مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

0

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!

مجموعه‌ای از عکس‌هایی که لحظات مهمی را در تاریخ آمریکا نشان می‌دهند، با یادداشت‌هایی از افرادی که آن‌ها را گرفته‌اند، امروز به حراج گذاشته می‌شود.

این عکس‌ها شامل عکس نیل آرمستونگ از باز آلدرین روی ماه، پرتره‌ای از رزا پارکس در اتوبوس، و تصاویر نیک اوت از فرار کیم فوک از ناپالم در ویتنام است.

یکی از نمادین‌ترین عکس‌های قرن بیستم، بوسه میدان تایمز است که توسط آلفرد آیزنشتاد گرفته شده است و واکنش شادی‌بخش به پایان جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد. عکس توسط زوج فتوژنیک، ملوان نیروی دریایی جورج مندونسا و پرستار گرتا زیمر امضا شده است.

حادثه پرتاب کفش در سال 2008 زمانی که منتضار الزیدی، روزنامه‌نگار عراقی، کفش‌های خود را به سمت رئیس‌جمهور بوش پرتاب کرد. زیدی توضیح می‌دهد که چرا با رهبر آمریکا برخورد کرد،  «همه ادعای جورج دبلیو بوش را تکرار می‌کردند که ما از او با گل رز استقبال کردیم، و جهان. متأسفانه این دروغ را باور کرد به همین دلیل ایده من یافتن راه حلی مطابق با قانون سوم نیوتن بود که “برای هر عمل، واکنشی برابر و مخالف وجود دارد. ” جورج دبلیو بوش را همه جا تعقیب کردم تا بتوانم با پرتاب کفش‌هایم به سوی او اعتراض خود را به جهانیان نشان دهم. انتظار داشتم به خاطر آن کشته شوم.»

عکسی که توسط رزا پارکس امضا شده است نماد حقوق مدنی را نشان می‌دهد که در اتوبوس نشسته است، اقدام ساده‌ای که منجر به دستگیری او در سال 1955 شد.

عکس‌ها و داستان‌های پشت آن‌ها بر تأثیر عکاسی بر تاریخ، به‌ویژه در قرن بیستم تأکید می‌کنند.

اینکه نیک اوت در موقعیت مناسب بود تا تصویر هولناک یک دختر ویتنامی که از انفجار ناپالم در حال فرار است را ثبت کند، یک فریم واحد که به شکل‌گیری افکار عمومی در مورد جنگ ویتنام در ایالات متحده کمک کرد، به خودی خود یک موفقیت باورنکردنی عکاسی است.

توضیح سوژه عکس: «در 8 ژوئن 1972، به ما اجازه داده شد در معبدی در نزدیکی پناهگاه بمب مستقر شویم. یادم هست بعد از ناهار صدای سوختن در بیرون شنیدیم و ناگهان سرباز از بچه‌ها خواست که از معبد فرار کنند. دیدم هواپیما‌ها خیلی سریع هستند، خیلی صدا دارند. از بچگی چیزی نمی‌دانستم. و سرم را برگرداندم. دیدم چهار بمب فرود آمد، ناگهان آتش همه جا اطرافم را فرا گرفت. من کس دیگری را ندیدم و سپس آتش لباسم را سوزاند و آتش را در بازوی چپم دیدم. از دست راستم برای پیچیدن آن استفاده کردم. برای همین دست راستم هم سوخت. با دستم آتش را خاموش کردم. من وحشت‌زده بودم. سپس، به دویدن و دویدن و دویدن ادامه دادم، تا اینکه خیلی خسته شدم و دیگر نمی‌توانستم بدوم. و بعد یک سرباز آب روی پوستم ریخت. در آن لحظه از حال رفتم.»

مقالات استیضاح توسط رئیس جمهور دونالد جی ترامپ امضا شد. امضای بزرگ او نیمی از صفحه قطعنامه 755 مجلس نمایندگان را پر می‌کند، «استیضاح دونالد جان ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، برای جنایات و جنایات سنگین».

