آموزش سئو سایت و مزایا بی نظیر آن

0
رپورتاژ

آموزش سئو و نحوه بهینه سازی وب سایت‌ها برای موتورهای جستجو، این روزها به امری بسیار مهم برای کسب و کارها و وب سایت ها تبدیل شده است. قرار گرفتن صفحات وب سایت در نتایج برتر گوگل توسط آموزش سئو و پیاده سازی صحیح نکات آن میسر می شود.

به عبارت دیگر با دیدن آموزش سئو سایت و انجام فرآیندهای مربوط به آن، می توانید صفحات سایت خود را در نتایج جستجو گوگل و سایر موتورهای جستجو، به کاربران نمایش دهید. برای درک بهتر اهمیت آموزش سئو سایت، ابتدا باید بدانید که دقیقا سئو چیست و چه مزایایی را می تواند برای وب سایت ها و کسب و کارهای آنلاین به همراه داشته باشد.

سئو چیست و چه مزایایی دارد؟

به طور کلی، سئو سایت علمی است که توسط آن، می توان صفحات وب سایت ها را با توجه به موضوعات مربوط به محتوای موجود در آن ها، به نتایج برتر موتورهای جستجو رساند. برای مثال، اگر عبارت “کسب درآمد از یوتیوب” را در گوگل جستجو کنید، گوگل صفحه‌ای را به عنوان اولین پیشنهاد خود به شما نمایش می دهد که برای این عبارت (کسب درآمد از یوتیوب)، از سایر صفحات هم موضوع خود بهتر سئو شده باشد.

آموزش تولید محتوا و سئو سایت، این روزها بسیار پرمخاطب هستند؛ زیرا از پردرآمد ترین مشاغل حال حاضر به شمار می آیند. در ضمن، این مشاغل را می توان تنها با داشتن یک کامپیوتر ساده و اینترنت، حتی در منزل انجام داد.

سئو و تولید محتوا برای وب سایت، بسیار به یکدیگر مرتبط بوده و تولید محتوا برای سایت، یکی از زیرشاخه های مهم سئو سایت محسوب می شود. به همین دلیل اگر کسی به دنبال آموزش سئو می باشد، باید تولید محتوا را نیز فرابگیرد یا دست کم به اصول سئو در تولید محتوا تسلط کامل داشته باشد.

مزایا سئو چیست؟

اولین و مهمترین مزیت سئو سایت، جذب مخاطبان هدفمند به وب سایت است. یعنی مخاطبانی که عبارات مربوط به محتوای وب سایت شما را در گوگل جستجو کرده‌اند. تصور کنید که یک وب سایت فروش فرش دارید و صفحات سایت خود را با عباراتی مانند فروش فرش دست باف، خرید آنلاین فرش و سایر عبارات مشابه به نتایج برتر گوگل رسانده‌اید.

این عبارات توسط افرادی که قصد خرید انواع فرش را دارند در گوگل جستجو می شوند، حال اگر وب سایت شما به خوبی برای این عبارات سئو شده باشد، گوگل صفحات آن را به افراد مذکور به عنوان اولین پیشنهادها ارائه می دهد.

بسیاری از افراد، به پیشنهادات گوگل اعتماد بسیار بیشتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی یا کلیکی دارند. همین امر موجب می شود وب سایت شما به عنوان یک مرکز خرید مطمئن توسط گوگل به مخاطبان هدف شما معرفی گردد.

برند سازی با سئو

اگر وب سایت شما با عبارات مرتبط به حوزه کاری خود در نتایج برتر گوگل قرار بگیرد، کاربران هنگام جستجو این عبارات، همواره برند شما را در نتایج برتر مشاهده خواهند کرد. این امر سبب می شود برند و وب سایت شما به عنوان یکی از برندهای معروف و قابل اعتماد در حوزه کاری مدنظر، نزد مخاطبان شناخته شود.

آیا سئو سایت کار مشکلی است؟

موتورهای جستجو مانندYahoo ،Bing و Google سایت های مختلف را براساس الگوریتم های رنکینگ خودشان رتبه بندی می کنند. حال ما اگر بخواهیم وب سایتی را سئو کنیم، باید اصول این الگوریتم ها و بایدها و نبایدهایی که توسط آن ها تعیین می شوند را به خوبی شناسایی کرده و روی وب سایت مدنظر پیاده سازی نماییم.

