زندگینامه جنیفر آنیستون و حقایقی در مورد زندگی این بازیگر مشهور هالیوود

0

جنیفر آنیستون بازیگر، تهیه‌کننده و تاجر آمریکایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش ریچل گرین در سریال محبوب تلویزیونی «دوستان» (1994-2004) شناخته می‌شود. او در 11 فوریه 1969 در شرمن اوکس کالیفرنیا به دنیا آمد و در خانواده ای بازیگر بزرگ شد.

آنیستون کار بازیگری خود را در اواخر دهه 1980 با نقش های کوچک در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی، از جمله “Leprechaun” (1993) و “Muddling Through” (1994) آغاز کرد. با این حال، این نقش او در «دوستان» بود که او را به یک نام آشنا و یک بازیگر محبوب در سراسر جهان تبدیل کرد.

پس از پایان «دوستان»، آنیستون به بازی در سینما و تلویزیون ادامه داد. برخی از نقش‌های برجسته او در فیلم عبارتند از: «مارلی و من» (2008)، «شکستگی» (2006)، و «رئیس‌های وحشتناک» (2011). او همچنین در برنامه های تلویزیونی مانند “30 Rock” (2009) و “The Morning Show” (2019) ظاهر شده است.

آنیستون در طول دوران حرفه ای خود جوایز و نامزدهای متعددی از جمله جایزه Primetime Emmy، جایزه انجمن بازیگران نمایشگر و جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است. او همچنین به‌خاطر فعالیت‌های بشردوستانه‌اش، حمایت از خیریه‌ها و اهداف مختلف در طول سال‌ها شهرت دارد.

آنیستون علاوه بر حرفه بازیگری، تهیه کننده و تاجر موفقی نیز هست. او در سال 2008 شرکت تولید اکو فیلمز را تأسیس کرد و در سال 2012 خط عطر خود را راه اندازی کرد. آنیستون همچنین طرفدار خودانگاره مثبت داشتن از بدن است و مخالف استانداردهای زیبایی غیرواقعی در هالیوود است.

آنیستون به خاطر زمان بندی کمدی و جذابیتش مورد ستایش قرار گرفته است که او را در طول سال ها مورد علاقه طرفداران قرار داده است. بازی او در نقش ریچل گرین در سریال “دوستان” تحسین های متعددی را برای او به ارمغان آورد و موقعیت او را به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران زن نسل خود تثبیت کرد.

آنیستون همچنین به خاطر توانایی های بازیگری دراماتیکش با بازی های قابل توجه در فیلم هایی مانند «دختر خوب» (2002)، «کیک» (2014) و «نمایش صبحگاهی» (2019) شناخته شده است، که برای آن جایزه انجمن بازیگران و جایزه امی Primetime  دریافت کرد.

آنیستون در طول سال‌ها در چندین رابطه  از جمله ازدواج با بازیگران برد پیت و جاستین تروکس بوده است. او همچنین در مورد مبارزات خود با تصویر بدن و فشار برای حفظ ظاهری خاص در هالیوود آشکارا صحبت کرده است.

آنیستون علیرغم چالش هایی که با آن روبرو بوده است، همچنان یک چهره محبوب و تاثیرگذار در صنعت سرگرمی باقی مانده است. او همچنان در پروژه های سینمایی و تلویزیونی کار می کند و طرفدارانش مشتاقانه منتظر پروژه های آینده او هستند.

تأثیر آنیستون فراتر از حرفه بازیگری او است. او از پلتفرم خود برای افزایش آگاهی به دلایل مختلف استفاده کرده است و سال ها در کارهای بشردوستانه شرکت داشته است.

او مدافع سرسخت موضوعات مختلفی از جمله تحقیقات سرطان، محیط زیست و حقوق زنان بوده است. آنیستون همچنین در خیریه هایی مانند بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود، Stand Up to Cancer و Friends of El Faro که از کودکان آسیب دیده از زلزله 2010 هائیتی حمایت می کند، مشارکت داشته است.

آنیستون علاوه بر فعالیت های بشردوستانه، یک تاجر موفق نیز بوده است. در سال 2012، او خط عطر خود را به نام “جنیفر آنیستون” راه اندازی کرد که از آن زمان به بعد گسترش یافت و محصولات زیبایی و سبک زندگی را نیز در بر گرفت. او همچنین چندین فیلم و برنامه تلویزیونی را از طریق شرکت سازنده اش، اکو فیلمز، تولید کرده است.

آنیستون در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز متعددی از جمله ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرده است و او همچنان به الهام بخشیدن و سرگرم کردن مخاطبان در سراسر جهان ادامه می‌دهد.

آنیستون همچنین یک نماد مد بوده است و استایل او اغلب توسط طرفداران و علاقه مندان به مد تقلید می شود. او در چندین لیست “بهترین لباس پوشان” ظاهر شده و با طراحانی مانند والنتینو و ویوین وست وود همکاری داشته است.

