گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال معرفی شدند: صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دوربین اصلی بهتر و دوربین سلفی دوگانه

0

سرانجام گوگل در مراسم ۹ اکتبر خود در شهر نیویورک به طور رسمی این اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سری پیکسل ۳ را معرفی کرد.

گوشی‌هایی که از مدت‌ها پیش تصاویر و مشخصات‌شان لو رفته و حتی توسط برخی سایت‌ها مورد بررسی کامل قرار گرفتند. با ادامه این مطلب همراه باشید تا معرفی این گوشی‌ها را از زبان مدیران گوگل بشنویم:

صفحه‌نمایش بزرگ‌تر

هر دو گوشی گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال صفحه‌نمایش‌هایی بزرگ‌تر نسبت به مدل‌های سال گذشته دارند. این مزیت به واسطه طراحی بدون حاشیه و استفاده از طراحی ناچ در گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال به دست آمده است.

گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال از صفحه‌نمایشی ۶.۳ اینچی سود می‌برد (پیکسل ۲ ایکس‌ال نمایشگر ۶ اینچی داشت) و پیکسل ۳ هم مجهز به صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی است (در مقابل نمایشگر ۵ اینچی پیکسل ۲).

صفحه‌نمایش هر دو گوشی از جنس اولد است و فقط در دقت تصاویر اندکی تفاوت دارند. نمایشگر پیکسل ۳ ایکس‌ال از رزولوشن ۲۹۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ سود می‌برد در حالی‌که پیکسل ۳ به صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر معمولی ۱۸:۹ بهره‌مند است.

این گوشی‌ها قادر به نمایش محتوای HDR هستند و به ویژگی AOD یا همان صفحه‌نمایش همیشه روشن مجهز شدند. به علاوه، در تنظیمات نمایشگر حالت Boosted برای رنگ‌های اشباع‌تر (sRGB + 10%) در دسترس است و از پروفایل‌های رنگی پشتیبانی می‌کند. این مشخصات باعث شده این دستگاه‌ها به نام YouTube Signature شناخته شوند.

طراحی، مشخصات ظاهری و اندازه این دو گوشی به مدل‌های قبلی بسیار نزدیک است. هر دو گوشی توسط شرکت اچ‌تی‌سی ساخته می‌شوند و در حالی که پیکسل ۳ ایکس‌ال از بریدگی ناچ سود می‌برد اما پیکسل ۳ فاقد این بریدگی و حاشیه‌های ضخیم در کناره‌ها است.

دوربین اصلی و دوربین سلفی دوگانه

گوگل روی هر دو گوشی از یک دوربین پشتی اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است تا نشان بدهد همچنان با رویکرد دوربین دوگانه پشتی مخالف است. اما هر دو گوشی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال از دوربین جلویی دوگانه سود می‌برند که شاید بزرگ‌ترین اتفاق برای این سری از گوشی‌ها باشد.

یکی از این دو دوربین جلویی برای عکاسی واید و مشاهده افراد بیشتری در عکاسی‌های سلفی و گرفتن تصاویری بهتر از محیط اطراف است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوگل باز هم از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تکنیک‌های نرم‌افزاری برای بهبود کیفیت دوربین اصلی اسمارت‌فون‌های پیکسل ۳ استفاده کرده است و این وعده را می‌دهد که باز هم بهترین دوربین موبایل دنیا را خواهید دید.

یکی از ویژگی‌های جدید دوربین گوشی‌های پیکسل ۳، قابلیتی به نام Top Shot است که سعی می‌کند بهترین تصویر را از میان چندین تصویر گرفته شده انتخاب کند؛ چیزی شبیه به قابلیت دوربین گوشی گلکسی نوت ۹.

ویژگی Super Res Zoom از چندین فریم و هوش مصنوعی برای ساخت یک تصاویر با وضوح بالاتر بدون هیچ‌گونه زوم اپتیکالی استفاده می‌کند.

ارتقای سخت‌افزاری

باز هم مطابق انتظار، هر دو گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده‌اند. باتری‌های این گوشی‌ها نیز برای پیکسل ۳ ایکس‌ال و پیکسل ۳ به ترتیب ۳۴۳۰ و ۲۹۱۵ میلی‌امپرساعت است.

گوگل یک شارژر ۱۸ واتی در جعبه این گوشی‌ها قرار داده است که امکان رسیدن به ۷ ساعت عمر باتری با شارژ ۱۵ دقیقه‌ای را فراهم می‌کند.

برای اولین بار، گوشی‌های پیکسل گوگل از قابلیت شارژ بی‌سیم سود می‌برند (حداکثر تا ۱۰ وات) و گوگل پایه شارژ مخصوص خود به نام Pixel Stand را معرفی و برای کاربران پیشنهاد می‌کند.

استند شارژ گوگل یک اکسسوری اختیاری است و کاربران نباید حتما این دستگاه را هم با گوشی‌های پیکسل ۳ خریداری کنند.

گوشی‌های پیکسل ۳ وقتی برای شارژ روی استند پیکسل گوگل قرار می‌گیرند؛ با استفاده از یک رابط کاربری ویژه می‌تواند برخی اطلاعات را از طریق گوگل اسیستنت نمایش دهند.

هر دو گوشی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال با اندروید ۹ پای عرضه می‌شوند و هر دو نرم‌افزار گوگل اسیستنت و گوگل لنز به عنوان بخشی از تجربه کاربری جدید امسال گوگل روی اندروید استفاده می‌شوند.

پیش‌خرید این گوشی‌ها از هم‌اکنون آغاز شده است. گوگل قیمت پیکسل ۳ را با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۷۹۹ دلار اعلام کرد ولی قیمت پیکسل ۳ ایکس‌ال ۸۹۹ دلار است.

مدل‌های دارای فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت هم ۱۰۰ دلار گران‌تر خواهند بود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.