الیزابت اکفورد در اولین روز مدرسه خود در دبیرستان مرکزی لیتل راک در آرکانزاس شرکت می‌کند. گزیده‌ای از دست‌نویس او چنین است: «من یکی از اعضای گروهی از نوجوانان آفریقایی-آمریکایی هستم که در سال 1957، اولین دانش‌آموز سیاهپوستی بودند که در کلاس‌های دبیرستان مرکزی لیتل راک که قبلاً تماماً سفید رنگ بود، شرکت کردند. …] همانطور که به سمت مدرسه می‌رفتم، سربازان گارد ملی آرکانزاس را دیدم که محوطه را احاطه کرده بودند. […] وقتی نزدیک شدم، سربازان شانه به شانه ایستادند تا مانع آزار من‌شوند. جلوتر رفتم و در جایی ایستادم که می‌توانستم پیاده‌روی دیگری را ببینم که به مدرسه منتهی می‌شود.وقتی به خیابان رفتم، یک گروه خشمگین شروع به تعقیب کردند و فریاد ناسزا گفتند. عکاس‌ها جلوی من بودند و به سمت عقب راه می‌رفتند. یک نفر فریاد زد: «یک طناب بگیر. او را به سمت درخت بکشید! بیایید او را دار بزنیم! » صدا‌های دیگر نفرین و تهدید کردند. دنبال کمک گشتم. وقتی به پیرزنی که چهره مهربانی داشت نزدیک شدم، آب دهانم را انداخت. جمعیت به دنبال من تا ایستگاه اتوبوس رفتند، جایی که دو خبرنگار میانسال سفیدپوست سعی کردند مرا دلداری دهند. وقتی یکی از خبرنگاران من را روی شانه‌ام در آغوش گرفت، خشم جمعیت افزایش یافت.»

آتش‌نشان باب بک‌ویث به همراه رئیس‌جمهور جورج دبلیو بوش در زمین صفر در 14 سپتامبر 2001.

بکویث می‌نویسد: «به امید داشتن یک منظره خوب از رئیس‌جمهور، به یک موتور سرپوشیده روبروی پست فرماندهی رسیدم. یکی از اعضای سرویس مخفی به من نزدیک شد و پرسید “اینجا امن است؟ ” گفتم هنوز ماشین آتش نشانی است. گفت بپر روی آن. من هم همین کار را کردم. گفت: یکی داره میاد اینجا. وقتی [او] این کار را می‌کند، به او کمک می‌کنید تا بلند شود و سپس پایین بیایید. من هم همین کار را کردم. بعد رئیس جمهور را دیدم. داشت به سمت مقر فرماندهی می‌رفت که ناگهان برگشت و از جلوی من رفت. او دستش را به من می‌دهد و من کمکش می‌کنم بلند شود، او را برگرداندم و گفتم: “خوبی آقای رئیس؟ ” او پاسخ داد “بله”. شروع کردم به پایین آمدن کرد.

اسامه

پوستر تحت تعقیب اسامه بن لادن FBI با امضای “باراک اوباما”. در سال 2011 پرزیدنت اوباما دستور عملیات نپتون نیزه را صادر کرد، ماموریت موفقیت‌آمیز برای کشتن رهبر القاعده.

جی اف کی

عکسی از پرزیدنت جان اف کندی در حال ایراد سخنرانی معروف خود در 12 سپتامبر 1962 در مورد فرود روی ماه قبل از سال 1970. این تصویر توسط فضانورد آپولو 16، چارلی دوک امضا شده است که سخنان JFK را نقل می‌کند، “ما انتخاب می‌کنیم به ماه برویم. ” ما تصمیم می‌گیریم در این دهه به ماه برویم و کار‌های دیگر را انجام دهیم، نه به این دلیل که آسان هستند، بلکه به این دلیل که سخت هستند.

شناسنامه

یک فتوکپی از شناسنامه باراک اوباما که چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده با جسارت نام خود را در سند تأیید محل تولد او به عنوان هونولولو، هاوایی، در 4 اوت 1961 امضا می‌کند.

زبان

یک اثر هنری اصلی از لوگوی Tongue and Lips Rolling Stones، طراحی و نقاشی دستی توسط John Pasche، که این لوگو را در سال 1970 به عنوان یک دانشجوی جوان طراحی کرد، بدون اینکه متوجه شود که یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار هنری پاپ را خلق خواهد کرد.

ماه

عکس کمیاب آپولو 11 با امضای باز آلدرین. این تصویر یک نما است که نیل آرمسترانگ از آلدرین در ماه عکس گرفته و تصویر آرمسترانگ در گیره منعکس شده است.

حراج توسط Nate D Sanders Auctions برگزار می‌شود


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5