کتاب «فوت و فن های عشق ورزیدن : چگونه دل محبوبمان را به دست آوریم»، نوشته توماس دبلیو.مک نایت

0

شما فکر می‌کنید علت پرفروش بودن کتاب‌های مربوط به راهکارهای عشقی در دو دهه گذشته چیست؟ تمام کسانی که به عشق زندگیشان دست نیافته‌اند پاسخ این سؤال دردناک را می‌دانند.

واقعا جای تعجب است که انسان با وجود تمام موفقیت‌های درخشان در عرصه صنعتی، در عرصه عشق هنوز اندرخم یک کوچه گیر کرده است. هنوز هم جامعه بشری پر از آدم‌هایی است که آرزوی خود برای رسیدن به عشق را به کنار گذاشته‌اند. اغلب مردم به این نتیجه رسیدهاند که به طور طبیعی هرگز به آن که می‌خواهیم نخواهیم رسید و آن که ما را می‌خواهد، اشتیاق و احساسات ما را تأمین نخواهد ساخت. عشق برای همیشه در افق دوردست خواهد درخشید و دست‌نیافتنی خواهد بود. اغلب افراد دیگر ناامید شده‌اند و معتقدند که سرنوشتی بدون عشق بر پیشانی آن‌ها مهر خورده است. آنان به زندگی خود ادامه می‌دهند، با حسرت به عشق می‌اندیشند و هرگز آن را نمی‌یابند.

شاید شما نیز در چنین شرایطی ناامیدی قرار گرفته باشید. اگر چنین است، این کتاب، گره‌گشای مشکلات شماست.

«فوت و فن عشق ورزیدن» به ما می‌آموزد که هرگز نباید دلسرد گردیم. عشق تنها نتیجه ملاقات‌هایی اتفاقی نیست تا وابسته به شانس ما باشد. باید بدانید که عشق یک عکس‌العمل انسانی کاملاً قابل پیش‌بینی و قابل کنترل است! عشق وقتی پدید می‌آید که نیازهای روانشناختی اصلی یک شخص تأمین گردند. البته گاهی اوقات ظاهرا به نظر می‌رسد که عشق به صورت تصادفی روی می‌دهد ولی حتی در چنین مواردی باید مطابق قواعد عشقی ذکر شده در کتاب رفتار کرد. کسی که آگاهانه و هوشمندانه قوانین عشق را در زندگی خود اجرا نماید، دچار یک زندگی بدون عشق نمی‌شود. برای موفقیت در روابط عشقی کافی است از توانایی خود برای ایجاد تحول و تأثیرگذاری بر روحیات احساسی، برخوردها و رفتارهای دیگران مطلع شوید. این توانایی با بهره‌گیری از تکنیک‌های اثبات شده روانشناختی به دست می‌آید. البته ما راجع به سوءاستفاده از دیگران صحبت نمی‌کنیم بلکه تنها از تکنیک‌هایی خردمندانه بهره می‌جوییم.

همان‌طور که تصور می‌کنید، برای ما ممکن نیست تا از تمام روش‌ها، راهکارها و فوت و فن‌های موجود برای مجذوب ساختن محبوبتان سخن بگوییم. بنابراین کتاب «فوت و فن عشق ورزیدن» درواقع فرمول‌های اولیه را به شما معرفی می‌کند و شما را قادر می‌سازد که راه‌حل‌های نهایی خودتان را در شرایط ویژه خود بیابید. با خواندن این کتاب شما خود را مشتاق‌تر، و بااعتماد به نفس بیشتر خواهید یافت و بی‌پروا وارد صحنه می‌گردید تا به عشق زندگی خود برسید.

کتاب «فوت و فن عشق ورزیدن» شامل دو فصل اصلی است و در آن راهکارهای بسیاری برای راهنمایی شما در جذاب‌ترین جست‌وجوی زندگیتان و موفقیت در فعالیت‌های زندگی ــ ارائه شده است. فصل اول به شما کمک می‌کند تا دل شخص محبوبتان را به دست آورید. در فصل دوم یک گام جلوتر می‌رویم و به کسانی کمک می‌کنیم که عشق زندگی خود را به دست آورده‌اند ولی از بد روزگار او را از دست داده‌اند یا در آستانه از دست دادن او هستند. در این فصل دل شخصی را دوباره به دست می‌آورید.

