از محدودیت فالو در اینستاگرام خبر دارید؟

0

رپورتاژ

اینستاگرام تبدیل به بزرگترین پلتفرمی شده که ایرانی ها در آن حضور دارند. بیش از 40 میلیون کاربر فعالی که با اهداف گوناگون، از سرگرمی گرفته تا کسب درآمد در ان حضور دارند و فعالیت می کنند. اما وقتی می خواهید کمی جدی تر در اینستاگرام فعالیت کنید و حتی به کسب درآمد فکر کنید، دغدغه های مختلفی برای شما ایجاد می شود.

به عنوان مثال، تولید محتوا یکی از مسائل مهمی است که کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند. اینکه محتواهای جذابی تولید کنند که بتواند مخاطبان بیشتری را جذب و مخاطبان فعلی را در پیج نگه بدارد. دغدغه مهم دیگر، تعداد فالوور است. اینکه با استفاده از روش های مختلف، بتوانیم آمار فالوورهای پیج را بالا ببریم. شاید موثرترین روش برای بالابردن تعداد فالوور، تبلیغات باشد. تبلیغات به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان بتوانید رشد فالوور قابل توجهی داشته باشید. اما مسئله مهم در اینجا، هزینه است. در هر صورت شما باید صدها هزار یا حتی میلیون ها تومان پول هزینه کنید تا پیجتان به تعداد فالوور قابل توجهی برسد.

راه دیگر، تولید محتوا است. اینکه محتواهای جذابی تولید کنیم که بتوانند وارد اکسپلور شوند و مخاطبان جدیدی را به رایگان برای ما جذب کنند. البته شاید این این راهکار نیاز به هزینه پولی نداشته باشد، اما مسئله این جا است که تولید محتوای جذاب و با کیفیت به همین سادگی ها نیست و سختی های خودش را دارد و معمولا زمان بر است.

اما یکی از ساده ترین راه کارها، که معمولا خیلی ها در شروع مسیر از آن استفاده میکنند، فالو / آنفالو است. اینکه تعدادی از پیج ها را فالو کنیم و بعد از آنکه فالو بک دادند، به مرور آن ها را آنفالو کنیم. البته قطعا این روش به اندازه تبلیغات پربازده نیست، اما خوبیش این است که هزینه ای برای ما ندارد و به ما کمک می کند در شروع مسیر تعدادی فالوور بگیریم و ا حدودی با فیدبک ها بتوانیم مسیرمان را بهتر کنیم.

اما اینجا هم یک مسئله وجود دارد، اینکه اینستاگرام اجازه نمیدهد از یک تعدادی بیشتر در روز انفالو یا فالو انجام بدهیم و رعایت نکردن این محدودیت، باعث میشود پیج ما جریمه شود و تا مدت ها نتوانیم فالو یا انفالو انجام بدهیم. به همین دلیل، مهم است بدانیم که محدودیت ها به چه صورت است تا دچرا جریمه نشویم. در ادامه به شما این محدودیت ها را نشان می دهیم و یک راه عالی برای خرید فالوور واقعی و فعال را هم به شما معرفی می کنیم.

حداکثر محدودیت فالو کردن در اینستاگرام

طبق قوانین و اعلام خود اینستاگرام، حداکثر تعدادی که می توانید در طول یک روز فالو کنید، در هر ساعت 10 نفر و در هر روز 200 نفر است. بنا بر این، عبور کردن از این محدودیت باعث می شود که پیج شما جریمه شود و حداقل تا 24 ساعت نتوانید به فالو کردن ادامه دهید. همچنین، نباید با سرعت بالا این کار را انجام دهید، زیرا اینستاگرام فکر می کند که شما ربات هستید و بنا برا این، ممکن است پیج شما را مسدود کند. پس به آرامی و با رعایت فاصله زمانی منطقی کار فالو کردن پیج ها را انجام دهید. در ضمن شما تنها در فالو کردن پیج های دیگران محدودیت خواهید داشت.

حداکثر تعداد آنفالو اینستاگرام

همانند محدودیتی که در فالو کردن وجود دارد، اینستاگرام محدودیتی هم برای تعداد آنفالو کردن تعیین کرده است. به این صورت که شما در بازه زمانی روزانه تنها می توانید 70 نفر را آنفالو کنید و اگر بیش از این حد مجاز مخاطبان پیج خودتان را آنفالو کنید، اینستاگرام تا 24 ساعت به شما اجازه انفالو کردن را نمی دهد.

حداکثر تعداد کامنت اینستاگرام

حالا که صحبت از محدودیت شد، باید بگوییم که علاوه بر محدودیت در تعداد لایک و کامنت، شما مجاز هستید که در حساب کاربری خودتان، در یک شبانه روز تنها 500 عدد کامنت برای پست های دیگران بگذارید. در هر ساعت هم شما تنها می توانید 59 کامنت بگذارید و در صورتی که بیش تر از این تعداد کامنت بگذارید، ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان ربات تلقی کرده و بر روی حساب شما محدودیت اعمال کند.

حداکثر تعداد لایک اینستاگرام

همانند کامنت، تعداد لایک کردن هم در اینستاگرام با محدودیت همراه است. به عنوان یک کاربر عادی شما تنها می توانید در هر ساعت 300 پست کاربران دیگر را لایک کنید و در طول یک شبانه روز هم نباید بیشتر از 7000 لایک انجام بدهید. در غیر این صورت، ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان ربات تلقی کرده و پیج شما را مسدود کند.

تا اینجای مطلب، با انواع محدودیت ها در اینستاگرام اشنا شدید. همه این فعالیت ها را ما به خاطر جذب فالوور انجام می دهیم. اما جذب فالوور راه های راحت تر و سریع تری هم دارد. به عبارتی دیگر، یکی از بهترین و شاید پربازده­ترین راه­حل­های افزایش فالوور، خرید فالوور «واقعی» اینستاگرام است. با این کار، در کمترین زمان ممکن، هر تعداد فالوور که بخواهید وارد صفحه کاری شما می­شوند. برای این کار کافی است وارد سایت­های معتبری مانند «ایران فالوور» شوید و تعداد فالوور موردنظرتان را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید.

تا به اینجای کار برعهده ایران فالوور است، اما مابقی داستان با شماست؛ یعنی این شما هستید که به‌عنوان صاحب یک کسب­وکار آنلاین، باید این تعداد مخاطب را حفظ کنید، حالا با برگزاری مسابقه، تخفیف ویژه و… .

این نکته را هم بدانید که افراد زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام تبلیغ می­کنند، اما خیلی از آنها فالوور فیک هستند و همانطور که در بالا اشاره شد، نتیجه عکس برای­تان خواهد داشت.

«ایران فالوور» بیش از 7 سال سابقه در این زمینه دارد و با پشتیبانی 24ساعته، شما را در هر شرایطی حمایت می­کند. کافی است به سایت خرید کامنت، لایک، بازدید و فالوور سری بزنید و برای خرید اقدام کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.