رپورتاژ: برند و شرکت خود را با استفاده خدمات مجتمع حقوقی ایلیا، ثبت کنید

0

مسائل و مشکلات بسیاری همیشه پیش روی کسانی می باشد که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند. به دلیل پیچیده و طولانی بودن فرایند ثبت شرکت، راهنمای دقیق از فرایند ثبت شرکت، مدارک لازم، هزینه ها و دیگر قوانین برای کسانی که قصد دارند ثبت شرکت کنند بسیار مفید و ضروری می باشد. همچنین اتمام ثبت شرکت پایان فرایند نیست بلکه اقدامات ضروری پس از ثبت شرکت بسیار مهم تر بوده و ما تلاش کرده ایم بصورت خیلی ساده از آخرین قوانین و مقررات امور ثبت شرکتها موکلین محترم را آگاه سازیم

هدف از ثبت شرکت چیست ؟

با توجه به پیشرفت روز افزون و سریع صنعت و تجارت فعالان و بنگاههای اقتصادی برای برخورداری از رقابت هایی سالم و سودمند که منجر به گسترش کسب و کارشان میگردد نیازمند ثبت شرکت به صورت قانونی می باشند .فعالان اقتصادی باید بدانند آنچه مهم و حذف نشدنی است ثبت شرکت می باشد.

ثبت شرکت چیست ؟

شرکت از اجتماع 2 یا چند شریک یا سهامدار و یا موسس که دارای هدف مشترکی برای رسیدن به یک هدف واحد تشکیل می شود گفته می شود و از زمانی تشکیل می شود که دو یا چند نفر قصد تشکیل آن را داشته باشند.بنابراین قصد و نیت آن ها ملاک تشکیل است.اما از نظر قوانین و ضوابط اداری می بایست چندین مرحله طی شود تا شرکت در دفاتر ثبت اداره ثبت شرکت ها ثبت گردد.ثبت شرکت به عنوان اقدام نهایی در تاسیس شرکت به شمار می رود.

برای ثبت شرکت به کجا مراجعه کنید؟

مجتمع حقوقی ثبت ایلیا افتخار دارد که بیش از 18 تجربه در کلیه ی حوزه های ثبت شرکت ،ثبت برند ،ثبت تغییرات ،طرح و جواز تاسیس صنایع ،کسب نشان حلال ،ثبت طرح صنعتی و همچنین ثبت اختراع ،تخصصی ترین شیوه های نوین حقوقی و ثبتی را به متقاضیان خود ارائه نماید.

این مجموعه با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید.

ایلیا با ارائه ی چنین خدمات منحصر بفردی در طول این 18 سال افتخار دارد که در موفقیت بسیاری از مراجعان خود سهیم باشد.

تلاش ما کسب رضایت شماست.

مقدمه ای بر ثبت برند

ثبت برند برای استمرار ، بقا  و موفقیت کار شما بسیار مهم است . از آنجا که اسم شرکتها بنابر قوانین طولانی و دارای چند واژه هستند اگر محصولات و خدمات شرکتها یا یک برند مختصر و مفید شناخته و نامیده شود بسیار آسانتر به خاطر سپرده می شوند. به علاوه تبلیغات آنها چه در روزنامه و  یا رسانه ها و فضای مجازی و حتی در بین مردم  آسانتر می باشد . پس می توان گفت که برند و ثبت آن رکن اصلی تبلیغات است . به علاوه برند برای  ثبت گواهی استاندارد ، صادرات ، دادن نمایندگی و بسیاری موارد دیگر نیز لازم می باشد .  برند می شود که  به شکل نام تجاری ( کلمه با کلمات )، علامت تجاری ( طرح یا تصویر ) به شکل انحصاری  به ثبت برسد. علامت تجاری را لوگو یا آرم نیز می نامند. پس برای ثبت هریک از انواع برند با ما تماس حاصل نمایید.

شرایط و مراحل ثبت برند

در مرحله اول باید برند مناسب خود را انتخاب کنید این برند می تواند طراحی یک علامت یا نشان یا ترکیبی از یک یا چند واژه یا حروف باشد . دقت کنید که اسامی عام و اسامی مناطق جغرافیایی قابل ثبت نیستند. پس از انتخاب برند یاخلق آن  باید اظهارنامه ثبت برند را از طریق تارنمای اداره مالکیت صنعتی به صورت فایل الکترونیکی ارسال کنید. مدارک شخصی که قرار است ثبت به نام او انجام شود میتواند به نام شخص حقیقی  و یا حقوقی باشد که در صورتی به نام شخص حقیقی باشد مدارک شناسایی اعم از کارت ملی و شناسنامه آن شخص باید ارسال شود و در صورتی که به نام شخص حقوقی باشد یعنی اینکه قرار باشد ثبت علامت تجاری را به نام شرکت خود ثبت کنید مدارک ثبتی شرکت( آگهی تاسیس و شرکتنامه ) احتیاج است و در صورتی که ثبت برند به شکل لاتین باشد باید کارت بازرگانی هم داشته باشید.و در هر زمینه ای که قرار است ثبت علامت صورت گیرد باید مجوز دال بر فعالیت در آن رشته را اخذ کنید. مراحل ثبت برند نیز ثبت سامانه و آپلود مدارک ، ارسال مدارک  پرداخت هزینه ،آگهی اول و دوم روزنامه رسمی و گواهی ثبت برند می باشد که ثبت برند در کل 3-4 ماه زمانبر است.

مجتمع ثبتی ایلیا چه خدماتی را ارئه می دهد ؟

ثبت شرکت: ( انجام کلیه مراحل تخصصی ثبت شرکت)

ثبت برند:( طراحی لوگو و برند و انجام امور ثبت علامت تجاری و ثبت برند ، علائم و لوگوی تجاری در اداره مالکیت صنعتی )

ثبت طرح صنعتی:( انجام کلیه امور ثبت طرح صنعتی در ادره مالکیت صنعتی)

ثبت تغییرات شرکت: ( تدوین و تنظیم کلیه امور صورتجلسات و تغییرات شرکتها در اداره ثبت شرکت )

خدمات اداری و حقوقی: ( انجام تخصصی کلیه امور مربوط به اخذ جواز تاسیس صنایع ، تدوین طرح توجیهی ، اخذ رتبه بندی شرکتها ، کارت بازرگانی و کلیه امور حقوقی و وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی)

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.