مسیرهای پروازی خارجی ایران ایر

0

رپورتاژ

ایران ایر با نام رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هر سال بیشتر از شش میلیون مسافر را جا به جا می کند.

پروازهای لندن ایران ایر

ایران ایر هفته ای سه بار از تهران به لندن پرواز دارد. روزهای پرواز تهران لندن در هفته عبارتند از: یک شنبه، سه شنبه، پنج شنبه. برنامه پرواز تهران لندن به این شکل است که مسافر ساعت 09:25 صبح از فرودگاه IKA خارج شده و بعد از شش ساعت و بیست دقیقه به لندن می رسد. در مسیر بازگشت به ایران از لندن پرواز ساعت 13:35 ظهر فرودگاه هیترو را به مقصد تهران ترک می کند.

فرودگاه هیترو لندن در منطقه هیلینگدون لندن واقع شده، در صد سال اخیر از حجم ترافیک لندن اصلا کم نشده، سرعت حرکت خودروها در خیابان های لندن درست مثل درشکه های قدیم است.

تا اطلاع ثانوی تکمیل فرم خود اظهاری برای ورود به لندن الزامی است.

قاره پیما روی صدور بلیط لندن (رفت و برگشت) با ایران ایر برای دارنده ویزا ی توریستی انگلیس تأکید دارد.

با این که میانگین بارش سالانه باران در شهر لندن بالا است، هیچ اختلالی در برنامه پروازهای لندن به وجود نیامده است.

گذشته از این که شهر لندن در انگلیس چند فرودگاه مختلف دارد، چند شهر دیگر در دنیا با نام (لندن) وجود دارد پس هنگام انتخاب فرودگاه مقصد ایران ایر به کد سه حرفی LHR دقت کنید.

خرید بلیط کراچی با ارزانترین قیمت

کراچی آلوده ترین شهر دنیا است !‌

به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا پرواز ایران ایر از تهران فقط هفته ای یک بار به کراچی می رود به همین دلیل قیمت بلیط کراچی (هر پنج شنبه) ساعت خروج از فرودگاه بین المللی امام خمینی به مقصد کراچی 05:35 صبح است و در مسیر کراچی تهران ایران ایر ساعت 11:25 صبح از فرودگاه اصلی کراچی KHI خارج خواهد شد . در تاریخ های مختلف متفاوت است . کانتر پرواز ایران ایر در تهران بدون ارائه کپی اطلاعت تکمیلی در برنامه Pass Track به مسافر مجوز سوار شدن نمی دهد.

گذشته از تعداد زیاد پروازهای ورودی و خروجی کراچی، هر روز هزاران اتوبوس و مینی بوس و کامیون و ریکشا و توک توک در حال جا به جا کردن مسافرها در کوچه و خیابان های کراچی هستند.

رزرو اینترنتی بلیط بمبئی با ایران ایر

مسافرهای شهرهای دیگر هند از تهران به ناچار با ایران ایر به بمبئی رفته و از آنجا با هواپیما یا قطار یا اتوبوس به مقصد نهایی خود در هندوستان می روند.

اولین قطار هند از مومبآی سنترال حرکت می کرد و در تانه متوقف می شد.

راستش را بخواهید بمبئی یکی از مقاصد پرطرفدار شرکت هواپیمایی ایران ایر است. طول پرواز مستقیم ایران ایر از تهران به بمبئی هندوستان تقریبا چهار ساعت است. زمان ورود و خروج مسافر ایران ایر به و از شهر بمبئی ظهر است. با توجه به ازدحام همیشگی مسافران در فرودگاه مومبآی BOM سه چهار ساعت برای انجام تشریفات گمرکی در نظر بگیرید. در بدو ورود به فرودگاه چاتراپاتی شیواجی بومبآی خود مسافر باید هزینه تست پی سی آر را بپردازد (ششصد روپیه هند)

درج شماره تماس مسافر در هندوستان و آدرس هنل محل اقامت مسافر در هند هنگام رزرو بلیط بمبئی با ایران ایر لازم است.

برای خرید بلیط ارزان بمبئی به قاره پیما در تماس باشید .

پرواز مستقیم بیروت با ایران ایر

فعلا به دلیل همه گیری کرونا ویروس پرواز ایران ایر از تهران به بیروت هر دو هفته یک بار انجام می شود (چهارشنبه) هزینه تست PCR در فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت در سیستم نرخ گیری بلیط هواپیما لبنان با ایران ایر لحاظ شده است. طول پرواز تهران بیروت تقریبا سه ساعت است اما چون پرواز ایران ایر از تهران ساعت 19:25 عصر چهارشنبه وارد فرودگاه بیروت با کد BEY می شود بنابراین روی روز اول سفر به لبنان با ایران ایر برنامه ریزی نکنید.

مسافر ایرانی فقط و فقط به شرط خرید پرواز رفت و برگشت به بیروت با ایران ایر نیازی به اخذ ویزا لبنان ندارد همجنین خرید بلیط هواپیما بیروت  به صورت رفت و برگشت بسیار ارزانتر از پرواز یک طرفه می باشد.

سفر زمینی از بیروت به دمشق با اتوبوس ممکن است – صد و سیزده کیلومتر. البته دارنده گذرنامه ایرانی برای ورود به سوریه ویزا نمی خواهد.

کلاس های پروازی هواپیمایی ایران ایر

در کل شرکت ایران ایر (هما سابق) از مبدأ تهران به مقاصد خارجی مانند لندن و کراچی و بمبئی و بیروت در دو کلاس نرخی اکونومی و بیزینس بلیط صادر می کند. راستش را بخواهید وب سایت قاره پیما مسافر را برای خرید بلیط هواپیمایی بیزینس کلاس ایران ایر به مقاصد انگلیس و پاکستان و هند و لبنان ترغیب نمی کند چون مسافر بیزینس سوار ایران ایر نه امکان حمل بار اضافه قابل توجه دارد و نه به لانژ سی آی پی فرودگاه امام خمینی تهران دسترسی رایگان دارد.

یکی از امتیازهای خرید بلیط هواپیما خارجی با ایران ایر این است که در صورت ارائه نتیجه مثبت تست کووید – 19 با کد کیو آر و مهر آزمایشگاه های مورد تآیید وزارت بهداشت و درمان ایران کل مبلغ پرداختی از طرف مسافر بابت خرید بلیت های خارجی ایران ایر به او استرداد خواهد شد.

رزرو بلیط لبنان با ایران ایر، بلیط هند با ایران ایر، بلیط پاکستان با ایران ایر، بلیط انگلستان با ایران ایر از طریق وب سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما (قاره پیما) به مسافر پیشنهاد می شود چون در صورت نیاز به تغییر تاریخ یا کنسل کردن پروازهای خارجی ایران ایر تیم پشتیبانی آژانس مسافرتی قاره پیما 24 ساعته پاسخگوی مسافران است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.