برای خرید کاندوم چه بگویم؟ فقط کافیه این رمز رو بگید!

0
رپورتاژ

برای خرید کاندوم چه بگویم؟ وقتی که وارد داروخانه شدید، دید که مردم زیادی داخل داروخانه هستند اصلا خودتون رو نبازید و بگید آقا ببخشید کاندوم میخوام حالا اگه تونستید سایزش رو هم بگید، مثلا کاندوم میخوام برای سایز متوسط حالا اگه خاردار خواستید بگید کاندوم خاردار میخوام!!!

آیا بنظر شما همچین چیزی داخل ایران امکان پذیر است؟! خیر.

در بعضی از سایت ها گفته شده که وقتی وارد داروخانه شدید کلمه کاندوم به زبان نیارید، فقط مدلش رو بگید:

مثلا: ببخشید 45 دقیقه کاپوت میخوام!
خب حالا فرض کنیم این رو گفتید و فروشنده برگرده بگه کاندوم کاپوت رو میفرمایید؟ و در ادامه بگه ببخشید کاندوم کاپوت داریم ولی 45 دقیقه تاخیری نداریم.
((در اون لحظه است که شما از جامد به مایع تبدیل شده اید))

خب راه چاره چیه؟ راه چاره خرید کاندوم به صورت آنلاین است. فقط کافیه وارد سایت condomha.com شوید و هر نوع مدل کاندوم با انواع سایز متفاوت که خواستید خیلی راحت بدون هیچگونه شرم، استرس، ترس و… کاندوم مورد نیاز خود را انتخاب و خرید کنید.

تموم نشده! سایت کاندوم ها کاندومی که سفارش داده اید رو کاملا محرمانه بسته بندی میکنه و بدون نام و نشانی براتون میفرسته! یعنی چی؟
یعنی وقتی سفارش خرید کاندوم مورد نظر خود را تکمیل کردید، ما کاندوم شما را داخل دو نوع بسته بندی با ظاهر ساده قرار میدهیم و بعد داخل جعبه کارتن پستی قرار میدهیم تا اگر احتمالا کسی آن را باز کرد متوجه این نشود که چه چیزی را سفارش داده‌اید.

 

در سایت کاندوم ها، انواع کاندوم خاردار، کاندوم فضایی، کاندوم میوه ای، کاندوم عروسکی، کاندوم نازک وجود دارد که این موارد ذکر شده، براساس مدل ظاهری بود.
شاید شما ظاهر کاندوم براتون مهم باشه که، داخل سایت دسته بندی را براساس ظاهر کاندوم ها انجام داده ایم.

اگر بخواهید کاندوم بر اساس کارایی و کاربرد سفارش بدید،
مثلا کاندوم تاخیری، کاندوم تحریک کننده، کاندوم بزرگ کننده، کاندوم سفت کننده و کاندوم تنگ کننده و … نیز داخل سایت بر اساس کارایی کاندوم نیز دسته بندی انجام شده است.

کاندوم ها علاوه بر ظاهر و کارایی، در اصل عملکرد و وظیفه مهمتری دارند که مهمترین وظیفه آن جلوگیری از انتقال بیماری هایی عفونی ، ایدز و هپاتیت ب و … است.
همچنین از بارداری و باروری ناخواسته جلوگیری می‌کند و رابطه جنسی با خیال راحت در اوج آرامش و لذت انجام می‌شود.

تمام این موارد به این خاطر بود که این را جستجو نکنید که برم داروخانه و برای خرید کاندوم چه بگویم؟ چون اصلا روش درستی نیست .
شما حتی اگر فروشنده داروخانه را هم متوجه کنید که کاندوم میخواهید، نمیتونید به ایشان بفهمانید که چه سایزی میخواهید یا نمیتوانید به ایشان بفهمانید که هدف شما خرید کاندوم خاردار است.

اصلا در داروخانه امکان انتخاب سایز و مدل ظاهری کاندوم در بین این همه مردم امکان ندارد. درحالی که در سایت condomha.com می‌توانید خیلی راحت در بین صدها کاندوم با انواع طرح و مدل و سایز متفاوت بگردید و هر کدام را که خواستید با اطمینان کامل خریداری کنید.

پس کاندوم فری سایز نیست و فقط به یک مدل خاص محدود نمی شود که بخواهید با یک سلام گفتن و اشاره دادن اقدام به خرید کنید.
مثلا کاندوم که، قرص ژلوفن نیست، یک مدل خاص و رنگ قرمز داشته باشد. در واقع کاندوم مانند یک کاور است که قرار است اندام جنسی را پوشش دهد از آنجایی که اندام جنسی هر فردی متفاوت است و هر کاندوم برای سایز مخصوصی طراحی شده است، قطعا خرید شناسی کاندوم انتخاب درستی نیست.

یکی از کاربران در یک کامنت ها نوشته بود که:
یه شب خواستم گلاب به روتون کاندوم بخرم و تصمیم گرفتم برم داروخانه و پا شدم رفتم نزدیک ترین داروخانه وارد شدم دیدم چند نفر دارن دارو میخرند و یه نگاهی به فروشنده انداختم ، بهم گفت جانم بفرمایید منم نمیدونستم برای خرید کاندوم چه بگویم؟
و اون چند نفر هم برگشتند بهم نگاه کردند ، منم گفتم ببخشید خمیر دندان میخواستم، خلاصه خمیر دندان رو گرفتم و یه نفس عمیق کشیدم و از داروخانه اومدم بیرون.
تصمیم گرفتم برم به یه داروخانه خلوت
تمام شهر رو دور زدم و آخرش موفق نشدم کاندوم بخرم.

حالا از این کامنت این رو میتونیم بفهمیم خواسته یا ناخواسته ما ایرانی ها خجالتی هستیم و خیلی هم تعارفی هستیم به همین خاطر در مورد خرید کاندوم فعلا به صورت حضوری و با سرچ این که برای خرید کاندوم چه بگویم؟ نمیتونیم اقدام به خرید کنیم.
تنها راه خرید کاندوم دلخواه و کاربردی و سایز مناسب به صورت آنلاین است که داخل سایت میتوانید اقدام به خرید کنید.

یک نکته مهم: اگر از کاندوم فقط برای جلوگیری از حاملگی خریداری می‌کنید ، خرید کاندوم نازک انتخاب بسیار خوبی است.
دقت کنید کاندوم های دیگر به دلیل طرح ها و کارایی متفاوتی که دارند اندکی ضخیم هستند و ممکن است از حس رابطه کاسته شود.
به همین دلیل کاندوم نازک برای افرادی که فقط هدفشان این است که از بیماری و حاملگی ناخواسته جلوگیری کنند، بسیار مفید است، زیرا از لذت رابطه اصلا کم نمی شود.
درضمن در مورد استحکام کاندوم نازک هم نگران نباشید جنس خیلی محکم دارند که به هیچ عنوان در هنگام رابطه جنسی دچار پارگی و سوراخی نمی شود.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.