انواع خدمات در کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی

0
رپورتاژ

با اینکه تعداد زیادی کلینیک دندانپزشکی  شبانه روزی  در سطح شهر وجود دارد، برخی دندانپزشکی ها نسبت به بقیه مراجعه کنندگان بیشتری دارند، دلیل آن چیست؟ ما قصد داریم به بررسی ویژگی های بهترین کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی که آنها را از سایر مراکز جدا می کند بپردازیم، بنابراین اگر قصد رفتن به دندانپزشکی را دارید با توجه به مشخصات بهترین کلینیک دندانپزشکی در این مقاله انتخاب بفرمایید.

به عنوان مجهزترین کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی، مینوسا در میرداماد با پارکینگ اختصاصی انواع خدمات دندانپزشکی از عکسبرداری دندان، لیزر، ایمپلنت، دندانپزشکی اطفال تا زیبایی را زیر نظر متخصصین انجام میدهد ، کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا لبخندی زیبا را برای شما طراحی می‌کند.

یک تعریف کوتاه از کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی به یک فضای بزرگ گفته می شود که در آنجا تعدادی دندانپزشک از جمله متخصص ارتودنسی، متخصص ترمیمی و زیبایی دندان ، متخصص لثه، متخصص درمان ریشه و … حضور دارند. این مراکز مجهز به کلیه تجهیزات و دستگاه های به‌روز از جمله  تجهیزات رادیوگرافی برای دندانپزشکی هستند و نیازی به ارجاع بیمار به سایر مراکز درمانی نیست.

ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی خوب عبارتند از

دسترسی سریع به دندانپزشکی در هر ساعت از شبانه روز

کلینیک های شبانه روزی دندانپزشکی از این مزیت برخوردار می باشند. در موارد اضطراری مراجعه کننده در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به کلینیک، می‌تواند درمان شود.

تخصص و مهارت کافی پزشکان در انجام کار

یکی از عواملی که یک شخص را در کار خود حرفه ای می کند، سابقه او در زمینه شغلی اوست. داشتن سابقه کاری بالا برای یک دندانپزشک می تواند به تخصص و مهارت او اشاره داشته باشد. اما نمی توان گفت تنها تجربه بالا در آن زمینه می تواند به تشخیص یک پزشک خوب بپردازد باید به بررسی عوامل دیگر نیز پرداخته شود.

تشخیص صحیح مشکلات دهان و دندان و درمان آن

بسیاری از بیماری های دهان مانند انواع زخم ها، سرطان زبان و لثه، آفت دهان، زبان جغرافیایی، زبان سبز، بیماری زبان توت فرنگی با تشخیص درست و به موقع توسط دندانپزشکان درمان می شوند.

استفاده از به روزترین متدهای روز دنیا

از موارد مهم در انتخاب کلینیک دندانپزشکی استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مختلفی است که فرایند درمان و تشخیص را راحت‌تر می‌کنند.  هرچقدر تجهیزات تخصصی‌تر و مدرن‌تر باشد مراجعه کننده خدمات بهتری را دریافت خواهد کرد.

نوبت دهی سریع

یک مورد بسیار مهم در مواقعی که نیاز به درمان دندان و یا لثه می‌باشد نوبت دهی سریع می‌باشد. این مورد در صورتیکه امکان پذیر است که تعداد زیادی از متخصصین دندان در یک کلینیک حضور داشته باشند.

رعایت بهداشت پزشکان در حین انجام کار

رعایت نکات بهداشتی در کلینیک ها از موارد بسیار مهم می ‌باشد زیرا انواع میکروب ها و ویروس به سرعت از طریق دهان انتقال می یابند. استفاده از ماسک و دستکش و لباس های مخصوص و استریل توسط پزشک ضروری می‌باشد.

بیمه های تحت پوشش

بسیاری از کلینیک ها دندانپزشکی به دلیل اینکه خدمات زیبایی دندان انجام می دهند تحت پوشش بیمه قرار نگرفتند. با توجه به هزینه های بالای دندانپزشکی، بهترین کلینیک دندانپزشکی برای شما می‌تواند کلینیکی باشد که تحت پوشش بیمه بیشتری باشد تا هزینه های شما کاهش یابد.

خدمات مهم کلینیک دندانپزشکی

ایمپلنت دندان

هنگامی که یکی از دندان ها بیافتد جای خالی آن تاثیر زیادی در زیبایی و ظاهر لبخند ما می‌گذارد به منظور اصلاح و بهبود دندان ایمپلنت جایگزین دندان خالی می‌شود.

اگر پوسیدگی یا آسیب شدید دندان یا حتی بیماری لثه باعث از دست دادن یک یا چند عدد از دندان‌های شما شده است، در این شرایط مجبور هستید که برای بهبود کیفیت زندگی خود از پروتز دندان یا ایمپلنت دندان استفاده کنید.

