کتاب معجزه شکرگزاری – قسمت دوازدهم

9

کتاب معجزه شکرگزاری
نوشته «راندا برن»
مترجم: وامق عسکری
ویراستار: «غلامحسین سالمی»
نشر صدای معاصر

معجزه شکرگزاری

روز بیست و یکم :
نتایج باشکوه

شما پیش از خوردن غذا، شُکر می‌کنید. ولی من پیش از هر کنسرت، اُپرا، بازیِ پانتومیم، گشودن هر کتاب، تماشای هر قطعه‌ی کمدی، نقاشی و هر بار فروبردن قلم در شیشه‌ی دوات، شکر می‌کنم.
جی. ک. چسترنون (1874-1936)
نویسنده

همه‌ی ما برای کارهایی که انجام می‌دهیم انتظار نتایج خیره‌کننده و عالی را داریم. گیلبرت کیت چسترستون نویسنده پیش از انجام هر کاری با تشکر کردن و با استفاده از قدرشناسی نتایج دلخواهش را تضمین می‌کرد.

بی‌تردید زمان‌هایی بوده است که پیش خودتان فکر می‌کنید: «امیدوارم که این کار به خوبی پیش رود» یا اینکه «امیدوارم وضعیت بهتر شود» یا اینکه «امیدوارم که به اندازه‌ی کافی خوش‌شانس باشم». تمام این افکار به بیان امیدواری برای دستیابی به نتیجه‌ی خوب در یک موقعیت ویژه است. ولی زندگی اتفاقی و یا براساس شانس نیست. عملکرد تمامیِ قوانین جهان بر نظمی ریاضی‌وار استوار شده و این چیزی است که می‌توانید روی آن حساب کنید.
یک خلبان هیچ‌گاه دعا نمی‌کند که قوانین فیزیک، در حین پرواز او کار کنند، زیرا می‌داند که قوانین فیزیک هیچ‌گاه از کار بازنمی‌ایستند. شما روزتان را با این آرزو آغاز نمی‌کنید نیروی جاذبه شما را بر زمین نگه دارد تا در هوا معلق نشوید، چراکه می‌دانید هیچ شانسی وجود ندارد و قوانین جاذبه هیچ‌گاه از کار نمی‌افتند.

اگر برای هر کاری که انجام می‌دهید خواستار نتایج باشکوه هستید، پس باید قانون کنترل خروجی‌ها را بشناسید، قانون جذب! این بدان معناست که شما باید، افکار و احساسات‌تان را برای جذب نتایج باشکوه برای خودتان متمرکز کنید و در حقیقت قدرشناس بودن برای خروجی‌های باشکوه یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای این کار است.

تمرین نتایج باشکوه عبارت است از شکرگزاری پیش از انجام کاری که می‌خواهید نتیجه‌ای خوب دربرداشته باشد. شما می‌توانید برای نتیجه‌ی خوبی که در ملاقات کاری‌تان، آزمون، نتیجه‌ی مناسب برای بازیِ ورزشی، تماس تلفنی، ملاقات یک دوست، دیدن مادر زن یا مادر شوهرتان، انتظارش را دارید، شکرگزار باشید. می‌توانید برای نتیجه‌ی خوب تمرینات‌تان، ملاقات با پزشک حیوان خانگی‌تان، چکاپ پزشکی یا دندان پزشکی، شکرگزار باشید. می‌توانید برای نتایج رضایت‌بخش کار یک برقکار یا لوله‌کش یا هر نیروی خدماتی که کاری را در خانه‌ی شما انجام می‌دهد، تفرج خانوادگی‌تان، گفتگو با فرزندان‌تان درباره‌ی رفتارشان، شکرگزار و قدرشناس باشید. می‌توانید برای رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه درباره‌ی خرید مثلاً یک هدیه‌ی تولد، حلقه‌ی نامزدی، لباس عروسی، یا نتایج بسیار خوب انتخاب یک تلفن همراه جدید، فرش جدید، یا اجرای اصلاحات در شرکت‌تان قدرشناس و سپاسگزار باشید. برای رزرو میز شام در یک رستوران، یا به دست آوردن جایی خوب در یک کنسرت یا نتایج خوب برای ایمیل‌های روزانه‌تان یا بهره‌مندی از تخفیف مالیات سالانه می‌توانید قدرشناس باشید.

