رپورتاژ: با حضور در این دوره‌ی آنلاین به حداکثرهای خود دست پیدا کنید!

0

صفحهی دورهی شکوفایی

آیا دانشجو، کارمند یا آموزگاری هستید که علیرغم سراغ داشتن استعداد و توانایی‌هایی خاص در خود، گرفتار روتین‌های زندگی شده‌اید؟ مدیر، استاد دانشگاه یا پزشکی هستید که علیرغم موفقیت‌هایی که بدست آورده‌اید هنوز در حرفه و زندگی خود احساس رضایت ندارید؟

شما در هر کدام از گروه این افراد که قرار بگیرید دوره‌ی آنلاین شکوفایی می‌تواند به‌شما کمک کند تا از مجموع قابلیت‌های خود استفاده کنید و سطح رضایت و شادی خود در زندگی را به‌میزان چشمگیری افزایش دهید.

 دوره‌ی آنلاین شکوفایی چیست؟

در سال‌های اخیر روانشناسی مثبت‌نگر یک شاخه جدید و قابل توجه در علم روانشناسی بوده است. در این گرایش این موضوع مطرح می‌شود که بیشترین رشد و رضایت انسان‌ها زمانی به‌دست می‌آید که زندگی خود را برمبنای استعدادهایشان طراحی می‌کنند، کاری با معنی و اثرگذار انجام می‌دهند، روابط مثبتی با آدم‌های اطراف خود برقرار می‌کنند و به نتایج ملموس در زندگی دست پیدا می‌کنند.

دوره‌ی آنلاین کوچینگ شکوفایی برمبنای تحقیقات حوزه روانشناسی مثبت‌نگر شکل گرفته و به‌صورتی طراحی شده که در طول ۲.۵ ماه شما حداقل ۵ روز در هفته فایل‌های صوتی آموزشی را دریافت خواهید کرد. این دوره شما را قدم به قدم در مسیر کشف قابلیت‌های خود و طراحی مسیر ایده‌آل برای حرفه و زندگی هدایت کند.

در کنار ارسال فایل‌های صوتی شما به‌مدت ۴ ماه به فروم پرسش و پاسخ دسترسی خواهید داشت و پرسش‌های شما توسط مربی دوره – امیر مهرانی – و همکارانش پاسخ داده خواهد شد.

پس از پایان دوره‌ی آنلاین شما می‌‌توانید در یک کارگاه دو روزه ثبت‌نام کنید. در این کارگاه آزمون شناخت توانایی‌ها از شما گرفته خواهد شد و درک بهتری نسبت به خود بدست خواهید آورد. همچنین تمرین‌ها و فعالیت‌های عملی به‌شما کمک می‌کند تا مسیر ایده‌آل خود را دقیق‌تر طراحی کنید.

 روانشناسی مثبت‌نگر همان تفکر مثبت است؟

خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند روانشناسی مثبت‌نگر همان تفکر مثبت یا مفاهیم کتاب معروف راز است. روانشناسی مثبت‌نگر یک رویکرد علمی است (برخلاف کتاب راز) که کمک می‌کند انسان‌ها رضایت درونی را به‌جای خوش‌بینی ساده‌لوحانه بدست آورند.

در روانشناسی مثبت‌نگر تمرکز بر این موضوع است که هر فرد چطور می‌تواند از قابلیت‌هایش استفاده کند و از پس چالش‌ها و مشکلات پیش رو بیاید و در عین حال از زندگی‌اش لذت ببرد. بنابراین تفکر مثبت می‌تواند زیر مجموعه‌ای از روانشناسی مثبت‌نگر باشد. تفکر مثبتی که نقش اقدام و عمل و امیدواری به نتیجه گرفتن را بزرگ‌تر از تکرار کلمات تکراری می‌داند و پایه‌ی علمی و تحقیقی دارد.

 مربی دوره کیست؟

امیر مهرانی به‌عنوان کوچ (مربی) در سال‌های گذشته به آموزش افراد در زمینه‌ی شناخت استعدادها و توانایی‌هایشان پرداخته. دوره‌های او تاکنون در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده و به صدها نفر کمک کرده تا خودشان و داشته‌هایشان را بیشتر بپذیرند.

او کوچ مورد تایید Corporation for Positive Change  و نماینده‌ی این مجموعه‌ی بین‌المللی در منطقه‌ی خاورمیانه است.

 محتوای دوره چگونه است؟

بخش آنلاین این دوره شامل سه مرحله است. در مرحله‌ی اول تمرکز محتوا بر شناخت خود، استعدادها و توانایی‌هاست. در مرحله‌ی دوم براساس توانایی‌های شناخته شده راه‌کار طراحی مسیر ایده‌آل زندگی آموزش داده می‌شود و در مرحله‌ی سوم تمرکز محتوا بر برنامه‌ریزی و برداشتن قدم اجرایی برای مسیر طراحی شده خواهد بود.

اطلاعات ریز محتوا را می‌توانید اینجا ببینید.

 چطور ثبت‌نام کنم؟

شما می‌توانید بسته‌های یک‌نفره، دو نفره و یا سه نفر و بیشتر را انتخاب کنید. مثلا اگر ۵ نفر هستید هزینه‌ی ثبت‌نام برای هر نفر از هزینه ثبت‌نام هرکدام از پنج نفر به‌شکل جداگانه کمتر خواهد بود.

کافی است که به این صفحه بروید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای دریافت کد تخفیف ۱۵ درصدی می‌توانید عضو کانال تلگرام مربی شوید.

زمان شروع دوره ۱۷ مهر

صفحهی دورهی شکوفایی


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5