امروزه اغلب افراد تمایل به ایمپلنت دندان یا همان کاشت دندان مصنوعی دارند زیرا پروتز دندان به‌راحتی از فک جدا می‌شود. معمولا جراحی ایمپلنت برای نصب ریشه دندان مصنوعی در استخوان فک، با بی‌حسی عمومی یا موضعی انجام می‌شود. تا چند روز بعد از آن نیز با عوارض موقتی مانند التهاب، درد و ناراحتی در چانه، گونه‌ها یا زیر چشم‌ها مواجه خواهید شد.

در صورت نصب نامناسب ایمپلنت دندان، احتمال بروز عفونت و بحرانی شدن وضعیت لثه و استخوان فک وجود دارد. حتی در مواقعی باید دوباره برای جراحی اقدام کنید. به‌همین‎دلیل، توصیه می‎کنیم به یک دندانپزشک متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

کامپوزیت دندان

دلایلی که باعث شده‎اند کامپوزیت دندان مناسبترین گزینه برای اصلاح تغییر رنگ و لکه‌‎های دندان‎ها، ترک‎خوردگی یا شکستگی دندان‎ها، پوسیدگی دندان‎ها و سوراخ‌های بین دندان‌های مجاور تبدیل شود، عبارتند از:

کامپوزیت دندان علاوه بر اینکه در زیباسازی دندان تاثیر بسزایی دارد، رنگ و ساختاری مشابه با دندان طبیعی دارد.

کامپوزیت سبب  افزایش مقاومت دندان می‌شود. این مزیت به پیشگیری از بروز عوارضی مانند ترک‎خوردگی یا شکستگی دندان تراشیده‎شده کمک می‎کند.

کامپوزیت دندان جیوه ندارد. به‎همین‎دلیل، پرکردن دندان با کامپوزیت یک تکنیک کم‎تهاجمی محسوب می‎شود.

لمینت دندان

لمینت دندان یک روکش نازک است که به منظور زیباسازی دندان از جمله تغییر رنگ و سایز و فاصله دندان می‌باشد .

ارتودنسی

ارتودنسی در مواقعی انجام می‌شود که دندان ها با فاصله و کج و نامرتب اند، معمولا طول درمان دندان با ارتودنسی 1 الی 4 سال می‌باشد.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان روشی برای سفید کردن دندان توسط متخصصان دندانپزشکی می‌باشد.  پزشک تصمیم می‌گیرد کدام روش درمانی را برای سفید کردن دندان به کار بگیریم. در این روش برای اینکه دندان ها سفید شوند از مواد شیمیایی به نام هیدروژن پراکسید با غلظت بالا استفاده می کنند. میزان زمان مورد نیاز برای بلیچینگ دندان در مطب، 2 الی 3 جلسه و هر جلسه حدودا یک ساعت می‌یاشد.

پرکردن دندان

برای درمان پوسیدگی دندان متخصص قسمت های پوسیده دندان را برمی‌دارد و با ایجاد حفره هایی بر روی دندان آن را با موادی مانند آلگام،طلا، کامپوزیت پر می‌کنند.

کشیدن دندان

کشیدن دندان زمانی پیشنهاد می‌شود که دندان قابل ترمیم و یا عصب کشی نباشد و یا دچار شکستگی و پوسیدگی عمیق باشد، که قابلیت درمان نداشته باشد، کشیدن دندان به عنوان یک درمان موثر صورت میگیرد. یکی از راه هایی که بعد از کشیدن دندان مراجعه کنندگان انجام می‌دهند ایمپلنت دندان است.

عصب کشی دندان

زمانی که دندان ها عمیقا پوسیده شوند و یا در حادثه ایی ضربه خورده باشند نیاز به تخلیه دارند و سپس با پرکردن مواد مخصوص پر می شود.

جرم گیری دندان

جرم (لکه های زرد و قهوه ای) پشت دندان ها دربسیاری از افراد وجود دارد از جمله افرادی که دخانیات مصرف می کنند.

انواع جراحی های تخصصی دندان

بعضی از دندان ها برای خارج شدن، نیاز به جراحی دارند که توسط متخصص دندانپزشک ماهر انجام می‌شود. یکی از مواردی که در اکثر موارد به جراحی نیاز دارد و نحوه انجام آن مهم است، جراحی دندان عقل نهفته می باشد.

سخن پایانی

امروزه تعداد زیادی کلینیک دندانپزشکی در سراسر شهر وجود دارند اما اینکه کدام را برای درمان انتخاب می‌کنید اهمیت زیادی دارد زیرا عدم دریافت خدمات درست سبب هدر رفتن هزینه و پشیمانی می‌شود. در این مقاله به تمامی نکاتی که باید قبل از رفتن به دندانپزشکی بررسی نمایید گفته شده است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5