اگر این کار به شما کمک می‌کند تا نیروی قدرشناسی را برای دستیابی به نتایج باشکوه باور کنید، می‌توانید انگشت‌تان را در آسمان حرکت دهید و فرض کنید در حال افشاندن غبار انرژی مثبت بر رخدادی هستید که می‌خواهید به صورت خارق‌العاده آن را تغییر دهید.

زمانِ دیگر استفاده از انرژی مثبت برای به دست آوردن نتایج موردنظر، هنگامی است که اتفاقی ناخواسته در طول روز برای شما رخ می‌دهد. وقتی اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد، بلافاصله نتیجه‌گیری می‌کنیم که بی‌تردید خطایی رخ داده است. برای مثال، وقتی سَرِ کارتان حاضر می‌شوید به شما می‌گویند که رئیس خیلی فوری می‌خواهد ببیندتان. اگر به فوریت نتیجه‌گیری کنید که بی‌تردید اتفاقی ناگوار افتاده که رئیس می‌خواهد شما را ببیند، براساس قانون جذب آنچه که می‌پندارید و احساس می‌کنید به سوی شما جذب می‌شود. پس به جای نتیجه‌گیریِ فوری درباره‌ی این‌که بی‌تردید مشکلی برای‌تان پیش خواهد آمد، از این فرصت سود ببرید، و فکر کنید و فرصت را برای به حرکت درآوردن انرژی مثبت باارزش بشمارید و برای یک نتیجه‌ی دلخواه در این موقعیت شکرگزار باشید.

اگر اتوبوس یا مترو را برای رفتن به سَرِ کار از دست دادید یا از پروازتان جا ماندید، به جای آنکه فکر کنید که اتفاق بدی رُخ داده، به خاطر نتیجه‌ی عالیِ این رویداد که در انتظار شما خواهد بود شادمان باشید تا انرژی مثبت را به حرکت درآورید و نتیجه‌ی دلخواهی را به دست آورید. اگر از طرف مدرسه‌ی فرزندتان برای گفتگویی دعوت می‌شوید، به جای فکر کردن به اینکه بی‌شک اتفاق ناگواری افتاده، به نتایج عالیِ‌ این ملاقات بیندیشید. اگر یک تلفن یا ایمیل یا نامه‌ی غیرمنتظره دریافت کردید و این فکر به ذهن شما راه یافت که بی‌تردید اتفاق بدی در راه است، به سرعت ذهن خود را با فکری پاک شستشو دهید و پیش از باز کردن نامه یا ایمیل به نتایج عالیِ آن بیاندیشید.
بسیاری اوقات نتایج عالی‌ای را که منتظرشان بودید،‌ می‌بینید و تجربه می‌کنیدیا حتی متوجه نمی‌شوید که چگونه از نتایج یک اتفاق غیرمنتظره بهره می‌برید. ولی وقتی شما منتظر نتیجه‌ای عالی هستید و برای آن صمیمانه و با تمام وجود شکرگزارید، در حقیقت قانون ریاضیِ جذب را به کار گرفته‌اید و بر این اساس باید در یک زمان یا یک جایی به یک نتیجه‌ی فوق‌العاده دست یابید.

هرگاه خودرا در شرایطی می‌بینید که فکر می‌کنید شانس در زندگیِ شما دخیل است یا بر این گمان‌اید که بر چیزی کنترل نداریدیا خود را نسبت به تغییر شرایط به سمت حالت ایده‌آل امیدوار می‌بینید، به خاطر بیاورید که برای قانون جذب شانس معنایی ندارد. شما آن چیزی را به دست می‌آورید که به آن می‌اندیشید یا آن را احساس می‌کنید.
قدرشناسی شمارا از جذب آنچه که نمی‌خواهید – نتایج ناگوار – باز می‌دارد و به شما کمک می‌کند تا آنچه را که می‌خواهیدبه دست آورید – نتایج شگفت انگیز !

