مقایسه بهترین دستگاه های لاغری موضعی برای شکم و پهلو

0
رپورتاژ

اگر شما نیز تا حدی چاق هستید یا می خواهید لاغر شوید و خوش اندام شوید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. دستگاه لاغری یکی از وسایل کمکی لاغری است که در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. دستگاه لاغری تروسکالپ یکی از بهترین دستگاه های لاغری برای چربی سوزی موضعی در زنان و مردان می باشد. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به دستگاه، نحوه عملکرد، مزایای آن و انتظاراتی که در خرید دستگاه لاغری دست دوم می توانیم داشته باشیم.

دستگاه لاغری موضعی شکم چیست؟

معمولاً جراحی های تهاجمی می توانند برای از بین بردن چربی های متراکم بدن کمی ناراحت کننده باشند و به همین دلیل است که زمان بهبودی طولانی آنها اولین انتخاب برای دستیابی به وزن و سلامت ایده آل نیست. خوشبختانه، شما می توانید با استفاده از روش های غیر تهاجمی و مدرن که نیازی به جراحی یا بیهوشی ندارند، وزن کم کنید. در این روش از یک دستگاه لاغری موضعی برای از بین بردن تجمع سلولیت و چربی متراکم در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. البته رژیم غذایی مناسب و ورزش و همچنین این دستگاه ها می توانند زمان درمان را کوتاه کرده و سلولیت های متراکم را به تدریج از بدن حذف کنند.

این دستگاه چگونه به لاغری موضعی دست می یابد؟

استفاده از این دستگاه برای لاغری موضعی یکی از مهم ترین روش های کاهش وزن و تناسب اندام است. این روش غیر تهاجمی از دستگاهی برای تولید امواج مایکروویو برای تمرکز و تخریب خاص سلول های چربی استفاده می کند و بسیار ایمن است.

استفاده از دستگاه های لاغری موضعی برای شکم و پهلو

تجمع سلول های چربی در قسمت های مختلف بدن مانند شکم، شکم، بازوها، پهلوها، ران ها، باسن و … باعث چاقی موضعی می شود. این چربی ها به صورت متراکم بسته بندی شده اند و حتی رژیم غذایی مناسب و ورزش تاثیر جدی روی آنها نخواهد داشت. بنابراین افرادی که می خواهند لاغر شوند و از شر این چربی های موضعی خلاص شوند، عمده ترین افرادی هستند که از این دستگاه استفاده می کنند.

دستگاه های لاغری موضعی در ناحیه شکم و پهلو مورد نیاز است

کاهش وزن زمان می برد. تغییرات در رژیم غذایی و برنامه تمرینی شما چندین ماه طول می کشد تا اعمال شود، اما در نهایت اتفاق می افتد. با این حال، سلول های چربی تمایل دارند سرسختانه در نواحی خاصی، به ویژه شکم، باسن، ران ها و گردن باقی بمانند. در سال های اخیر روشی برای از بین بردن این سلول ها در نواحی سرسخت با استفاده از دستگاه های کاهش وزن ابداع شده است. دستگاه کاهش وزن Troscalp یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید.

کرایولیپولیز

بهترین دستگاه کاهش وزن موضعی از کرایولیپولیز استفاده می کند که در واقع انجماد چربی است. یکی از روش‌های سنتی کاهش چربی، استفاده از دمای پایین برای عمل بر روی قسمت‌های خاصی از بدن است. به این ترتیب سلول ها خرد شده و به طور طبیعی از بدن دفع می شوند. زمان مشاهده نتایج با این روش 6 تا 8 هفته است. در طول این روش، باید بی حسی موضعی انجام شود و بیمار می تواند از تلفن همراه استفاده کند یا در حین عمل مطالعه کند. این روش برای افراد دارای اضافه وزن یا چاق مناسب نیست و تنها راه درمان چاقی موضعی است.

یکی از معایب کاهش وزن از این طریق این است که دستگاه نمی تواند افتادگی و لیفت پوست را درمان کند. در این میان دستگاه هایی مانند Troscalp با کمک امواج رادیویی فرکانس این قابلیت را برای متقاضیان ایجاد می کنند.

دستگاه لاغری موضعی با فرکانس رادیویی Rf

شاید شما هم به دنبال پاسخ این سوال باشید که بهترین لاغری موضعی چیست؟ باید بگوییم که با استفاده از این دستگاه فرکانس رادیویی حامل جریان فرکانس بسیار بالا می تواند بدون حرارت از لایه سطحی پوست عبور کرده و تنها بافت چربی را از بین ببرد. گرما باعث می شود پیوندهای چربی از بین بروند و از طریق فرآیندهای طبیعی بدن را ترک کنند. در عین حال، این دستگاه فعالیت فیبروبلاست های پوستی را تحریک می کند و در نهایت منجر به افزایش بازسازی کلاژن، جوان سازی و تقویت پوست می شود.

