رپورتاژ: آزمون آیلتس IELTS نیازی به کلاس رفتن ندارد!

3

حتما شنیده اید که می گویند در دنیای امروز کسی که زبان انگلیسی را نداند بی سواد به شمار می آید! اما در دهه های اخیر، این انتظار حتی از این هم فراتر رفته و برای پیشرفت در خیلی از زمینه ها لازم است سطح دانش زبانی خود را با ارائه مدرک آیلتس اثبات کنیم. به راستی دیگر نمی توان نقش آیلتس در ارتقای کاری و تحصیلی (به خصوص در دانشگاه های بین المللی) و همینطور مهاجرت به کشورهای پیشرفته را نادیده گرفت. ولی آیا گرفتن نمره خوب در آیلتس بدون کلاس رفتن امکان پذیر است؟

در راستای رسیدن به این هدف، مطمئنم که شما هم آموزشگاه های مختلفی را برای یاد گیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس تجربه کرده اید و همیشه از دردسر های آن نالیده اید!

  • هزینه های بسیار بالا
  • خستگی رفت و آمد تا آموزشگاه
  • زمان تلف شده در راه
  • مجبور شدن به لغو دوره ها به خاطر مشغله کاری

ولی برای شما که مثل من با اینترنت و تکنولوژی دوست هستید و از مشکلاتی که بالاتر در مورد کلاس زبان و دوره های حضوری آمادگی آیلتس گفتم خسته شده اید خبر خوبی دارم و یقیناً گزینه ای که به تازگی با آن آشنا شده ام برای شما هم خیلی مفید خواهد بود.

 

 

با آیلتس جوس آشنا شوید

چند سالی است که گروهی از اساتید زبان انگلیسی ایرانی با همکاری تیمی بین المللی از کشور های امریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان، یونان، مصر و ترکیه در زمینه آموزش آنلاین آیلتس، خدمات ارزشمندی را ارائه می دهند. 

برای آشنایی با این تیم موفق، می توانید از صفحه معرفی اعضای آن بازدید کنید. 

 

 

ولی شاید بپرسید که آنها دقیقا چه خدماتی ارائه می کنند؟

۱- آکادمی آنلاین آیلتس ( IELTS Juice Online Academy )

امروزه آموزش سنتی و نشستن سر کلاس و گوش کردن به معلم پای تخته دیگر اولین گزینه انسان مدرن نیست. در سراسر دنیا و حتی همین کشور خودمان هم بسیاری به دنبال فراگیری علوم و فنون مختلف از راه اینترنت و به صورت غیر حضوری هستند. اما در زمینه آموزش آنلاین مهارت های چهارگانه آزمون آیلتس، تاکنون هیچ گزینه ای در ایران وجود نداشته است که واقعا ما را از رفتن به کلاس و پرداخت هزینه های سرسام آور و تحمل دیگر مشکلات آموزش فیزیکی بی نیاز کند و به جرات می توان گفت راهی که آیلتس جوس در آن قدم نهاده کاملا نو است و خلا آن به وضوح در جامعه آموزشی ایران احساس می شود.

چرا این نوع آموزش را توصیه میکنم؟

چون من هم مثل شما در انتخاب معلم وسواس دارم! متد آموزشی که در آکادمی آنلاین آیلتس جوس طراحی و در اختیار شما قرار داده شده است با در نظر گرفتن همه نیاز های زبان آموزان و به خصوص با لحاظ کردن محدودیت های پهنای باند اینترنت ایران (سرعت پایین نسبت به کشورهای پیشرفته)  تجربه آموزشی بی نقصی را برای شما فراهم می کند.

محتوای آموزشی آکادمی آنلاین آیلتس جوس با کیفیت بالایی ضبط و تدوین شده و با اسلاید ها و انیمیشن های آموزشی جذاب همراه شده اند که زبان آموز طعم شیرین آموزش را می چشد.

 

>
 

انعطاف پذیری

ویژگی دیگری که این آکادمی را تبدیل به بهترین گزینه برای افراد پر مشغله می کند انعطاف پذیری آن است. بدین معنی که زبان آموز در هر ساعتی از شبانه روز که فرصت کند می تواند لپ تاپ خود را باز کند و شروع به فراگیری مهارت های لازم برای آزمون آیلتس نماید!  

پشتیبانی آنلاین

شکی نیست که هیچ کس دوست ندارد تنها رها شود! این حس موقعی که پای آموزش در میان می آید قوی تر نیز می شود. به همین خاطر برخی به دلیل این ترس،‌ تمایلی به آموزش آنلاین ندارند و حاضر اند هزینه ها و سختی های مرتبط با آموزش فیزیکی را به جان بخرند. ولی بگذارید خبر خوش دیگری به شما بدهم. ویژگی متمایز کننده آکادمی آنلاین آیلتس جوس، پشتیبانی آموزشی آن است که از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین و همینطور ایمیل صورت می گیرد. باورنکردنی تر اینکه به محض ثبت نام در دوره های آنلاین،‌ یکی از کارشناسان تیم آیلتس جوس با شما تماس می گیرند و به عنوان مشاور شخصی شما در طول آموزش همراهتان خواهد بود و هیچ وقت احساس تنهایی نخواهید کرد. 