وقتی برای نتایج عالی و باشکوه قدرشناس باشید، براساس قانون دنیوی، شما امیدواری و شانس را به ایمان و یقین تبدیل می‌کنید. هنگامی که قدرشناسی به راه و روش زندگی‌تان تبدیل می‌شود، شما با علم به اینکه قدرشناسی نتایجی عالی برای‌تان به بار می‌آورد، به سمت آن چیزی می‌روید که با قدرشناسی‌تان برای خود مهیا کرده‌اید.
با تکرار هرچه بیشتر تمرین نتایج باشکوه و تبدیل آن به عادت روزانه‌ی خویش، نتایج بهتری را به سوی خود و زندگی‌تان جذب می‌کنید و خویشتن را بسیار کمتر در شرایط ناخواسته تصور خواهید کرد. شما خود را در زمان و مکان نامناسب نخواهید یافت. مهم نیست که در روزتان چه اتفاقی می‌افتد، چون یقین خواهیدداشت که نتایجی باشکوه در انتظارتان خواهد بود.

در شروع امروز، سه موقعیتی را برگزینید که برای آنها انتظار نتایج باشکوهی دارید. شما می‌توانید مهم‌ترین رخدادهای جاریِ زندگی‌تان را انتخاب کنید، مثل مصاحبه‌ی کاری که در پیش رو دارید،‌ تقاضای وام، آزمون‌، ملاقات با پزشک‌تان. می‌توانید برخی فعالیت‌هایی را نیز انتخاب کنید که برای‌تان ملال‌آور است. زیرا وقتی انرژی مثبت را برای نتایج این کارها به جریان می‌اندازید، به زودی درمی‌یابید که دستاوردهای بسیار درخشانی را کسب خواهید کرد. برای مثال می‌توانید رانندگی تا محل کارتان، اتوکشیِ لباس، رفتن به بانک یا اداره‌ی پست، رفت و آمد بچه‌ها، پرداخت قبض‌ها، یا چک کردن ایمیل‌ها را برگزینید.

از سه موقعیت برای رسیدن به نتایج عالی، لیستی انتخاب و آماده کنید. از نیروی قدرشناسی سود ببریدو هرکدام از موارد را که می‌نویسید فرض کنید که پس از انجام گرفتن آن مشغول نوشتن هستید:

برای نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ی ———— سپاسگزارم !

به عنوان گام دوم تمرین، شما باید سه رُخداد غیرمنتظره‌ی امروز را برگزینید و نیروی قدرشناسی را برای نتایج باشکوه آنها به کار گیرید. می‌توانید این کار را پیش از برقراریِ سه تماس تلفنی یا قبل از بازکردن سه نامه‌ی الکترونیکی یا پیش از خواندن مضمون یک پیغام دور از انتظار یا هر چیز غیرمنتظره‌ای انجام دهید که امروز به سوی شما می‌آید. این بخش از تمرین برای آن نیست که شما چه اتفاق غیرمنتظره‌ای را انتخاب می‌کنید بلکه به این منظور است که برای به دست آوردن نتایج باورنکردنی درباره‌ی برخی چیزهای غیرمنتظره، قدرشناسی را تمرین کنید. هربار که یک رویداد غیرمنتظره رُخ می‌دهد، چشمان‌تان را ببندید و به صورت ذهنی کلمات را بگویید و احساس کنید:
برای نتیجه‌ی فوق‌العاده ———- سپاسگزارم !

شما می‌توانید این تمرین را زیاد تکرار کنید، زیرا با تکرار هرچه بیشتر این کار، نتایج باشکوه بیشتری به دست می‌آورید، که این به شرایط شما بستگی دارد. اما تمرین این مسئله برای امروز باعث می‌شود که این مسئله در ضمیر ناخودآگاه‌‌تان نقش ببندد و ملکه‌ی ذهن‌تان شود و در آینده اگر در موقعیتی قرار گرفتید که امیدوار هستید نتایج خوبی به دست آورید و یا منتظر هستید که شانس به شما روی آورد، به سرعت به نیروی قدرشناسی روی آورید و از نتایج عالیِ آن در زندگی‌تان مطمئن شوید.

