تبدیل مجموعه لگو اکسپرس هاگوارتز به مجموعه عکس‌های سینمایی

0

بندیک لمپرت، عکاس مجارستانی که در عکاسی از اسباب‌بازی‌ها و مینیاتور‌ها (مخصوصاً لگو) تخصص دارد، نپشت صحنه یکی از بزرگترین پروژه‌های خود را به اشتراک گذاشته است: مجموعه قطار سریع‌السیر هری پاتر هاگوارتز 801 قطعه.

در حالی که مجموعه قطار ممکن است از نظر تعداد قطعات بزرگ‌ترین نباشد، اما لامپرت عکاسی هنرمندانه‌ای از آن انجام داده.

در یک ویدیوی کوتاه سه دقیقه‌ای که طبعا به خاطر شرایط این روزهای انترنت نمی‌توانیم ببینیم، لمپرت فرآیند برنامه‌ریزی، اندازه‌گیری، برش، نقاشی و در نهایت ساخت مجموعه‌های اطراف برای پروژه‌های اسباب‌بازی و مینیاتوری خود را توضیح داده.

با نگاهی عمیق‌تر در کانال یوتیوب خود، مشخص است که لامپرت زمان زیادی را صرف اطمینان از اینکه جزئیات پروژه‌هایش (تا کوچکترین خط و خش) با دقت و دقت ساخته می‌شوند، صرف می‌کند.

او می‌گوید: «این عکس‌ها کاملاً خاص هستند زیرا من با بزرگترین قطار لگو تا کنون کار کردم. اکسپرس جدید هاگوارتز، به دلیل اندازه‌هایش، وادارم کرد که سناریو‌های بزرگی بسازم. به عنوان مثال، من تقریباً 20 تا 25 ساعت برای دیوار ایستگاه Kings Cross وقت گذاشتم.»

لامپرت می‌گوید که کار عکاسی خود را شش سال پیش آغاز کرده و عاشق خلق جهان‌های خیالی بوده است.

او می‌گوید: «ابتدا کمیک می‌کشیدم، اما بعد‌ها که عکاس شدم، اشتیاقم را به عکاسی با اسباب‌بازی پیدا کردم.»

لامپرت می‌گوید بیشتر تصاویر او با استفاده از دوربین Nikon D750 با لنز Nikkor 24-70mm و لنز Laowa 15mm Wide Macro ایجاد شده‌اند و به تجهیزات مورد علاقه او تبدیل شده‌اند. اگرچه در این مورد، او عکس گرفته شده با لنز 70-300 میلی‌متری تامرون را نیز اضافه کرد تا از تله فوتو استفاده کند.

عکس داخلی، که صحنه‌ای از سومین فیلم هری پاتر را تکرار می‌کند، زمانی که شخصیت‌ها برای اولین بار با یک دمنتور روبرو می‌شوند، لمپرت می‌گوید واگن لگو هاگوارتز اکسپرس شامل سه بخش با صحنه‌هایی از سه فیلم هری پاتر است.

چون مجموعه لگو قرا داشتم، من فقط باید به موقعیت فیگور و نورپردازی اهمیت می‌دادم. از مقداری دود برای فضای مه آلود استفاده می‌کردم.

لامپرت برای ایجاد دود در تصاویر خود از یک دستگاه دود خانگی استفاده می‌کند که با یخ خشک کار می‌کند. لوله پلاستیکی در واقع یک نگهدارنده بستنی است. او مقداری آب داغ را از طریق لوله میریزد تا “بخار” سریعی ر ایجاد کند که برای ابر‌های دود لوکوموتیو استفاده می‌کند.

برای کسانی که به دنبال ایجاد تصاویر اسباب بازی مانند این هستند، به باور لامپرتمهم‌ترین کاری نورپردازی است.

همین مناظر به نورپردازی متفاوت می‌تواند مانند یک اسباب بازی ساده یا مانند یک قاب از یک فیلم به نظر برسد. خیلی تمرین کنید تا یاد بگیرید چگونه به یک نتیجه واقعی برسید! من به عنوان یک عکاس اسباب بازی سعی می‌کنم از ویژگی‌های دنیای واقعی کپی کنم.

“نور کاربرد‌های مختلفی دارد و بسیار مهم است که بفهمیم از کدام یک برای ایجاد یک موقعیت خاص استفاده می‌کنیم. و البته زاویه و رنگ‌ها نیز مهم هستند. زاویه مناسب دوربین به قرار دادن بیننده در صحنه کمک می‌کند.

برای دیدن کار‌های بیشتر او، از یوتیوب، اینستاگرام و وب سایت او را ببینید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.