کلاس اولی‌ها چه کتاب‌هایی را باید بخوانند؟

0

کتاب خواندن برای کلاس اولی‌ها فقط تفریح و سرگرمی نیست، بلکه فعالیتی است که به آن‌ها می‌گوید در شناخت حروف الفبا، خواندن کلمه‌ها و جمله‌ها، درک داستان و تصویر توانمندند و کمک می‌کند تا تصور مثبتی نسبت به خودشان پیدا کنند و اعتمادبه‌نفس بیش‌تری به دست آورند.

کودکان فکر نمی‌کنند بعد از یادگیری چند حرف بتوانند کتاب داستان بخوانند، مگر این‌که با مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی لذت خواندن را به آن‌ها هدیه بدهید.

هر سطح از کتاب‌های این مجموعه بر اساس حروفی نوشته شده‌اند که کلاس اولی‌ها درس‌به‌درس با آن‌ها پیش می‌روند. برای همین، کودک می‌تواند هم‌زمان با آموزش حروف در مدرسه، کتاب مربوط به همان حروف را به‌تنهایی بخواند.

چرا باید مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی را در خانه داشت؟

 

۱. برای اینکه سواد خواندن فرزندتان را تقویت کنید

این مجموعه شامل چهل داستان با موضوع‌های متنوع است که در هر سطح با توجه به حروفی که کلاس اولی‌ها خوانده‌اند، نوشته شده‌اند. نویسندگان در سطح اول از جمله‌های ساده و کوتاه‌ در سطح‌های بالاتر، از کلمه‌های جدیدتر و جمله‌های پیچیده‌تر استفاده کرده‌اند تا سواد خواندن مخاطبان به‌تدریج افزایش یابد.

سواد خواندن مهارت و توانایی درک و استفاده از صورت‌های مختلف نوشتاری است تا کودک بتواند متن را بخواند و درک کند. خواندن یک مهارت پایه است که تقویت آن باعث می‌شود کودکان در درس ریاضی و علوم هم عملکرد بهتری داشته باشند.

۲.  برای اینکه سواد بصری فرزندتان را افزایش بدهید

سواد بصری به معنی توانایی درک، تفسیر، تبادل نظر و انتقال مفاهیم نشان داده شده در یک تصویر است که این مهارت با مشاهده پرورش می‌یابد و دیدن تصاویر مناسب به غنی شدن ذخیره‌ها و تجربه‌های ذهنی کودکان کمک می‌کند.

تصویرگران مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی تلاش کرده‌اند تا با تکنیک‌های متنوع، از ترکیب‌بندی تا انتخاب رنگ، تصاویری بی‌نظیر خلق کنند که کودکان را به هیجان بیاورد و به نیازهای زیبایی‌شناختی آن‌ها پاسخ دهد.

۳. برای اینکه تفکر انتقادی فرزندتان را تقویت کنید

تجسم ذهنی و تخیل در کودکانی که داستان می‌خوانند، بیش‌تر است و این ویژگی باعث می‌شود تا قدرت شناخت، توان تحلیل و تفکر انتقادی‌ آن‌ها هم افزایش یابد.

داستان‌های مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی حول طیف گسترده‌ای از مفاهیم انسانی و دغدغه‌های کودکان در زندگی روزمره نوشته شده‌اند. مانند ترس، همدلی، مراقبت از محیط‌زیست، دوستی، همکاری، دوست داشتن، ارتباطات اجتماعی، خانواده و… که خواندن آن‌ها می‌تواند به کودکان کمک کند تا بتوانند با محیط اطرافشان در تعامل سازنده باشند و نسبت به مسائل زندگی‌شان قدرت درک بالاتری داشته باشند.

 

مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی برای کدام گروه از کودکان مناسب است؟

کتاب‌های این مجموعه برای نوسوادهای کلاس اولی، کلاس دومی‌هایی که در خواندن مشکل دارند و بلندخوانی برای نوآموزان پیش‌دبستانی مناسب است. مربیان و والدین هم می‌توانند با کمک این مجموعه دیکته‌های جذاب بگویند و از فعالیت‌های پایانی هر کتاب برای تقویت مهارت‌های گفتاری و نوشتاری کودکان استفاده کنند.

 

اگر پدر یا مادر یک بچه‌ی کلاس اولی یا معلم و مدیر مدرسه هستید، برای مشاوره درباره‌ی تهیه‌ی محصولات ویژه‌ی نشر افق (کتاب‌های فندق) برای کلاس اولی‌ها می‌توانید به شماره‌ی ۰۹۰۲۲۹۹۰۶۸۸ در واتس‌اپ یا تلگرام پیام بفرستید و برای خرید مستقیم به نشانی www.ofoqbooks.com یا فروشگاه‌های نشر افق مراجعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.