمانی­ها پیراهن بهترین و شیک­ترین انتخاب است. اگر فکر می­کنید که پیراهن هدیه مناسبی نیست بهتر است تا به یکی از برندهای معتبر سری بزنید تا تنخور پیراهن­های برند را ببینید و تفاوت­ آن را با پیراهن­های عادی متوجه شوید.

لباس­های زمستانی

لباس­های گرم و زمستانی هم برای کسانی که می­گویند به چیزی نیاز ندارند مناسب است. اگر برای پدرتان به دنبال خرید هدیه­ای هستید، بافت­های گرم و ضخیم انتخاب مناسبی برایتان است. داشتن لباس­های گرم در زمستان از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر برای همسرتان به دنبال لباس زمستانی مناسبی هستید، هودی­های کلاه­دار انتخاب مناسب خواهد بود. هودی از استایل­های موردعلاقه آقایان است و آن را با استایل­های مختلفی استفاده می­کنند. در استفاده از هودی محدودیت کمی وجود دارد و حتی آقایان می­توانند از هودی به همراه یک کت بلند و کلاسیک استفاده کنند.

کاپشن هم گزینه مناسب دیگری است که برای روزهای سرد زمستان کاربرد دارد. شما می­توانید باتوجه به بودجه خود یک کاپشن متناسب با استایل همسرتان تهیه کنید.

ساعت

ساعت در میان محبوب­ترین­ها قرار دارد و اکثر آقایان به ساعت­ علاقه دارند. ساعت در جهان دیجیتال امروز بیشتر حالتی تجملاتی دارد و اکثر ما با داشتن گوشی­های هوشمند نیازی به ساعت نداریم اما همچنان ساعت در میان زیورآلات جذاب برای خانم­ها و آقایان قرار دارد. شما می­توانید در میان برندهای مختلف به دنبال ساعت موردعلاقه همسر یا پدرتان بگردید. بیشتر آقایان 40 سال به بالا، ساعت­های دسته فلزی را می­پسندند اما جوان­ترها سلیقه­های متفاوتی دارند. بعضی از مردان جوان ساعت­های کلاسیک و بند فلزی را ترجیح می­دهند اما بعضی افراد از ساعت­های بند چرمی در استایل­های خود استفاده می­کنند. اگر ترجیح می­دهید با مد روز جلو بروید ساعت­های کلاسیک و بند فلزی بهترین انتخاب است و می­توانید از انواع این مدل­ها به عنوان هدیه استفاده کنید. همچنین می‌توانید راهنمای کامل خرید ساعت مچی مردانه را در این مطلب مطالعه کنید.

باتوجه به میزان بودجه­ای که برای خرید هدیه کنار گذاشته­اید انتخاب­های مختلفی خواهید داشت. اگر بودجه آنچنانی ندارید هم می­توانید با گشتن در سایت­ها و مغازه­های مختلف کالای مورد نظر خود با قیمتی مناسب­تر پیدا کنید. قیمت بسیاری از کالاها نسبی است و فروشنده­ها به قیمت دلخواه خود کالا را عرضه می­کنند.

نویسنده: سارااقبالی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.