تمرین شماره 21
نتایج باشکوه

1- موهبت‌های خود را بشمارید: لیستی از ده موهبت‌تان تهیه کنید و بنویسید که چرا احساس می‌کنید که برای آنها سپاسگزارید. لیست خود را از نو بخوانید و در پایان هر مورد، واژه‌ی سپاسگزارم را سه بار بگویید و تا آنجاکه می‌توانید برای موهبت‌هایی که دارید قدرشناس باشید.
2- در ابتدای امروز، سه چیز یا موقعیتی را انتخاب کنید که برای‌ شما مهم است یا می‌خواهید در آنها نتایجی خیره‌کننده به دست آورید.
3- سه مورد را لیست کنید و درباره‌ی آنها با فرض اینکه برای‌تان اتفاق افتاده و نتایج خوبی به دست آورده‌اید بنویسید:
از نتایج عالی برای ——— سپاسگزارم !
4- سه اتفاق غیرمنتظره را انتخاب کنید که در طول روز برای‌تان رُخ می‌دهد و برای نتایج عالی‌ای که برای شما دربرخواهند داشت، شکرگزاری کنید. هر بار، چشمان خود را ببندید و در ذهن با خود بگویید:
برای نتایج درخشان ———- سپاسگزارم !
5- پیش از آنکه بخوابید، افکارتان را متمرکز کنید و کلمه‌ی سپاسگزارم را برای بهترین اتفاقی که در روز برای شما رُخ داده بر زبان آورید.


روز بیست و دوم :
در مقابل چشمان شما

این جهان، با تمامیِ دانشی که کسب کرده‌ایم، هنوز یک معجزه است و برای کسی که به آن بیندیشد هنوز شگفت‌انگیز، مرموز، افسون‌کننده و فراتر از هر چیز است.
توماس کارلایل (1795-1881)
نویسنده و تاریخ‌نگار

هفت سال پیش، هنگامی که اولین بار به راز نیروی قدرشناسی پی بردم، لیستی از تمام آرزوهایم تهیه کردم. لیستی بسیار طولانی و بلندبالا ! آن موقع، هیچ راهی برای به حقیقت پیوستن خواسته‌هایم به نظرم نمی‌رسید. با این همه من ده ‌آرزوی برترم را روی کاغذی نوشتم و آنها را هر روز با خودم همراه داشتم. هر موقع که فرصتی دست می‌داد، لیست را بیرون می‌آوردم و تک تک خواسته‌ها را می‌خواندم و برای هر مورد آن‌گونه قدرشناسی می‌کردم که انگار پیشتر آن را دریافت کرده بودم. همواره آرزوی شماره‌ی یک‌ام را که در سر می‌پروراندم و بیش از هر چیز به آن نیاز داشتم توی ذهن‌ام مرور می‌کردم و هر روز با احساس اینکه این آرزو برآورده شده است، کلمات شکرگزاری را تکرار می‌کردم. تک تک مواردی که در لیست‌ام نوشته بودم به صورت معجزه‌واری در مقابل چشمانم برآورده می‌شد. با برآورده شدن هر کدام از آرزوهایم، آن را از لیست‌ خط می‌زدم و هرگاه آرزوی جدیدی داشتم آن را به لیست می‌افزودم.

یکی از آرزوهایم که در لیست بالا بلندم نوشته بودم، سفر به «بورا بورا» در نزدیکیِ تاهیتی بود. بعد از آنکه این آرزو برآورده شد و من یک هفته‌ی زیبا را در بورا بورا و در موقعیت دلخواهم سپری کردم، اتفاق زیبای دیگری رُخ داد. در حال سفر به سرزمین اصلیِ تاهیتی بودم که در میانه‌ی راه هواپیما برای سوارکردن مسافر فرود آمد. هواپیما خالی بود و افراد بسیاری از بومیان تاهیتی سوار هواپیما شدند و موجی از خنده‌ی شادمانه و چهره‌‌های خندان‌‌شان من را در خود گرفت.

