رپورتاژ: ایزی آیلتس ساده‌ترین راه رسیدن به معتبرترین مدرک زبانی دنیا: آیلتس

0

شاید جالب باشد بدانید که در سال 2016 افرادی که دوزبانه بوده اند به طور متوسط 36 درصد از  افراد تک زبانه درآمد داشته اند. نکته ی حتی جالب تر پراکندگی این افراد در سطح دنیا بوده است به طوری که اکثریت آن ها( حدود 81 درصد بر طبق گزارش مجله فوربس) در کشورهای توسعه یافته مانند استرالیا، کانادا و سوئد زندگی میکنند. این آمار گواهی است بر این موضوع که در دنیایی که به سرعت به سمت جهانی شدن در حال حرکت است یادگیری زبان یک ضرورت انکار ناپذیر است.

آیلتس یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که سالانه حدود 2.2 میلیون نفر در سرتاسر دنیا در آن شرکت میکنند تا سطح دانش زبانی خود را اندازه بگیرند. برای اهداف مهاجرتی هم محبوب ترین آزمونی که در سرتاسر دنیا برگزار میشود بدون تردید آیلتس است. برنامه های مهاجرتی کشورهایی مانند کانادا و استرالیا بر پایه ی استانداردهای زبانی آیلتس طراحی شده است.

ایزی آیلتس  یک ذوق و یک مکتب فکری بود که در گذر ۱۰ سال تجربه و یادگیری تبدیل به یک تیم حرفه ای و خلاق آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته شد. از روش آموزشی ایزی آیلتس ، این روزها با اعتبار و خوش نامی در بین زبان آموزان یاد می شود؛ روشی که حاصل گردهم آمدن برترین اساتید زبان و مشاورین امور مهاجرتی در یک گروه آموزشی است. آن چه که در گروه ایزی آیلتس  همواره سرلوحه ی کار ما بوده است آموزش اصولی و بر مبنای مدرن ترین استانداردهای دنیا بوده است.

 زمینه های فعالیت گروه ایزی آیلتس

1-دوره های آموزشی

تدریس خصوصی آیلتس

فرقی نمی کند که از کجای مسیر تصمیم گرفته اید همراه ما باشید. کلاس های تخصصی ایزی آیلتس ، برای هر سطحی، برنامه ی اختصاصی و پیشرفته ای را طراحی کرده است.
اگر می خواهید مسیر یادگیری زبان و دریافت مدرک را از ابتدا با ما طی کنید، دوره ی مستر پلاس را به شما پیشنهاد می دهیم. دوره ی مستر پلاس، شما را تنها در کمتر از ۶ ماه از سطح کاملا مبتدی به آیلتس ۷ می رساند. فراموش نکنید که بزرگترین تضمین ما، تعهد ما به نتیجه گرفتن شما و کارنامه ی موفق شاگردان ماست.

همچنین، اگر پیش از پیوستن به ما، مدتی را در سایر موسسات زبان گذرانده اید، نگران نحوه ی پیوستن به ما نباشید. در دوره ی آیلتس مستر ، شما می توانید تنها با گذراندن ۳۰ جلسه، در کمتر از ۴ ماه، به حداقل نمره ۷ در آزمون جنرال و آکادمیک دست یابید.

و حتی اگر از سطح زبان مناسبی برخوردارید و تنها می خواهید با قواعد آیلتس آشنا شوید و برای نمره هایی مانند ۷٫۵ یا ۸ خیز بردارید، دوره ی ۱۰ جلسه ای آیلتس اکسپرس، بهترین و کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به هدف شماست.

ما فکر همه چیز را کرده ایم. دوره های آیلتس. اخبار آیلتس. مقالات آیلتس. پادکست های آیلتس. روانشناسی آیلتس. و حتی پاسخ به پرسش های مهاجرتی شما که همواره بخش بزرگی از ذهنتان را در مسیر گرفتن مدرک آیلتس مشغول کرده است.

همه چیز را برای موفقیت شما ( و موفقیت خودمان ) محیا کرده و همواره از اعتماد شما به گروه آموزشی ایزی آیلتس  سپاسگزاریم .

بزودی شما را در یکی از دوره های فشرده و تخصصی ایزی آیلتس  ملاقات خواهیم کرد.

