تصاویری از هتل هرم مانند و مرموز کره شمالی که با گذشت ۳۰ سال هنوز تکمیل نشده است

0

تصاویر جدید دریافت شده از ماهواره‌ها و همین‌طور توریست‌ها نشان می‌دهد دوباره فعالیت تکمیل هتل «Hotel of Doom» واقع در پیونگ‌یانگ کره شمالی آغاز شده است.

هتلی مرموز که ساخت و سازش در سال ۱۹۸۷ و در زمان رهبری کیم ایل سون، بنیان‌گذار کره شمالی و پدربزرگ کیم جون اون (رهبری فعلی) آغاز شده و با گذشته ۳۰ سال هنوز کامل نشده است.

قرار بود این هتل در اواخر دهه ۱۹۸۰ به بهره‌برداری برسد ولی به خاطر رکود اقتصادی در اوایل دهه ۱۹۹۰ عملیات تکمیل‌اش متوقف شد.

یک شرکت مصری در سال ۲۰۰۸ دوباره کار را به دست گرفت و امیدواری زیادی به اتمام و راه‌اندازی آن به وجود آمد اما دوباره همه‌چیز خوابید و خبری نشد.

پیونگ‌یانگ در اواخر ماه جولای؛ دیوارهای اطراف ساختمان را تخریب کرد و باز گمانه‌زنی شد که می‌خواهند ساخت و ساز و تکمیل هتل را از سر بگیرند. به‌ویژه اینکه راه‌های ورودی به هتل به طور کامل گشوده شده‌اند.

در زیر می‌توانید عکس‌هایی از هتل «Hotel of Doom» که در بهار ۲۰۱۷ گرفته شده‌اند را مشاهده کنید:

قرار بود این هتل در سال ۱۹۸۹ با سالن‌های ژاپنی، کازینو و کلوپ‌های شبانه افتتاح شود:

اما ساخت و ساز آن در سال ۱۹۹۳ پس از سقوط اتحادیه جماهیر شوروی و بروز قحطی متوقف شد:

در سال ۲۰۰۸ یک شرکت مصری تکمیل ساختمان این هتل را آغاز و یک نمای جدید نصب کرد که البته هنوز کامل نیست. همین‌طور، قرار بود آنتن‌های موبایل 3G روی برج هتل نصب شود:

در سال ۲۰۱۲ یک شرکت آلمانی اعلام کرد در طبقات فوقانی هتل می‌تواند ۱۵۰ اتاق را تکمیل و بازگشایی کند. دوباره این برنامه متوقف شد:

در سال ۲۰۱۴؛ برخی مسیرهای متنهی به درب‌های هتل تکمیل شدند و شایعه افتتاح آن قوت گرفت:

در اینجا عکس دیگری از مسیرهای ورودی هتل است که به مرور زمان شکسته شده‌اند:

سیستم لوله‌کشی مسیرهای ورودی هتل برای جلوگیری از انباشته شدن آب نیز جالب توجه است:

در سال ۲۰۱۶ دوباره شایعه شد این هتل در حال آماده‌سازی و افتتاح است چون چندین چراغ در بالای آن روشن شده بود:

در ماه جولای؛ به طور ناگهانی روی دیوارهای محوطه هتل نوشته بود: «همه کارها مطابق با تصمیمات کنگره هفتم انجام می‌شود.»

در ۲۷ جولای؛ سالروز پیمان ترک مخاصمه کره؛ دیوارهای اطراف هتل برداشته شدند و برای اولین بار هتل به طور کامل قابل رویت شد:

یک روز پس از برداشته شدن دیوارها؛ آزمایش موشکی کره شمالی انجام شد و روی دیوارهای هتل شعارهایی در حمایت از این برنامه نوشته شد:

تصاویر ماهواره‌ای و توریستی جدید نشان می‌دهند؛ فعالیت‌های جدید اطراف هتل در حال انجام و احتمالا عملیات تکمیل آن دوباره شروع شده است:

قرار است در این هتل هر سال ۱۰۰ هزار توریست غالبا چینی اقامت داشته باشند. ایستگاه متروی پیونگ‌یانگ در کنار این هتل مواقع شده است. با این ایستگاه مترو  می‌توانید به هر نقطه شهر سفر کنید:

برآورد می‌شود هزینه ساخت این هتل بالغ بر ۶۲۲ میلیون دلار شده باشد:

نمایی از آپارتمان‌های ساخته شده در کنار این هتل به امید راه‌اندازی هتل و رونق یافتن کسب‌وکارشان:

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.