همانطور که از این پرواز کوتاه در کنار این افراد لذت می‌بردم، علت شادی‌شان مثل روز برایم روشن بود و آن چیزی نبود جز اینکه همگی قدرشناس و شکرگزار بودند. بومی‌ها برای زنده بودن‌شان در هواپیما، برای با هم بودن‌شان، برای آنجایی که می‌رفتند و برای همه چیز شاد و خوشحال بودند. دوست داشتم تا در آن هواپیما می‌ماندم و همراه آنها به سراسر دنیا سفر می‌کردم، بودن در کنار بومیان بسیار خوشایند بود. ناگهان متوجه شدم که بورا بورا آخرین آرزوی من در لیست اصلی‌ام بوده و علت حضورم در آن هواپیما در پیش چشمانم قرار داشت: شکرگزاری!
من این داستان را عنوان کردم تا الهام‌بخش شما باشد، زیرا تا چه اندازه بزرگ بودن آرزوی شما چندان مهم نیست، شما می‌توانید با قدرشناسی به همه‌ی آنها جامه‌ی واقعیت بپوشانید و به دست‌شان آورید. حتی بیشتر از این، قدرشناسی باعث شادی و شعف شما می‌شود، به گونه‌ای که پیشتر هرگز این احساس را نداشته‌اید و این موهبتی به راستی رایگان است. از زمانی که به استفاده از قدرشناسی و استفاده از قانون جذب پرداختم، تا زمان برآورده شدن واپسین آرزویم، چهار سال طول کشید. برای این‌که متوجه شوید که چه آرزوهای زیادی از من در آن مدت برآورده شد، آنها را برای‌تان بازگو می‌کنم: وقتی لیست آرزوهایم را تهیه کردم، شرکت‌ام دو میلیون دلار بدهی داشت و من تنها دو ماه فرصت داشتم که کار و خانه‌ و دارایی‌ام را از دست ندهم. پولی که در کارت اعتباریِ شخصی‌ام داشتم بسیار کم بود و در لیست آرزوهایم خانه‌ای قرار داشت با چشم‌اندازی به اقیانوس، سفر به مناطق گرمسیری و استوایی، پرداخت تمام بدهی‌هایم، گسترش شرکت، بهبود تمامیِ روابط‌ام به بهترین شکل ممکن، بهبود شرایط زندگیِ خانوادگی، به دست آوردن صد در صد سلامتی‌ام، داشتن انرژیِ زیاد و نامحدود برای زندگی و چند چیز معمولیِ دیگر. آرزوی اول من که همواره به آن می‌اندیشیدم و برای بسیاری همچون یک رخداد بسیار غیرممکن می‌نمود، آن بود تا با کارم بتوانم شادی و سرور را به زندگیِ افراد بسیاری بیاورم.

نخستین آرزویی که برآورده شد همان بود که توانستم با کارم شادی را به زندگیِ میلیون‌ها نفر بیاورم. باقیِ آرزوهایم به صورت فوق‌العاده‌ای در پیِ این آرزو می‌آمد و یک به یک شکل واقعیت به خود می‌گرفت و در برابر چشمانم ظاهر می‌شد و بعد من آنها را از لیست خط می‌زدم.

بنابراین اکنون نوبت شماست که از نیروی خلاقه‌ی قدرشناسی استفاده کنید چون با این کار آرزوهاتان در برابر چشم‌تان ظاهر می‌شود. در ابتدای روز، لیست ده آرزوی برترتان را بردارید که پیشتر تهیه کرده‌اید. هر مورد از آرزوها را بخوانید و برای یک دقیقه به آن بیندیشید و در ذهن‌تان مجسم کنید که آرزوتان برآورده شده است. سپس درست مانند اینکه آن خواسته برآورده شده باشد، خوشحال و شکرگزار شوید.

امروز هر کجا می‌روید لیست آرزوها‌تان را با خودتان ببرید. دست کم در دو موقعیت، لیست را بیرون آورید و آن را مورد به مورد بخوانید و تا آنجاکه می‌توانید برای هر مورد و با فرض اینکه برآورده شده، خوشحال شوید.
اگر می‌خواهید آرزوهاتان سریع‌تر برآورده شود، توصیه می‌کنم که لیست آرزوهاتان را از امروز با خود و توی کیف پول‌تان همراه داشته باشید و هر موقع که وقت داشتید آن را باز کنید و بخوانیدش و برای هر مورد تا آنجاکه می‌توانید شکرگزاری کنید. وقتی آرزو‌تان در برابرتان ظاهر شد، آن را از لیست‌ خط بزنید و یک مورد جدید به آن بیفزایید. اگر شما مثل من هستید، هربار که موردی را از لیست خود کنار می‌گذارید اشک شادی بریزید، چراکه با استفاده از نیروی شگفت قدرشناسی، چیزی که برای‌تان غیرممکن به نظر می‌رسید اکنون برآورده شده است.