آنیستون همچنین در مورد برنامه تناسب اندام خود که شامل یوگا، کاردیو و تمرینات قدرتی است، صحبت کرده است. او سبک زندگی سالم خود را مدیون کمک به حفظ ظاهر و انرژی جوان خود دانسته است.

در سال‌های اخیر، آنیستون بیشتر درگیر تولید شده است و کارش در «نمایش صبحگاهی» تحسین منتقدان و نامزدی جوایز متعدد را به همراه داشته است. او همچنین برای کارگردانی در آینده ابراز علاقه کرده است.

آنیستون علیرغم موفقیت و شهرتش، همچنان سرسخت و قابل ارتباط برای طرفدارانش باقی مانده است. او آشکارا در مورد مبارزات شخصی خود صحبت کرده است و از پلت فرم خود برای حمایت از آگاهی از سلامت روان استفاده کرده است.

جنیفر آنیستون یک چهره با استعداد و تأثیرگذار در صنعت سرگرمی است که به دلیل توانایی های بازیگری، بشردوستی، هوش تجاری و حس مد شناخته شده است. محبوبیت و تاثیر ماندگار او گواهی بر استعداد و سخت کوشی اوست.

آنیستون همچنین به دلیل مشارکت در صنعت سرگرمی شناخته شده است. در سال 2012 ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد و در سال 2019 با دریافت جایزه نماد مردمی در جوایز انتخاب مردم مفتخر شد.

او همچنین پیشگامی برای زنان در هالیوود بوده است، موانع را شکست و راه را برای نسل های آینده بازیگران هموار کرد. او صریحاً در مورد کمبود فرصت برای زنان در صنعت صحبت کرده و از برابری جنسیتی در همه جنبه‌های تجارت حمایت کرده است.

تأثیر آنیستون فراتر از دستاوردهای حرفه ای او است. او همچنین الهام بخش بسیاری از مردم برای انعطاف پذیری و نگرش مثبت خود در مواجهه با چالش های شخصی بوده است. صداقت او در مورد مبارزاتش با طلاق، تصویر بدنی و سلامت روانی، تحسین و احترام او را از طرف طرفداران در سراسر جهان به همراه داشته است.

آنیستون همچنین در کار حمایتی مربوط به همه گیری COVID-19 شرکت داشته است. در سال 2020، او 1 میلیون دلار به تلاش‌های امدادی COVID-19 اهدا کرد که بین سازمان‌های غیرانتفاعی، Color of Change و No Kid Hungry تقسیم شد. او همچنین طرفداران خود را به پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای کمک به کاهش سرعت شیوع ویروس تشویق کرد.

آنیستون در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز متعدد دیگری از جمله جوایز انتخاب مردم، جوایز انتخاب کودکان و جوایز انتخاب نوجوان را دریافت کرده است. علاوه بر این، او چندین بار توسط مجله People به عنوان یکی از “زیباترین افراد” معرفی شده است.

به طور کلی، استعداد، کاریزما و کارهای بشردوستانه جنیفر آنیستون او را به یکی از محبوب ترین و مورد احترام ترین چهره ها در صنعت سرگرمی تبدیل کرده است. او همچنان به الهام بخشیدن و سرگرم کردن مخاطبان در سراسر جهان ادامه می دهد، و میراث او بدون شک برای سال های طولانی باقی خواهد ماند.

آنیستون همچنین مدافع حقوق حیوانات بوده و در چندین سازمان حمایت از حیوانات از جمله Friends of Animals و Best Friends Animal Society مشارکت داشته است. او یک دوستدار حیوانات شناخته شده است و چندین سگ برای خودش دارد.

آنیستون علاوه بر کار بازیگری، تهیه کننده اجرایی موفقی نیز بوده است. در سال 2020، او سریال بسیار تحسین شده Apple TV+ “The Morning Show” را تهیه کرد، که نامزدی جایزه Primetime Emmy را برای سریال درام برجسته به ارمغان آورد.

آنیستون همچنین در علل اجتماعی مختلفی مانند حمایت از تحقیقات سرطان و افزایش آگاهی در مورد مسائل بهداشتی زنان نقش داشته است. در سال 2018، او در مورد تجربه خود در مورد نارساخوانی صحبت کرد و دیگران را تشویق کرد که اگر با ناتوانی های یادگیری دست و پنجه نرم می کنند، به دنبال کمک باشند.

به طور کلی، حرفه جنیفر آنیستون با تطبیق پذیری، استعداد و تعهد او به امور بشردوستانه و اهداف اجتماعی مشخص شده است. او همچنان یک نیروی در صنعت سرگرمی و الگوی زنان و دختران در سراسر جهان است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5