2-مهاجرت

تدریس خصوصی آیلتس

متوسط درآمد ماهانه ی 4000 دلاری یا ۱۲ میلیون تومانی شهر ملبورن، پارک استنلی با امکانات تفریحی بی نظیرش در مرکز شهر ونکوور کانادا، آب و هوای بی همتای شهر ویکتوریای کانادا و تجربه ی قدم زدن در امتداد ناحیه ی بندری سیدنی تنها بخشی از هیجان های یک تجربه ی مهاجرتی هستند.

در مقاله ی معروف What is success در روزنامه ی New York Times به این نکته اشاره می شود که چرا ایرانی های آمریکا جزو بالاترین دهک های درآمدی این کشور با متوسط درآمد سالانه ی ۹۰٫۰۰۰ دلار در سال هستند.
ایرانی ها در مقایسه با آمریکایی ها سخت کوش تر هستند، هوش اجتماعی بالاتری دارند و تحصیلات آکادمیک(در برخی موارد حتی از دانشگاه هایی که برای خود آمریکایی ها هم یک رویا است ) دارند.

تجربه ای مشابه در کانادا هم وجود دارد. بر طبق آمار اداره ی ملی کانادا، حدود ۳ درصد تولید ناخالص ملی این کشور وابسته به ایرانیان است، که برای دهمین اقتصاد بزرگ دنیا عدد چشمگیری است.

گروه آموزشی ایزی آیلتس  نه تنها در زمینه ی مهاجرت کاری، بلکه در زمینه ی مهاجرت تحصیلی هم به صورت رایگان همه ی اطلاعات مورد نیاز را برای شما فراهم خواهد کرد تا شما با خوشبینی بیشتری به ادامه ی مسیر آیلتس بپردازید.

دوره های تضمینی آیلتس ما گامی بزرگ در مسیر آینده ی شما خواهد بود. در این دوره ها، معلم های خوب آیلتس ما در کنار آماده سازی کامل شما برای این آزمون، دید فرهنگی از کشور مقصد را هم به شما میدهند.

3-روانشناسی آزمون

تدریس خصوصی آیلتس

موفقیت روز افزون گروه آموزشی ایزی آیلتس، جدا از برگزاری دوره های تضمینی و اساتید برجسته، در افزودن موارد روان شناختی به منظور کاهش استرس و افزایش سطح لذت در مسیر یادگیری آیلتس است.

تیم آموزشی ما همواره دوره های آموزش زبان و کسب مدرک آیلتس را به عنوان یک “پروژه” در نظر می گیرد و به منظور کسب بهترین نتیجه ی ممکن، این پروژه را از تمامی جنبه های موجود “مدیریت” خواهد کرد.

یکی از جنبه های حائز اهمیت، که ما پس از تجربه های موفق با صدها شاگرد به دست آورده ایم، روحیه بخشی و کاهش استرس، در طول مسیر چهار ، پنج ماهه ی آموزش های تخصصیمان است. ازین رو، تصمیم گرفتیم تا با نوشتن مقالات روحیه بخش و کارساز، سطح انگیزه، انرژی و همچنین راندمان ایزی آیلتسی های عزیزمان را در آزمون افزایش دهیم.

ما نه تنها به عنوان استاد، که به عنوان مربی در کنار شما خواهیم بود. فراموش نمی کنیم که قرار است چهار، پنج ماه دوره ی آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته را کنار هم “تلاش” کنیم و “موفق” شویم.

4-نظرات زبان آموزان موفق

ما معتقدیم ارائه بهترین خدمات با کیفیت مناسب بدون پیشنهادات و انتقادات سازنده شما سروران گرامی میسر نمی باشد. در همین راستا نظام پیشنهادات به منظور بالا بردن روز افزون کیفیت خدمات و تسهیل در روند ارایه پیشنهادات طراحی گردیده است.بر همین اساس بسیاری از زبان آموزان گذشته ی گروه آموزشی ایزی آیلتس نظرات گرم و صمیمانه خود را در صفحه ی نظرات ایزی آیلتس برای ما مینویسند و تجربه ی کنار ما بودن را با دیگران به اشتراک میگذارند. همه ی این عزیزان یک دوره از زندگی خود را کنار ما گذرانده اند و بدون تردید همراهی آنها همواره باعث دلگرمی ما بوده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.