تمرین شماره 22
در برابر چشمان شما

1- موهبت‌های خود را بشمارید: لیستی از ده موهبت‌تان تهیه کنید و بنویسید چرا احساس می‌کنید که به خاطر آنها سپاسگزارید. لیست خود را از نو بخوانید و در پایان هر مورد، واژه‌ی سپاسگزارم را سه بار بگویید و تا آنجا که می‌توانید برای موهبت‌ها‌یی که دارید قدرشناس باشید.
2- در ابتدای روز، لیستی از ده‌آرزوی برترتان تهیه کنید. یا لیستی را بردارید که پیشتر‌ تهیه کرده‌اید.
3- هر جمله و هر مورد از لیست را بخوانید و خود را برای یک دقیقه در شرایطی تصور کنید که انگار آرزو‌تان برآورده شده باشد. تا آنجا که می‌توانید برای این مسأله شادمان و شکرگزار شوید.
4- لیست آرزوهاتان را امروز با خود داشته باشید و دست کم در دو موقعیت آن را بیرون آورید و بخوانیدش و تا آنجا که می‌توانید احساس شکرگزاری داشته باشید.
5- پیش از آنکه بخوابید، افکارتان را متمرکز کنید و واژه‌ی سپاسگزارم را برای بهترین اتفاقی که در روز برای شما رخ داده بر زبان آورید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

زندگینامه «هرژه» و مروری بر مجموعه کتاب‌های «ماجراهای تن تن»

امروز مصادف است با نخستین بخش از رشته ماجراهای تن‌تن و میلو نوشته هرژه . به همین خاطر این پست را به صورت مشروح اختصاص می‌دهیم به این نوستالژی دوران کودکی‌مان: «نیروهای ویلهلم دوم قیصر آلمان وارد بلژیک شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.» این را زنانی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
9 نظرات
  1. ارغوان می گوید

    تشکر

  2. سارا می گوید

    سپاسگذارم

  3. سپیدار می گوید

    سلام ممنون که زحمت می کشین و این مطالب رو می نویسین. وقتی این مطالب رو می خونم تازه متوجه می شم که من چقدر کم قدرشناسم. و انسان چه قدر عمیق می تونه بابت چیزایی که داره شکرگزار باشه.

  4. الهام پ می گوید

    سلام واقعا سپاسگزارم
    من با این تمرینات فعلا دو تا از آرزوهای مهمم برآورده شده
    اونم بصورت خیلی باور نکردنی
    برای همه آرزوی خوشبختی و سعادت دارم

  5. ليلا می گوید

    سلام با سپاس فراوان از مطالب خوب که احساس بسیار خوبی ازشون میگیرم میخواستم بدونم بعد از ٢٨ روز تمرین مجدد باید از اول تمرینات رو شروع کرد ؟

    1. حامد می گوید

      سلام دوست خوبم. شما وقتی این تمرینات رو به طور مرتب هر روز انجام بدی اونقدر شرایط عالی توی زندگیت مهیا میشه که مثل من بعد از اتمام تمرینات باز تمایل داری بازم انجامش بدی در ضمن اخر کتاب بیشنهادهای خوبی برای خواننده داده شده که میتونی ازش بهرمند بشی

  6. setayesh می گوید

    sepas gozaretonam aaaaaaaaaliyan

  7. حامد می گوید

    باسلام خدمت شما . من بارها و بارها این تمرینات رو انجام دادم و شاهد بزرگترین تغییرات و اتفاقات باور نکردنی توی زندگیم هستم.به طور مثال سعی کردم از این تمرینات برای بهبود اوضاع مالیم استفاده کنم . شاید شما هم باورتون نشه که امروز دو قطعه زمین مسکونی کنار دریاچه چیتگر دارم که ارزش هر کدوم نزدیک به دو میلیارده. البته یه قرارداد خوبی هم در شرف بستنه که سهم چشمگیری عاید من شده که همشو مدیون این کتاب فوق العاده هستم که کمک کرد تا بفهمم اشرف مخلوقات یعنی چی .اینو وظیفه خودم دونستم که بگم شاید انگیزه ایی بشه تا یه نفره دیگه تصمیم بگیره صرف نظر از شرایط فعلی این تمرینات رو با باور و امید به بهبودی در تمام زمینه های زندگی انجام بده و از نتایج شگفت انگیز شکرگزاری بهرمند بشه . دوستون دارم و امیدوارم که بهترینهای دنیا نصیبتون بشه. شادی ثروت و سلامتی برای شما و خانواده های محترمتون. اعجاز همیشه در اطراف ماست کافیست با احساس شکرگزاری شاهد رخ دادنشون باشیم

  8. فرزاد می گوید

    سپاسگزارم .عالی بود. سپاسگزار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5