فروشگاه اینترنتی بهار: بهترین فروشگاه آجیل و خشکبار کشور

0
رپورتاژ

اگر به دنبال یک فروشگاه خوب با بهترین محصولات آجیل و خشکبار هستید، فروشگاه اینترنتی بهار مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. این مجموعه با ترکیب تخصص و تجربه و ارائۀ باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین محصولات و همچنین ضمانت آن‌ها، خود را به بهاری در عرصۀ فروش آجیل و خشکبار تبدیل کرده است و هم‌وطنانِ عزیز می‌توانند از سراسر ایران و جهان محصولات دلخواهشان را از وب‌سایت بهارhttps://bahar.co خریداری کنند و از خدمات کم‌نظیر این مجموعه بهره‌مند شوند. در ادامه قصد داریم به‌طور کامل به معرفی فروشگاه آجیل و خشکبار بهار و محصولات آن بپردازیم.

 

فروشگاه آجیل و خشکبار بهار؛ از دیروز تا امروز

مجموعۀ بهار، از تولیدکنندگان معتبر و نام‌آشنای ایرانی است که در سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرد و تا امروز با هدف ارائۀ باکیفیت‌ترین و ممتازترین محصولات، به راه خود ادامه داده است. محصولات تولیدی بهار در ابتدا به سراسر ایران و فروشگاه‌های آن ارسال می‌شد؛ اما با رشد اینترنت و رونق‌گرفتن بازار آنلاین، این مجموعه با طراحی و ساخت یک وب‌سایت فروشگاهی، فرصتی را فراهم کرد تا این محصولات به‌شکل آنلاین نیز در دسترس همه افراد باشند و به این ترتیب حوزۀ فعالیت‌هایش نه‌تنها در مرزهای ایران که تا خارج از مرزهای آن نیز گسترش یافت.

آجیل و خشکبار بهار هم‌اکنون با بیش از 100 نفر از کارکنان خود در حال فعالیت است و می‌کوشد با حفظ ارزش‌هایی مثل تعهد به انسان، خانواده، جامعه، ایران و محیط‌زیست، دوراندیشی، صداقت، درستکاری و حمایت از منابع داخلی و تولید باکیفیت‌ترین محصولات، اثری مثبت و ماندگار از خود در دنیای تجارت باقی بگذارد. فعالیت‌هایی مانند شرکت در امور خیریه ،حمایت از زنان سرپرست خانوار و ایجاد فرصت اشتغال برای آن‌ها در کارگاه‌های تولیدی آجیل، مدیریت پسماند و احترام به طبیعت، ارائۀ بسته جهت قدردانی از تلاش کادر درمان در زمان کرونا، توجه به آموزش و حمایت از کودکان کار، اعتبار و نیک‌نامی خود را بیش‌ازپیش کرده است.

انواع محصولات فروشگاه اینترنتی بهار

فروشگاه اینترنتی بهار با ارائۀ محصولات متنوع و خدمات گوناگون به مشتریان خود، این فرصت را فراهم کرده است که خریداران بتوانند دسترسی بیشتری به انواع محصولات داشته باشند و خرید آسان‌تری را تجربه کنند. محصولات این فروشگاه به‌طورکلی در دسته‌بندی‌های زیر خلاصه می‌شوند:

  • آجیل

یکی از عمده‌ترین محصولات این فروشگاه، آجیل ایرانی است که شامل محصولاتی مثل پسته، بادام، فندق، گردو، تخمه، نخود و آجیل مخلوط است. همۀ این محصولات، بهترین و تازه‌ترین آجیل‌های دستچین ایرانی هستند که از مناطق مختلف ایران تهیه می‌شوند و دارای خواص بی‌شماری برای مصرف‌کنندگان هستند. در کنار این محصولات، کرۀ آجیل نیز موجود است که در طعم‌ها و حجم‌های مختلف از همین بخش فروشگاه بهار قابل تهیه‌‌ هستند.

  • خشکبار

دیگر محصولِ پرطرفدار این فروشگاه، خشکبار است که شامل انجیر خشک، توت، خرما، کشمش، سنجد، عناب، آلو، زرشک و انواع برگه‌ها می‌شود. محصولات ذکرشده در بسته‌بندی‌های کاملاً بهداشتی و مناسب قرار دارند و بهترین تنقلات طبیعی و مفید برای مصرف کنار چای و سایر میان‌وعده‌ها و پذیرایی از میهمان‌ها هستند.

  • میوه‌خشک

یکی از مشتری‌پسندترین محصولات فروشگاه اینترنتی بهار، میوه‌خشک است که در شکل‌های مختلفی مثل اسلایس‌شده، انجمادی و کیوبی قابل خرید است. جذاب‌ترین بخش این دسته از محصولات آن است که فقط میوه‌های ایرانی موجود نیستند و میوه‌خشک وارداتی نیز در این فروشگاه عرضه می‌شود. سبزیجات خشک، یکی دیگر از محصولات پرفروش این بخش هستند که می توان آن‌ها را جزو موردپسندترین کالاها برای کدبانوهای ایرانی نیز به حساب آورد.

