بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف ویژه

0

رپورتاژ

کتاب خواندن به ما برای تغییر نگرش، پیشرفت و پیدا کردن مسیری برای رسیدن به اهداف کمک بسیار زیادی می کنید، علاوه بر این نیز دانشجویان، دانش آموزان و افرادی که در زمینه های مختلفی در حال یادگیری و تحصیل می باشند نیازمند مطالعه و خواندن کتاب های تخصصی می باشند از همین رو پیدا کردن مرجعی برای خرید کتاب با تخفیف برای کم کردن هزینه خرید کتاب می تواند خیلی خوشایند باشد.

 

در بسیاری از سایت ها بحث تخفیف گذاری به این شکل رقم می خورد که معمولا در تاریخ و مناسبت های خاص درصدی تخفیف روی برخی از کتاب ها یا همه آن ها اعمال می کنند، شاید این موضوع خوب باشد اما عالی نیست. چرا که مشتری که برای خرید کتاب به یک سایت مراجعه می کند ممکن است در یک زمان و تاریخ عادی نیازمند تهیه یک کتاب باشد پس با توجه به این موضوع متوجه می شویم که شاید تخفیف های مناسبتی چندان برای همه مفید نباشند و تنها برای افرادی که کتاب هایی در لیست انتظار خرید دارند و تهیه آن ها مستلزم عجله نیست می تواند خوب باشد.
اما سایت های محدودی نیز هستند که تخفیف های متنوعی در تمامی زمان ها روی کتاب های سایت قرار می دهند. این تخفیف ها ممکن است برای برخی کتاب ها در دسته بندی خاص بیشتر از باقی کتاب ها باشد.

 

آیا کتاب های تخفیف خورده از باقی کتاب ها کیفیت کمتری دارند؟

ممکن است برخی کتاب های ترجمه شده توسط چندین مترجم و انتشارات ترجمه و چاپ مجدد داشته باشند و کیفیت هرکدام از دیگری متفاوت باشد و این خود روی قیمت گذاری تاثیر می گذارد، اما اگر شما کتابتان را از یک سایت خرید کتاب معتبر تهیه کنید که تخفیف های خود را روی کتاب های با کیفیت اعمال کرده باشد دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

 

سایت خرید کتاب با تخفیف

پس از بررسی های دقیق و چک کردن مراجع مختلف در زمینه خدمات کتاب و فروش کتاب به سایت ویرا کتاب viraketab.com رسیدیم.
شاید لازم باشد با هم بررسی کنیم چرا از میان این همه سایت ما سایت ویرا کتاب را به عنوان مرجعی معتبر و قابل اعتماد در زمینه خرید کتاب با تخفیف انتخاب کردیم.

 

ثبت سفارش کتاب به روش های مختلف
در هر فروشگاه اینترنتی روند ثبت سفارش بسیار اهمیت دارد، زمانی که شما چندین راه و روش برای ثبت سفارش خود داشته باشید انتخاب می کنید که از چه راهی و با چه روشی سفارش خود را ثبت کنید، این خود یک امتیاز و مزیت است.
در ویرا کتاب ثبت سفارش انواع کتاب، کتاب های کنکوری، کتاب های دانشگاهی، کتاب های کمک درسی، کتاب های عمومی و… به صورت ثبت سفارش آنلاین در سایت، ثبت سفارش در واتس اپ به شماره: 09198821260 و ثبت سفارش به صورت تلفنی با برقراری تماس با شماره های: 02166959395 – 02166465330 امکان پذیر می باشد.

 

گارانتی کتاب

خرید یک محصول آن هم کتاب با گارانتی خیلی لذت بخش و اطمینان بخش است. شما در اکثر خریدهای اینترنتی کتاب شاید به دلیل عدم اطمینان به دریافت چاپ با کیفیت یا ترجمه های معروف لذت خرید را نداشته باشید اما در viraketab.com به شما اطمینان داده می شود که محصول خریداری شده منطبق با اطلاعات درج شده در صفحه محصول به دست شما برسد، در غیراینصورت می توانید کتاب را به فروشگاه بازگردانید.

 

پشتیبانی و کمک به مشتریان
یکی دیگر از مزیت های این فروشگاه ارتباط با مشتریان است، مشتریانی که در ثبت سفارش مشکل دارند یا به هر دلیلی مانند: سوالات قبل از خرید، سوالات بعد از خرید، مشاوره برای انتخاب کتاب، سوال در مورد یک کتاب و … نیازمند ارتباط و تماس با پشتیبانی هستند می توانند از طریق فرم تماس در سایت، پشتیبانی واتس اپ و یا تماس تلفنی ارتباط خود با راهنمایان و پشتیبانان ویرا کتاب را برقرار کنند.

 

تهیه کتاب های ناموجود و ثبت سفارش کتاب های ناموجود و کمیاب

هر کتابی را که لازم دارید و در سایت، بازار، کتابخانه و… پیدا نکردید را می توانید با ویرا کتاب پیدا کنید.
برای سفارش کتاب های ناموجود مدنظرتان می توانید با پشتیبانی ویرا کتاب تماس گرفته و درخواست خود را شرح دهید، پشتیبانی ویرا کتاب در صورت توانایی یافتن کتاب برای شما شرایط یافتن و ثبت سفارش کتاب یا کتاب های ناموجود مدنظرتان را با شما در میان خواهد گذاشت تا در صورت تمایل به ثبت سفارش اقدام به سفارش کتاب های مدنظر خود کنید.
همچنین در صورتی کتاب روزی را لازم داشتید که در سایت ویرا کتاب موجود نبود می توانید با تماس با پشتیبانی همانند کتاب های کمیاب و ناموجود نیز این کتاب را سفارش دهید.

 

دسته بندی عظیم کتاب

در ویرا کتاب انواع کتاب در دسته بندی های مختلف مانند: کتاب های دانشگاهی (هنر، زبان و…)، فنی مهندسی و زیر دسته ها، علوم انسانی و زیر دسته ها، کتاب های روانشناسی، علوم پایه و زیر دسته ها، منابع آزمون (استخدامی، وکالت، کارشناسی و…)، بورس، کمک درسی، کتاب های عمومی، کتاب های پیام نور و ده ها دسته بندی و موضوع بندی دیگر منتشر و قابل سفارش می باشد و  به راحتی می توانید هر کتابی را لازم دارید از ویرا کتاب تهیه کنید.

 

با بررسی تمامی جوانب و موارد بالا ما به این موضوع رسیدیم که فروشگاه اینترنتی ویرا کتاب می تواند مرجع مناسبی برای خرید و سفارش هر کتابی در هر موضوعی که لازم دارید باشد.
البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که امکانات و مزایای بیشتری در این فروشگاه وجود دارد که زمان استفاده از خدمات و بررسی شخصی می توانید با آن ها آشنا شوید و به آن ها پی ببرید.

 

اطلاعات فروشگاه اینترنتی ویرا کتاب در یک نگاه:

آدرس اینترنتی:

viraketab.com

تلفن های ثبت سفارش و یا پشتیبانی:

02166959395 – 02166465330

واتس اپ و تلگرام ویرا کتاب:

09198821260

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.