شاید بعضی از روش‌هایی که در کتاب «فوت و فن عشق ورزیدن» وجود دارند در بعضی از شرایط قابل استفاده نباشند. شاید بعضی از روش‌ها در شرایط خاصی چاره‌سازتر از دیگری باشند. شما با تجربه و تمرین درخواهید یافت که کدام راهکارها مناسب موقعیت شماست. ضمنا شما خواهید آموخت که همیشه تعدادی از قوانین اساسی روانشناسی حاکم هستند و شما باید با توجه به آن‌ها راهکارهایتان را برگزینید.

شما باید برای به دست آوردن دل کسی که دوست می‌دارید، حس دوستی، احترام و اشتیاق را تأمین نمایید. درک عمیق این مطلب بستر اولیه راهکارهای «فوت و فن عشق ورزیدن» می‌باشد و شما را به سوی پیروزی هدایت می‌کند. باور کنید که اگر ارتباطی را به درستی پرورش دهید در نهایت به بار خواهد نشست.

در میان آموزه‌های بسیاری که در کتاب «فوت و فن عشق ورزیدن» فراخواهید گرفت، این نکته مهم را پیش از هر چیز به خاطر بسپارید: «برای دست یافتن به عشق واقعی نباید گوشه‌ای بنشینید و منتظر شاهزاده رؤیاهایتان باشید تا از راه برسد. برعکس، شما باید محبوبتان را انتخاب کنید و با شناخت ریشه رفتارهای عشقی انسان، او را مجذوب خویش سازید. بله شما می‌توانید به محبوبتان برسید! ضمنا شما می‌توانید کسی را که از دست داده‌اید، دوباره به دست بیاورید. لازم نیست که شما از خواسته‌هایتان کوتاه بیابید. رؤیای شما دست‌یافتنی است. ما تنها از روانشناسی استفاده می‌کنیم. «فوت و فن عشق ورزیدن» شما را با علم روانشناسی و شناخت رفتارهای انسانی آشنا می‌کنند و از ریزه‌کاری‌های عشق‌ورزی مطلع می‌سازد. در نهایت به شما می‌آموزد که چگونه دل محبوبتان را به دست آورید.


بخش نخست : دل کسی را که می‌خواهیم به دست آوریم

وقت آن رسیده که فوت و فن پروراندن عشق را در دل محبوبتان بیاموزید. هدف چیست؟ ما می‌خواهیم اشتیاق و تمایل به زندگی مشترک را در فرد مقابل ایجاد کنیم. روش‌های ارائه شده در بخش نخست، راهکارهایی هستند که شما را به هدفتان می‌رسانند.

موفقیت در روابط نیز شبیه موفقیت در بقیه چیزهاست. دانش کافی، توان شما را افزایش می‌دهد. هر چه بیشتر از پیچ‌وخم‌های روابط اطلاع داشته باشید، بهتر از پس اداره کردن آن‌ها برمی‌آیید. به خاطر داشته باشید که برای موفقیت یا عدم موفقیت یک رابطه، همیشه علتی وجود دارد. اگر متوجه نباشید که چه مسائلی باعث به هم خوردن روابط قبلی شما شده است، آن مسائل مجددا برایتان تکرار خواهند شد. برای پیروزی در روابط آینده حتما باید درک درستی از مشکلات و مسائل پیشین خویش داشته باشید. بنابراین برای موفقیت عشقی، شما به دانش کافی نیاز دارید. راهکارهای ارائه شده در فصل‌های بعدی دانش شما را افزایش خواهند داد.

۱.استراتژی کلی

استراتژی کلی در «فوت و فن عشق ورزیدن» بسیار ساده است. اساس آن چنین خلاصه می‌شود که عشق دارای سه بخش اصلی می‌باشد: ۱. دوستی ۲. احترام ۳. اشتیاق. عشق به سه پایه‌ای می‌ماند که بدون هر یک از پایه‌ها، نقش بر زمین خواهد شد و تنها راه موفقیت این است که بدانید چگونه باید سه احساس فوق را در دل افراد پرورش داد.

