شاپ اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران

0

رپورتاژ :

شرکت اینتکس که در چند سال گذشته با تولید انواع محصولات بادی اصلی اینتکس با کیفیت بالا و اورجینال توانسته است بازار های جهانی را در این صنعت در دست خود بگیرد و با قیمت های بسیار ارزان و مرقوم به صرفه محصولات را به فروش برساند . شرکت آمریکایی اینتکس بسیاری از محصولات بادی را مانند شناور های بادی تفریحی , ورزشی , لوازم مسافرتی و کمپینگ , انواع تخت خواب بادی یک نفره و دو نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره و دو نفره , تشک بادی یک نفره و دو نفره , قایق بادی حرفه ای و تفریحی , استخر بادی بزرگسال و کودک , استخر های پیش ساخته مستطیل و دایره , جکوزی بادی دایره و شش ضلعی , مبل بادی , مبل شنی , چادر مسافرتی , قلعه بادی , جامپینگ بادی , وان بادی , پمپ برقی و پمپ دستی اینتکس , و بسیاری دیگر از محصولات مشابه را برای رفاه تمامی افراد کل جهان نسبت به نوع استفاده با تنوع بالا و رنگ بندی شیک عرضه مینماید .

تشک بادی اصلی اینتکس که در انواع مختلف با اندازه های یک نفره و دو نفره به صورت کاملا استاندارد و طبی در کارخانه بزرگ اینتکس تولید میشوند که میتوان به صورت دائم در منزل یا ویلا و محل کار استفاده کرد . این محصول بادی اورجینال بسیار کم حجم و سبک بوده که به راحتی قابلیت جا به جایی را دارد . شرکت بزرگ اینتکس در سالهای گذشته توانسته است رتبه اول را در تولید محصولات بادی در بازار های جهانی کسب نماید و تا به امروز هیچ رقیبی نتوانسته است محصولاتی با این کیفیت و دوام بالا تولید نماید . تشک بادی اینتکس با بدنه پی وی سی و روکش مخمل یا برزنت ساخته میشود و هر کدام از این مدل تشک ها استفاده های خاص خود را نسبت به سلیقه های متفاوت دارد .

استخر بادی اصلی اینتکس با طراحی های جدید روز دنیا با بهترین دستگاه های مجهز در کارخانه آمریکایی اینتکس تولید میشوند که از نظر کیفیت و دوام کالا در رده بهترین های این کمپانی بزرگ قرار میگیرند . تنوع بالا , اورجینال بودن محصول , مختلف بودن مدل های متنوع استخر های بادی اینتکس , قیمت ارزان , طول عمر زیاد , شیک بودن و جذابیت بالا برای بزرگسالان و کودکان , ساخته شده با استاندارد های روز دنیا و داشتن نشان CE اروپا , قابلیت استفاده در مکان های کوچک و بزرگ , تولید در اشکال مستطیل , دایره , بیضی , شش ضلعی , طرح دار , سرسره دار , آبپاش و سرسره دار , در رنگ های مختلف تولید میشوند . توجه داشته باشید که استخر بادی اینتکس نسبت به اشیاء تیز و برنده حساس میباشند و باعث سوراخ شدن و در برخی موارد باعث پارگی شده و باد آن کاملا تخلیه میشود که البته در این مورد جای نگرانی نیست چرا که میتوان با چسب تعمیر استخر های بادی قسمت صدمه دیده را ترمیم کرد . برای خرید و مشاوره با همکاران ما در نمایندگی محصولات بادی اورجینال تماس حاصل فرمایید .

قایق بادی اینتکس حرفه ای یا تفریحی که برای شکار , ماهیگیری در رودخانه , تالاب , سد , دریا استفاده میشود از اندازه های مختلفی برخوردار هستند که نسبت به استفاده و تعداد نفرات خریداری میشوند . قایق های بادی شرکت اینتکس و شرکت بست وی آمریکا هر کدام از مزیت های مختلفی برخوردار هستند و میتوان گفت که نوع استفاده های آنها نیز فرق میکند . در بیشتر قایق های بادی با کف فایبر گلاس یا کف آلومینیومی که از وزن بیشتر و استقامت بالایی برخوردار هستند میتوان موتور بنزینی از 2 اسب بخار تا 40 اسب بخار نصب و استفاده نمود که کار را برای ماهیگیری و شکار یا تفریحات قایقرانی آسان تر میسازد و دیگر نیاز به پارو زدن نیست . البته بسیاری از افراد علاقه دارند که با پارو در آب حرکت کنند که خود نوعی ورزش سالم و پر تحرک به شمار میرود که در این حالت میتوان از قایق های سبک تر مانند قایق مارینر 3 و 4 نفره , سی هاوک 2 , 3 , 4 نفره یا قایق اکسکروشن 3 , 4 , 5 نفره استفاده نمود .

 

آدرس : تهران، مرزداران، خیابان ایثار، نبش کوچه نامدار ۴ ( بر خیابان اصلی ) پلاک ۸ واحد ۲

تلفنهای تماس : ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۴۹ – ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۵۰ – ۰۹۱۲۸۳۸۳۸۵۰

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.