گوگل از بیش از 200 عامل و فاکتور برای رتبه بنده سایت ها استفاده می کند. گرچه ما بسیاری از آن ها مانند محتوای باکیفیت، بک لینک های ارزشمند یا موارد فنی مانند سرعت سایت را می شناسیم، اما بسیاری از آن ها را گوگل به عنوان یک راز نگه داشته است.

کارشناسان سئو مثل امیر قمصری سال‌ها است که در حال برملا کردن این رازها برای صاحبان سایت ها هستند؛ البته تعداد این رازها همواره در حال افزایش می باشد و سئو سایت تا حد توان پیچیدگی خود برای همیشه حفظ می کند تا هرکسی نتواند وارد این حرفه بی نظیر شود.

مهمترین سرفصل های آموزش سئو سایت

  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش سئو محتوا
  • آموزش بک لینک سازی
  • آموزش بهینه سازی سورس
  • آموزش کار با ابزارهای تحلیل سئو مانند گوگل سرچ کنسول

موارد ذکر شده در بالا هریک دارای زیرمجموعه های فراوان بوده و می توانند ساعت ها آموزش ویدیویی داشته باشند.

سئو داخلی چست؟

سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی از سئو گفته می شود که درون خود وب سایت و از طریق پنل مدیریت آن قابل انجام هستند. از مهمترین موارد آموزش سئو داخلی می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • تولید محتوای با کیفیت
  • سئو محتوا
  • لینک سازی داخلی
  • بهینه سازی سورس
  • و…

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی مجموعه فعالیت هایی می باشد که برای انجام آن‌ها نیازی به دسترسی بخش مدیریت وب سایت ندارید. این بخش بسیار مهم از سئو، در دو مورد اصلی خلاصه می شود:

  • بک لینک سازی: گرفتن لینک از سایر وب سایت‌ها برای صفحات مختلف وب سایت مدنظر (وب سایتی که قرار است سئو شود).
  • برندینگ در گوگل: فعالیت هایی که موجب می شود کاربران نام برند وب سایت شما را به همراه عبارات کلیدی مربوط به موضوع آن، در گوگل جستجو نمایند. (مثال: خرید موبایل از دیجی کالا یا آموزش سئو نیوسئو)

سئو کلاه سفید چیست؟

عبارت سئو کلاه سفید از اصطلاحاتی است که در مباحث آموزش سئو سایت و در بین کارشناسان سئو رایج شده است، اما منظور از سئو کلاه سفید چیست؟ پیش تر بیان کردیم که موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت ها و صفحاتشان از الگوریتم های گوناگونی استفاده می کنند که هر یک از این الگوریتم ها تعیین کننده قوانین و دارای بایدها و نبایدهایی هستند.

به فعالیت هایی از سئو که کاملا طبق قوانین الگوریتم ها انجام می شوند و در پی انجام آن ها، خطری وب سایت را تهدید نمی کند، سئو کلاه سفید گفته می شود.

سئو کلاه سیاه چیست؟

برخی از فعالیت‌ها در سئو می توانند موجب بهبود رتبه صفحات سایت شوند، اما برخلاف قوانین موتورهای جستجو و الگوریتم ها هستند. به عبارت دیگر این فعالیت ها سبب گول زدن الگوریتم ها می شوند که سئو کلاه سیاه نام دارند.

اگر گوگل پی ببرد که فعالیت‌های سئو کلاه سیاه در سایتی انجام شده است، سایت مدنظر را جریمه خواهد کرد و یا حتی آن را به کلی از نتایج خود حذف می کند.

برای دیدن آموزش سئو و یادگیری کامل نکات و اصطلاحات ذکر شده در این صفحه با جزئی ترین نکات، سایت نیوسئو بهترین منبع ممکن می باشد. امیر قمصری با سال‌ها تجربه در عرصه آموزش سئو و بهینه سازی سایت، مطالب بی نظیری را در این رابطه در سایت خود با آدرس newseo.ir قرار داده است.

در newseo.ir می توانید به آموزش سئو رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین دوره آموزش سئو سایت امیر قمصری که در سایت نیوسئو قابل دسترسی است، پرمخاطب ترین دوره در سطح ایران می باشد و توسط آن می توانید سئو را از صفر تا صد فرابگیرید و به مطالب بی نظیر موجود در آن دست پیدا کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5