خانه عشق

ما می‌توانیم یک رابطه عشقی را به یک ساختمان تشبیه کنیم تا جایی که همه بخش‌های ساختمان تکمیل باشد و مشکلی نداشته باشد، مسکن بسیار خوبی محسوب می‌شود. کسی که همه نیازهایش از نیاز به سرپناه تا نیاز به راحتی در خانه‌ای برآورده شود، دلیلی نمی‌بیند که آن‌جا را ترک کند.

 

اشتیاق

احترام

ایجاد رابطه‌ای محکم

دوستی

 

ولی وقتی ساکن خانه شبی به خانه برگردد و ببیند که خبری از سقف خانه یا دیوارها یا کف نیست چه پیش می‌آید؟ طولی نخواهد کشید که آن شخص به دنبال خانه جدیدی خواهد گشت!

 

یک جای کار نقص دارد

آن نقص چیست؟

احترام

دوستی

 

گاهی اوقات بعضی از افراد در اثر افسردگی شتابزده و بی‌فکر وارد روابطی می‌شوند که تنها نیازهای سطحی آنان را برآورده می‌سازد ولی این شرایط نیازهای عاطفی مهم آنان را تأمین نمی‌کند. در این حال آنان قطعا متوجه اشتباه خود خواهند شد و صحنه را خالی خواهند کرد.

 

اشتیاق

دست از سرم بردار

 

چرا گاهی عشق به بن‌بست می‌رسد؟ در اغلب موارد علت اصلی کمبود یک یا چند بخش اصلی آن می‌باشد و تمام بخش‌ها برای پرورش رضایت عاطفی ضروری هستند. همان‌گونه که یک خانه بدون سقف، دیوار یا فونداسیون ناقص محسوب می‌شود، یک ارتباط هم بدون دوستی، احترام و اشتیاق، ناقص و ناکافی است. اگر هر یک از مواد تشکیل‌دهنده در عشق رشد و توسعه نیابند، افراد کمبود را حس خواهند کرد و احساس نارضایتی (و حتی فریب‌خوردگی) خواهند کرد. آن رابطه شبیه نشستن روی سه‌پایه‌ای است که وقتی کار از کار می‌گذرد و سقوط می‌کنیم، متوجه می‌شویم که یک پایه کم دارد! سیاست کلی برای به دست آوردن و حفظ کردن دل محبوبتان، این است که دوستی، احترام و اشتیاق را در ارتباطتان پرورش دهید. تنها با این عناصر ضروری خواهید توانست از عشقی ناب و زیبا بهره‌مند گردید.

دوستی

روزی شخص عاقلی گفته بود: «دوست کسی است که می‌توانیم با صدای بلند در مقابلش فکر کنیم.» پیش از ربودن دل افراد، شما باید در ابتدا دوستی خالص و عمیقی را با او پرورش دهید. شاید این کار ساده به نظر برسد، ولی خیلی هم ساده نیست. دوستی حقیقی شامل تأمین نیازهای عمیق احساسی شخص می‌باشد. حالا این نیازهای اساسی چه هستند؟ و شما چگونه می‌توانید آن‌ها را در نگاه محبوبتان برآورده سازید؟

 

۱. توجه: به شخص نشان دهید که به حضور او اهمیت می‌دهید.

۲. درک متقابل: احساسات و نقطه‌نظرهای او را بشناسید و تلاش کنید تا این شناخت و درک متقابل را به او نشان دهید.

۳. پذیرش: حتی اگر در بعضی شرایط خاص بعضی از رفتارها یا برخوردهای او خیلی عالی نباشد، در رفتار متقابل از روش‌های انتقادی استفاده نکنید تا بداند که برایتان ارزشمند می‌باشد.

۴. قدردانی: به وضوح و صادقانه از نکات مثبت او حس‌جویی و تعریف کنید.

۵. محبت: بدون مقایسه شخص با دیگران، به او نشان دهید که برای شما خیلی ویژه و پراهمیت می‌باشد. گاهی تنها با یک تماس ساده می‌توان این کار را انجام داد.

