گوگل گوشی پیکسل 6a را با پردازنده تنسور Tensor با قیمت 449 دلار معرفی کرد

0

در حین کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان I/O، گوگل رسماً گوشی پیکسل 6a، یک گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی را معرفی کرد. این گوشی را می‌توان  به‌عنوان مدل ابتدایی سری پیکسل 6 محسوب کرد و با پردازنده پرچم‌دار تنسور Tensor این شرکت کار می‌کند.

این گوشی صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد و تعدادی تغییر سخت‌افزاری نسبت به خواهر و برادر پرچمدار خود – پیکسل 6 و 6 پرو پیدا کرده تا قیمتش کاهش یابد. علیرغم این از نظر زیبایی چیزی کم ندارد.

برای کاهش قیمت استفاده از شیشه و فلز در ساخت بدنه کنار گذاشته شده و از قاب آلومینیومی بازیافتی و صفحه پشتی پلی کربنات استفاده شده است.

این گوشی با داشتن ریل‌های جانبی مشکی مات از سری پیکسل 6 متمایز می‌شود.

صفحه نمایش پیکسل 6a از نوع  OLED 2340×1080 پیکسلی FHD+ با فرکانس 60 هرتز خواهد بود.

جالب است بدانید که پیکسل 6a اولین گوشی اقتصادی گوگل است که دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای امنیت بیومتریک است. در ضمن در صفحه نمایش از شیشه گوریلا گلس Corning 3 استفاده شده که همان پوششی است که در پیکسل 5a در سال گذشته استفاده شده بود.

اگرچه پیکسل 6a به عنوان یک جایگزین میان رده برای پیکسل 6 و 6 Pro عرضه شده، اما این گوشی از پردازنده تنسور Tensor پرچمدار گوگل استفاده می‌کند. مانند مدل‌های پرچم‌دار، پیکسل 6a همچنین دارای پردازنده امنیتی Titan M2 است که این دستگاه را به یکی از امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود تبدیل می‌کند.

این گوشی در ضمن 6 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 به همراه یک باتری 4306 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند دارد.

گوگل ادعا می‌کند که این گوشی می‌تواند با استفاده از حالت Extreme Battery Saver، با یک بار شارژ تا 72 ساعت کار می‌کند. متأسفانه این گوشی فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

در مورد دوربین باید بگوییم که خبری از حسگر 50 مگاپیکسلی پرچم‌دار پیکسل نیست و از  یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی با واید و  یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید استفاده شده.

در جلو، بریدگی سوراخ پانچ که در مرکز قرار گرفته است میزبان یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 است.

به لطف داشتن پردازنده تنسور، کاربر گوشی پیکسل 6a می‌تواند از چیزهایی مانند مله پاک‌کن جادویی یا رفع محو شدگی صورت استفاده کند.

ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه با این گوشی امکان‌پذیر است، همچنین امکان ضبط ویدیوی 1080p با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه نیز وجود دارد.

فیلمبرداری اسلو موشن با کیفیت 1080p با سرعت 240 فریم در ثانیه هم ممکن است. دوربین سلفی 1080p حداکثر نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه دارد.

گوگل به 3 سال به روز‌رسانی اندروید و در مجموع 5 سال به روز‌رسانی امنیتی برای پیکسل 6a متعهد شده است.

قیمت پیکسل 6a فقط 449 دلار است و در سه رنگ مشکی، سبز نعنایی و خاکستری/نقره‌ای عرضه خواهد شد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.