شیائومی Mi Mix 2 معرفی شد: نمایشگر بدون حاشیه؛ کوچک‌تر؛ سریع‌تر و احتمالا بسیار بهتر از مدل‌ پیشین

3

ساعاتی پیش شرکت چینی شیائومی گوشی پرچم‌دار Mi Mix 2 را معرفی کرد. طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره اسمارت‌فون جدید این شرکت شنیده شد و اکنون می‌توانیم ببینیم این گوشی دقیقا چه مشخصات و طراحی ظاهری دارد. یکی از شایعات بزرگ درباره نمایشگر بدون حاشیه Mi Mix 2 بود که به واقعیت پیوست.

اسمارت‌فون جدید قوی‌تر از Mi Mix است و ضمن متوقف کردن روند بزرگ شدن نمایشگرهای گوشی‌های تلفن همراه؛ بسیار زیباتر هم هست. نمایشگر اسمارت‌فون Mi Mix 2 اندازه‌ای ۵.۹ اینچی دارد. نسخه اصلی Mi Mix صفحه‌نمایشی ۶.۴۴ اینچی داشت و به همین خاطر مدل جدید کوچک‌تر و سبک‌تر شده است.

این نمایشگر بدون حاشیه است و از دقت تصویر +FullHD و اندازه تصویر ۱۸:۹ برخوردار است اما از صفحه‌نمایش‌های معمول بازار در این اندازه باریک‌تر است. حساسیت تصویر این اسمارت‌فون ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ است.

پرچم‌دار Mi Mix 2 از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند که برای همه آشنا است. این گوشی در دو مدل عرضه می‌شود که مدل معمولی با بدنه سرامیکی اما قاب فلزی ۶ گیگابایت حافظه رم و مدل تمام بدنه سرامیکی ۸ گیگابایت حافظه رم دارد.

فضای ذخیره‌سازی نیز می‌تواند ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت باشد. مدل ویژه این گوشی با جنس بدنه تمام سرامیکی فقط ۱۲۸ گیگابایتی است. این را هم اضافه کنیم که لبه‌های سنسور دوربین و اسکنر اثرانگشت با روکش طلا پوشانده شده است.

دوربین اصلی گوشی رده بالای شیائومی ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX386 و لنز f/2.0 است. دوربین سلفی اما ضعیف‌تر و ۵ مگاپیکسلی است. باتری اسمارت‌فون Mi Mix 2 نسبتا بزرگ و ۳۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی انتخاب شده و از جک هدفون خبری نیست(تقلید از اپل).

درگاه USB Type-C دارد و از بلوتوث ۵، سیستم‌عامل اختصاصی شیائومی به نام MIUI 9 (با اندروید نوقا هم عرضه می‌شود) و LTE باند ۴۳ سود می‌برد. یعنی این گوشی می‌تواند در کشورهایی مانند ایالات متحده کار کند اگرچه شیائومی محصولاتش را در این کشور عرضه نمی‌کند.

گوشی‌های این برند به ارزانی و مقرون‌به‌صرفه بودن مشهور هستند و فراتر از این؛ یکی از دلایل فروش خوب‌شان به قیمت مناسب‌شان برمی‌گردد. ببینیم گوشی رده بالای Mi Mix 2 چقدر قیمت‌گذاری شده است.

مدل ۶۴ گیگابایت Mi Mix 2 با ۶ گیگابایت حافظه رم حدود ۵۰۰ دلار قیمت خورد است. همین‌طور، مدل ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت حافظه رم ۵۵۰ دلار به فروش می‌رود و مدل ۲۵۶ گیگابایتی قیمتی ۶۱۰ دلار خواهد داشت. مدل تمام بدنه سرامیکی این اسمارت‌فون با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قیمتی ۷۲۰ دلار دارد.

به نظر شما خرید اسمارت‌فون Mi Mix 2 نسبت به گلکسی اس ۸ با قیمت ۹۵۰ دلار و آیفون ۸ با قیمت احتمالی ۱۰۰۰ دلار به صرفه‌ است؟ شما دوست دارید این گوشی را بخرید؟

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. Parsa می گوید

    از لحاظ کارایی گوشی های فوق العاده خوبی هستند. من نوت ۴ شیائومی را دارم. تنها مشکلی که با این گوشی دارم باتری اون هست که بنظرم کیفیت مناسبی ندارد. امیدوارم این مدل جدید مشکل باتری نداشته باشه.

  2. حمید می گوید

    دوستان اگر مشکل باطری دارن یک انتخاب خوب و برند مناسب میتونه سامسونگ گلکسی اس 7 اج باشه

  3. pejman می گوید

    خدا وکیلی طراحی اش ( مخصوصا ) پشتش از اپل و آیفون های اخیرش زیبا تر هست ..
    بین گوشی های چینی شیائومی چند سر و گردن بالاتر از بقیه هست . و در مقایسه با بقیه برند های کشور های دیگه هم به نظرم اصلا چیزی کم نداره .. خودم گوشی بعدیم احتمالا شیائومی هست.
    فقط کاش تو مدل های جدیدش جک هدفون رو حذف نمیکرد. به تقلید از اپل.

    یک زمانی یادمه این شرکت رسما کپی اپل و نسخه چینی اون بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.