 

وقتی که شما شروع به تأمین این نیازهای ضروری در دوستی می‌نمایید، درواقع او را شادمان‌تر می‌سازید. او نیز در عوض نوعی وابستگی ناخودآگاه احساسی با شما حس خواهد کرد. این وابستگی عنصر اصلی در یک ارتباط رمانتیک می‌باشد، البته اگر می‌خواهید که آن فرد به شما اعتماد کند، در ابتدا باید ثابت کنید که لایق آن اعتماد هستید.

اصل ۱ رفتاری

اغلب افراد ناخودآگاه به کسانی که نیازهای عاطفیشان را برآورده می‌سازند، وابسته می‌گردند.

نخستین گام ما در «فوت و فن عشق ورزیدن» این است که راه‌های تأمین نیازهای عاطفی دوستانه را در محبوبتان به شما نشان دهیم. به نحوی که کسی تاکنون نتوانسته باشد آن نیازها را برایش به آن خوبی برآورده کند. تکنیک‌های مختلف در این کتاب، شما را هدایت خواهند کرد.

احترام

اگر دوستی ناب و حقیقی را موتور یک رابطه عشقی در نظر بگیریم، احترام نقش گاز را در آن ماشین ایفا می‌کند. اغلب مردم تمایل دارند که با افراد محترم نشست و برخاست کنند.

ما در چه شرایط به دیگران احترام می‌گذاریم؟ احترام، نوعی رفتار قابل کسب کردن است و در اغلب موارد به برداشت ما از استقلال و اعتماد به نفس فرد مربوط می‌شود. هر چه بیشتر مستقل‌تر و غیروابسته‌تر باشد، بیشتر نیروی دافعه تولید می‌کند. وقتی کسی با ما رفتاری می‌کند که حس مالکیت شدیدی از آن به مشام می‌رسد و به اصطلاح به ما «گیر» می‌دهد، درجه احترام ما برای آن فرد پایین می‌رود. طبیعی است که ما از چنین فردی بگریزیم.

اصل رفتاری ۲

اغلب مردم به سمت کسانی که اعتماد به نفس دارند و تمایل و اشتیاق بیش از حد نشان نمی‌دهند کشیده می‌شوند.

اگر می‌خواهید دل کسی را کاملاً تصاحب کنید، باید به آن فرد نشان دهید که بدون او هم قادر به زندگی هستید. در عین حال شما نباید نیازهای حقیقی روانشناختی او برای دوستی را نادیده بگیرید. این نشان می‌دهد که شما قادر به برقراری نوعی توازن خیلی حساس می‌باشید. یعنی در عین دوستی حقیقی، آن استقلال خود را هم حفظ کرده‌اید و حالت جان نثاری از خود نشان نمی‌دهید. کتاب «فوت و فن عشق ورزیدن» به شما خواهد آموخت که چگونه هر دو این حالات را به موازنه درآورید.

اشتیاق

عنصر کلیدی در یک رابطه عشقی، آن حس جاذبه بین طرفین است که ما آن را اشتیاق می‌نامیم. ما در زندگی خود تا موقعی از چیزی که لذت می‌بریم که واقعا آرزویش را داشته باشیم. بنابراین اگر بخواهیم یک رابطه عشقی راضی‌کننده باشد و به آن آب حیاتی که همیشه آرزویش را داشتیم تبدیل شود، باید میزان اشتیاق و تمنا تا حد ممکن بالا برود. در این‌جاست که به یکی از شناخته شده‌ترین اصول رفتار انسانی می‌رسیم که متأسفانه بسیار مورد سوءاستفاده واقع شده است.

اصل رفتاری ۳

انسان‌ها آن‌چه را می‌خواهند که نمی‌توانند داشته باشند.

وقتی که مردم متوجه می‌شوند چیزی کاملاً به خودشان تعلق دارد، معمولاً با آن‌چه می‌کنند؟ آنان معمولاً به آن چیز بی‌توجه می‌شوند و گاهی از آن سوءاستفاده می‌کنند. بنابراین اگر شما می‌خواهید رابطه عشقی با کسی داشته باشید باید به این اصل توجه کنید. در غیر این‌صورت، جایزه‌ای را که مستحقش بوده‌اید، از دست خواهید داد.