  • تنقلات

فروشگاه بهار تنها به فروش محصولات طبیعی محدود نیست و سایر تنقلات شرکتی را نیز موجود کرده است که از جملۀ آن‌ها می‌توان به شکلات و تافی و آبنبات، پاستیل و مارشمالو، بیسکوییت و ویفر، چیپس و پاپ کورن، آدامس و خوشبوکننده، گز و سوهان، نقل و نبات، لوکوم، مسقطی و راحت الحلقوم اشاره کرد. این محصولات، به‌خصوص میان جوان‌ترها و کودکان بسیار پرطرفدار هستند.

  • چای و دمنوش

بخش دیگر فروشگاه اینترنتی بهار به چای و دمنوش اختصاص دارد که شامل 3 محصول پرطرفدار یعنی چای، دمنوش و قهوه است. همۀ این محصولات با بالاترین کیفیت و در بهترین بسته‌بندی‌ها قابل خرید هستند و پرطرفدارترین انواع آن‌ها در فروشگاه موجود است.

  • ادویه‌جات

خوشبوترین بخش فروشگاه بخش ادویه‌جات آن است که بهترین و رایج‌ترین ادویه‌های ایرانی را ارائه داده است. این ادویه‌جات شامل زعفران، هل، ادویه و چاشنی‌های معمول، پودرها، گیاهان دارویی، عرقیات و شربت‌هاست که اعلاترین نوع آن‌ها برای مشتریان عزیز موجود شده است تا بتوانند دل‌انگیزترین عطر و مزه‌ها را به غذاها و نوشیدنی‌های خود بدهند.

  • سوپرمارکت

علاوه‌بر محصولاتی که به آن‌ها اشاره شد، محصولات سوپرمارکتی نیز در فروشگاه موجودند که در چند دسته، تحت عنوان‌های کالاهای اساسی، محصولات صبحانه، نوشیدنی‌ها و غذاهای آماده نظم داده شده‌اند. مشتریان می‌توانند مطابق نیاز خود به هر یک از این دسته‌بندی‌ها مراجعه کنند و محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند.

  • اکسسوری‌های مربوطه

آخرین دسته‌بندی محصولات فروشگاه، به اکسسوری‌های مربوط به حوزۀ فعالیتش اختصاص داده شده است که شامل قهوه‌ساز و اسپرسوساز، چای‌ساز، لیوان و ماگ است. این محصولات در عین زیبایی با بهترین قیمت‌ها قابل خرید هستند.

 

روش خرید از فروشگاه اینترنتی بهار

فروشگاه آجیل و خشکبار بهار، آسان‌ترین شیوۀ خرید را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. همۀ عزیزان می‌توانند با ایجاد حساب کاربری در سایت، بعداز جست‌وجو و انتخاب محصول مورد نظر خود، آن را به سبد خرید اضافه کنند و از درگاه‌های بانکی یا به شکل کارت به کارت، هزینۀ محصول را بپردازند. پس‌از ثبت خرید، مجموعۀ بهار، محصولات را بسته‌بندی می‌کند و بسته‌ها در کمترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال می‌شود. نکتۀ قابل ذکر این است که محصولات خرد و معمولی از طریق تیپاکس ارسال می‌شوند و سفارشات عمده از طریق باربری به دست خریداران در سراسر ایران و جهان خواهند رسید.

 

مجلۀ بهار: فرزند دانای فروشگاه اینترنتی بهار

یکی از اقدامات جالب و مفید فروشگاه بهار، انتشار یک مجلۀ اینترنتی به نام «مجلۀ بهار» است که در حوزۀ سلامت فعالیت می‌کند و محتواهای مفیدی به دو زبان فارسی و انگلیسی، به‌شکل هفته‌نامه در بخشی از وب‌سایت منتشر می‌شود. طراحی این مجله با هدف انتقال دانش و تجربه به نسل‌های بعد، ارتقاء سلامت جامعه و دسترسی آن به منابع اطلاعاتی مفید و کاربردی، قابل اتکا و دارای اعتبار بین‌المللی، صورت گرفته است. مجلۀ بهار از ابتدای کار خود تا امروز به نشر مطالب متنوع در زمینۀ سلامتی براساس آخرین یافته‌های پزشکی پرداخته است تا به رایج‌ترین سوالات و دغدغه‌های مردم در این باره پاسخ بدهد و در کنار آن، به اهداف ارزشمند خود نیز جامۀ عمل بپوشاند.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی بهار یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های آجیل و خشکبار کشور است که با ارائۀ محصولات باکیفیت و خدمات مناسب، رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن جلب کرده است. محصولات این فروشگاه شامل موارد مختلفی مثل آجیل و خشکبار، میوه‌خشک، چای و دمنوش، تنقلات و… است که همگی از بهترین محصولات ایرانی‌اند و عزیزان هم‌وطن می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه آن‌ها را سفارش بدهند تا در کمترین زمان به دستشان برسد؛ چون سلامتی حق همه ماست.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.