دستگاه لاغری با فرکانس رادیویی بهترین وسیله برای کاهش وزن موضعی در ناحیه شکم و پهلو می باشد، زمانی که امواج رادیوفرکوئنسی به بافت چربی نفوذ می کند، بیمار احساس گرمای خفیفی بدون درد می کند. در واقع بسیاری از متقاضیان این روش درمانی را با ماساژ سنگ داغ مقایسه می کنند. علاوه بر این، در طی این فرآیند، پوست تحت فشار قرار می گیرد و باعث افزایش گردش خون و در نهایت قرمزی و گرم شدن پوست می شود که پس از مدتی به حالت عادی باز می گردد.

فرآیند درمان دستگاه لاغری شکم موضعی

حذف چربی با فرکانس رادیویی به صورت سرپایی انجام می شود. درمان در کمتر از یک ساعت کامل شد. از آنجایی که این روش بدون درد است، نیازی به بیهوشی نیست. پالس های فرکانس رادیویی بدون درد به پوست نفوذ می کنند و انرژی را به بافت زیرین می رسانند. انتشار هر موج چند دقیقه طول می کشد و مشتری گرمای مطبوعی را در ناحیه درمان احساس می کند. میزان گرما را می توان با توجه به سطح راحتی مشتری تنظیم کرد. پس از اتمام درمان، مراجعین می توانند بلافاصله فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند.

در طی یک تا سه ماه آینده، بدن آنها چربی را می شکند و به تدریج آن را از بین می برد. نتایج استفاده از این دستگاه را می توانید در آینه و ترازو مشاهده کنید. در بیشتر موارد، یک درمان کافی است، اما اگر ناحیه بزرگ و پر از چربی به خصوص شکم باشد، ممکن است چندین درمان در فواصل زمانی مورد نیاز باشد.

بهترین دستگاه لاغری جزئی شکم

همانطور که در بررسی های دستگاه های مختلف مشاهده می کنید، در مجموع می توان گفت که عملکرد هر دستگاه تفاوت چندانی با دستگاه های دیگر ندارد و یکسان است. همه دستگاه ها از امواج رادیویی سرد یا گرم برای خرد کردن چربی های اضافی روی ران ها، شکم و پهلوها استفاده می کنند و به طور طبیعی آن را از روی پوست جدا می کنند. سپس این چربی با کمک سیستم لنفاوی از بدن دفع می شود. این چربی ها معمولا با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند. بنابراین بهترین دستگاه کاهش وزن موضعی نامیده می شود.

مهم ترین نکته ای که در مورد استفاده از این دستگاه ها باید بدانید این است که اگر بیش از 5 کیلوگرم اضافه وزن داشته اید و افزایش وزن شدید است، فقط باید به روش های سنتی مانند جراحی که کاملاً موضعی است و فقط برای A مناسب است، متوسل شوید. ناحیه محدودی از بدن بدن استفاده می شود.

عوارض دستگاه لاغری موضعی شکم چیست؟

خوشبختانه هیچ عارضه بسیار جدی در مورد این دستگاه ها گزارش نشده است. اما اگر به یک مرکز غیرحرفه ای که از وسایل تقلبی استفاده می کند مراجعه کنید، متأسفانه ممکن است به سلامتی خود آسیب وارد کنید و بدنتان دچار عوارض مختلفی شود. پس قبل از مراجعه به یک مرکز یا کلینیک کاهش وزن، ابتدا لیستی از کلینیک های معتبر شهر خود را جمع آوری کنید و با بررسی و مشاوره هر کلینیک سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید. البته رژیم غفاری لیستی از بهترین کلینیک های کاهش وزن در تهران و برخی شهرها مانند اصفهان و مشهد را نیز تهیه کرده است.

رعایت اصول بهداشتی، حضور متخصصان و پزشکان متخصص، استفاده از تجهیزات فناورانه جدید و کادری مجرب و با سابقه کاری بالا از ویژگی های مهم مراکز لاغری و کلینیک های تناسب اندام است. بنابراین، اگر سعی کنید از این تجهیزات در یک مرکز غیرحرفه ای استفاده کنید، نه تنها نمی توانید تناسب اندام خود را بدست آورید، بلکه ممکن است دچار انبوهی از بیماری های جسمی شوید که ممکن است هرگز درمان نشوند.

هزینه کاهش وزن با استفاده از روش موضعی شکم چقدر است؟

هزینه های درمان بر اساس تعداد جلسات، وضعیت بالینی هر فرد و نوع موقعیت متفاوت خواهد بود. بنابراین لازم است به صورت حضوری به کلینیک مورد نظر مراجعه و یا با متخصص مجرب تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران /کاشت مو / درمان طب / تجهیزات پزشکی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.