راز ایجاد اشتیاق در دیگری به صورت فرمول زیر ارائه می‌شود:

 

اشتیاق = تردید + امید

 

با استفاده از تاکتیک‌های ارائه شده در این کتاب شما خواهید توانست چنان آتشی در دل فرد مقابل به پا کنید که تنها برای شما بتپد. وقتی که وارد این مرحله خواهد شدید، آن آتش چنان درخششی خواهد داشت که تا ابد ادامه خواهد داشت! حالا وقت آن رسیده که برای آن آتش سوخت تهیه کنید.

تعهد

عاشق شدن در نهایت امری منطقی و آگاهانه می‌باشد. درواقع افراد بااحتیاط خود حصارهای عاطفی خویش را پایین می‌آورند و در مقابل، فرد مقابل بی‌دفاع و شکننده می‌شوند. البته اگرچه تصمیم نهایی برای بی‌دفاع شدن، ظاهرا آگاهانه است، ولی تقریبا همیشه تحت‌تأثیر انگیزه‌های ناخودآگاه صورت می‌گیرد. معمولاً اگر فردی که عاشق شده است، از این عوامل مطلع نیست. سرمایه‌دار بزرگی به نام جی.پی. مورگان(۱) گفته است: «هر انسانی دو دلیل برای انجام دادن یا ندادن کارها دارد؛ یکی که به نظر درست می‌آید و یک دلیل که واقعی است.»

اصل رفتاری ۴

مردم تصمیمات آگاهانه خویش را به دلیل احساسات ناخودآگاهشان می‌گیرند و سپس تصمیمات خود را با دلیل و برهان‌هایی که به نظر درست می‌رسند، توجیه می‌کنند.

این اصل توضیح می‌دهد که چرا مردم فکر می‌کنند «گرفتار عشق» شده‌اند و توجه نمی‌کنند که آن دارند عاشق بودن را «انتخاب» می‌کنند. اغلب مردم از عوامل ناخودآگاهی که آن‌ها را در تصمیم عشق ورزیدن برمی‌انگیزد، بی‌اطلاع هستند. بنابراین با شناختن و استفاده از عوامل احساسی که به عاشق شدن افراد منجر می‌شوند، به راحتی می‌توانید آن‌ها را برانگیزید تا عاشق شما بشوند.

مهم نیست که عشق ورزیدن شخص خاصی به شما، چقدر ممکن است منطقی باشد. اگر برخوردهای مناسب عاطفی در آن فرد پرورانده نشده باشد، او نیز تعهد خاصی نخواهد داشت. البته این احتمال وجود دارد که شخصی تنها با نیروی اراده به شما متعهد باقی بماند ولی آن فرد احساس خلاء و کمبودی خواهد داشت که پایداری تعهد او را با گذشت زمان کاهش خواهد داد.

از سویی اگر احساسات دوستی، احترام و اشتیاق به دوستی در رابطه‌ای پرورش داده شده باشد، فرد مقابل به سختی می‌تواند از برقراری تعهد با شما خودداری می‌کنند. حتی اگر دلایل منطقی او را از تعهد با شما بازدارند.

 

صبر و روش صحیح نزدیک شدن به افراد

 

قوانین رفتاری نشان می‌دهند که می‌توان دل هر کسی را با برخورد صحیح و دادن وقت کافی برای اجرای تکنیک‌های مناسب، به دست آورد.

یکی از خوانندگان به نام دکتر اد والدریپ(۲) یکی از تجربه‌های دوران کودکی‌اش را با ما در میان گذاشته است. اد کوچک در مزرعه پدربزرگش در لوئیزیانا زندگی می‌کرد و سخت تحت‌تأثیر یکی از کارگران پدربزرگش قرار گرفته بود. آن شخص، پیرمرد عاقلی به نام زلمر جکسون بود که حیوانات را تربیت می‌کرد و معمولاً اسب‌های وحشی و غیرقابل تربیت را به دست او می‌سپردند. مشهور بود که زلمر در تربیت حیوانات معجزه می‌کند و همه از توان او شگفت‌زده بودند ولی عملکرد او هیچ ارتباطی به معجزه نداشت و او تنها از تکنیک‌های مؤثر تربیتی استفاده می‌کرد.