صرفه جویی در هزینه ها

اگر چه در فرهنگ ما جا افتاده است که هر چقدر پول بدهی آش می خوری، این قاعده همه جا صادق نیست. متاسفانه در این آب گل آلود آموزش زبان، فرصت طلبان زیادی با عناوین مختلف، در ازای هزینه بالایی که طلب می کنند خدمات ارزشمندی ارائه نمی کنند. در حالی که دوره های آنلاین می توانند در عین حفظ کیفیت، هزینه بسیار بسیار کمتری را بر دوش شما بگذارند و یکی از دلایل عمده آن هم این است که در آموزش آنلاین، هزینه های اجرایی کمتری نسبت به اداره دوره های حضوری وجود دارد. و در مورد آکادمی آنلاین آیلتس جوس، جالب است بدانید که شهریه ها طوری در نظر گرفته شده اند که کل دوره آموزشی شما با هزینه یک جلسه آموزش حضوری برابری می کند!  

2016-04-12_17-51-06

 

 

نحوه آموزش

در آکادمی آنلاین آیلتس جوس، آموزش هر درس بدین شکل انجام می گیرد:

۱- خواندن مقدمه ای کوتاه درباره نکته آموزشی که قرار است در آن درس ارائه شود

۲- تماشای ویدیوی درس که در آن با اسلاید ها، تصاویر و انیمیشن های جذابی مهارت های مورد نیاز شما در آیلتس آموزش داده می شود

۳- مطالعه توضیحات بیشتر زیر ویدیو

۴- دانلود مطالب تکمیلی (مثل واژگان یا متن های مورد نیاز)

۵- انجام تمرینات آنلاین

۶- همچنین در صورت داشتن سوال در مورد درس، بخش پرسش و پاسخ زیر درس به شما اجازه می دهد که با دیگر شرکت کنندگان در دوره و همینطور کارشناسان پشتیبان در تماس باشید.

 

>

۲- خدمات تصحیح نوشته های شما  ( IELTS Writing Correction Service )

خوب نوشتن به آموزش مناسب و تمرین بسیاری نیاز دارد. ولی حتی با وجود این دو، باز هم مهارت نوشتاری انسان ارتقای مطلوبی پیدا نخواهد کرد مگر اینکه نوشته های ما توسط اساتید متخصص بررسی و ارزیابی شود. مشکلی که عموم زبان آموزان با آن رو به رو هستند این است که نمی توانند در مورد نوشته خود نظر بدهند و طبیعتا نسبت به ضعف ها و قوت های خود ناآگاه می مانند. از این روی، لازم است کارشناسانی در دسترس باشند که:

  • نوشته شما را با دقت و وسواس بررسی کنند
  • ایرادات دستوری، واژگانی و ساختاری شما را مشخص کرده و جایگزین ارائه کنند
  • طبق جداول رسمی که در اختیار ممتحنین آیلتس است به شما نمره دهند
  • و برای بهبود مهارت نوشتاری شما راهکار ارائه دهند.

خوشبختانه آیلتس جوس این سرویس را نیز ارائه می کند و کافی است متنی که نوشته اید را از طریق این لینک برای تصحیح ارسال کنید.

۳- آموزش از طریق اسکایپ ( Skype Classes )

اگر چه با ثبت نام در آکادمی آنلاین آیلتس جوس نیازی به کلاس رفتن یا تماس مستقیم با استاد ندارید، اما کسانی که ترجیح می دهند با استاد خود به صورت زنده و تصویری تعامل داشته باشند می توانند از خدمات دیگر این گروه که کلاس های اسکایپ نام دارد استفاده کنند و به صورت ویدیو کنفرانس با استاد خود آموزش مستقیم ببینند. البته تفاوت این گونه کلاس ها این است که زبان آموز مجبور است در ساعت خاصی از روز  در کلاس شرکت کند.

برای درخواست کلاس اسکایپ به این لینک مراجعه نمایید.

2016-04-12_17-59-24

آشنایی بیشتر با آیلتس جوس

اگر باز هم در مورد این نهاد آموزشی آنلاین سوالی دارید می توانید به صفحه پرسش و پاسخهای رایج آنها سری بزنید و سوال خود را مستقیما مطرح کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. amir می گوید

    بسیار بسیار ممنون دکتر ؛مطلب فوق العاده ارزشمندی بود و خیلی کمکم کرد ..!بازم سپاس .

  2. سايت تخفيف گروهي می گوید

    جالب بود

  3. رضا می گوید

    باور نمی کنید چقدر دنبال این نوع آموزش بودم. دیروز ثبت نام کردم و می تونم بگم فوق العاده است! خیلی ممنون از توصیه تون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.