در نخستین روز تربیت، زلمر پیر سطل بزرگی را پر از حبوبات متنوع می‌کرد و سپس آن را روی زمین در کنار حیوان قرار می‌داد. در نهایت حتی وحشی‌ترین و لجبازترین حیوان هم سری به طرف سطل می‌کشید تا محتویات آن را ارزیابی کند. هنگامی که حیوان شروع به خوردن می‌کرد، زلمر با خورجین کهنه‌ای از راه می‌رسید. او به اندازه کافی به حیوان نزدیک می‌شد و بعد تلاش می‌کرد که آن را به بدن اسب بسابد. البته حیوان سرکش اغلب به سرعت چند متری از او دور می‌شد. پس از این کار، زلمر نیز به سرعت سطل غذا را برمی‌داشت و با خود به داخل اصطبل می‌برد.

او این ماجرا را هر روز تکرار می‌کرد و حیوان هر روز کمی آرام‌تر می‌شد و کمی بیشتر در کنار آن مرد با سطل پر از غذای خوشمزه، احساس امنیت می‌کرد. طولی نمی‌کشید که حیوان متوجه می‌شد برای دسترسی به غذا، باید بگذارد که به بدنش دست بکشند. گاهی هفته‌ها یا حتی بیشتر طول می‌کشید تا حیوان اجازه گذاشتن زین را به زلمر بدهد. زلمر برای این کار هربار بخشی از زین را بر پشت حیوان می‌گذاشت و مجددا اگر حیوان سرکشی می‌کرد و اجازه نمی‌داد، سطل غذا را برمی‌داشت و به اصطبل می‌برد.

حتی وحشی‌ترین اسب‌ها هم دو چیز را می‌آموختند: نخست این‌که اگر غذا می‌خواهند، باید شرایط زلمر را بپذیرند. دوم این‌که شرایط زلمر خیلی هم بد نیستند. زلمر در نهایت حیوان را اهلی می‌کرد و از آن حیوان برای کشیدن ارابه‌هایی چوبی در نواحی صعب‌العبور استفاده می‌کرد. حیوانی که تربیت می‌شد، از آن پس با دل و جان برای زلمر خدمت می‌کرد و او هم هرگز از تشویق روزمره آن‌ها با سطل پر از غذای دلچسب، غافل نمی‌شد. دکتر والدریپ سوگند می‌خورد که هرگز حیوانی را ندیده است که به این روش تربیت نشود. صبر و پشتکار دو عنصر اساسی در روش موفق زلمر بودند. محبوب شما هر چقدر هم سرکش و دست‌نیافتنی به نظر برسد، با استفاده مناسب از صبر و پشتکار به شما خواهد رسید. سطل غذای شما نیز عشق است که به روش‌های توجه، درک، پذیرش، قدردانی و محبت به او ارائه خواهد شد.

عشق از آن شماست

اگر می‌خواهید واقعا دوستتان داشته باشند، اگر می‌خواهید محبوب شما با تمام قلب و روح و از اعماق وجودش به شما تعهد پیدا کند و بخواهد که با شما ازدواج کند، باید عاقل باشید! دوستی، احترام و اشتیاق را در رابطه خود پرورش دهید و ببینید که او چگونه آرزوی زندگی مشترک با شما را پیدا خواهد کرد. سیاست کلی این کتاب براساس این فلسفه پایه‌گذاری شده است که «عشق، عشق می‌آفریند» مهم این است که آن عشق را به جریان بیاندازید. در ابتدای کار، شما به عشق او متعهد می‌شوید و در نهایت او نیز به عشق شما متعهد می‌گردد. به محض آن‌که عشق زندگی خود را یافتید ــ یعنی همان شخص خاص که مایلید با او ازدواج کنید ــ، فوت و فن‌های عشقی فصل‌های آتی شما را در هدفتان راهنمایی خواهند کرد. اگر این فوت و فن‌ها را صادقانه و با پشتکار کافی انجام دهید، باکمال شگفتی درخواهید یافت که به دست آورد دل محبوبتان کار راحتی است.


فوت و فن های عشق ورزیدن

فوت و فن های عشق ورزیدن : چگونه دل محبوبمان را به دست آوریم
نویسنده : توماس دبلیو.مک نایت
مترجم : هدیه تقوی


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.