آپارات از سرویس پخش زنده گیم‌پلی با قابلیت درج کامنت و لایک رونمایی کرد

0

امروز سایت آپارات از سرویس جدیدی به نام «لایوگیم» رونمایی کرد. گیمرها با استفاده از این سرویس می‌توانند گیم‌پلی خود را به طور زنده روی وب پخش و کاربران دیگر با کامنت و لایک از این گیم‌پلی‌ها استقبال کنند.

این سرویس می‌تواند یک گیم‌پلی را با کیفیت بالای 1080p و ۶۰ فریم در ثانیه پخش کند. این گیم‌پلی در دستگاه‌های مختلفی مانند کامپیوتر، موبایل، تبلت و تلویزیون قابل مشاهده است.

آپارات می‌گوید گیمرها برای پخش زنده گیم‌پلی‌های خود باید یک نرم‌افزار لایو انکودر (مثل OBS) را دانلود و نصب کنند. بعد تنظیمات پخش زنده گیم‌پلی را انجام داده و شروع به بازی کنند.

گیمرها می‌توانند گیم‌پلی خود را به صورت آدرس URL یا امبد روی سایت، وبلاگ، کانال تلگرام و هر کجا که دوست دارند؛ استفاده کنند. این سرویس هیچ محدودیتی از نظر مدت زمان پخش یا تعداد پخش زنده ندارد.

پلتفرمی برای درآمدزایی

پخش زنده گیم‌پلی یکی از پرطرفداراترین بخش‌های سایت‌های ویدیویی است. در یوتیوب، پربازدیدترین کانال‌ها به گیمرها تعلق دارد و اکنون آپارات که خود را یوتیوب ایران می‌داند؛ در پی فراهم کردن این سرویس برای گیمرها است.

البته؛ آپارات بیش از دو سال است که امکان پخش زنده را فراهم کرده ولی به علت کیفیت متوسط آن؛ برای گیمرها مناسب نبود تا اینکه با سرویس «لایوگیم» می‌خواهد با کیفیت‌ترین تصاویر از گیم‌پلی را به طور زنده برای دیگران پخش کند.

«محمدجواد شکوری مقدم» مدیرعامل «صبا ایده» و آپارات می‌گوید «تعداد کاربران پلتفرم آپارات از مرز ۳۱ میلیون نفر عبور کرده و روزانه ۱۰ الی ۱۲ هزار ویدیو به این سرویس اضافه می‌شود.»

آپارات انتظار دارد پس از اجرایی شدن اینترنت غیرحجمی و مصرف منصفانه؛ کاربران توجه و استقبال بیشتری از محتواهای ویدیویی داشته باشند و طیف‌ مخاطبین افزایش پیدا کند.

با توجه به تعرفه نیم بهای سایت‌های ایرانی در مدل جدید اینترنت؛ تماشای ویدیو روی سایت‌هایی مانند آپارات به صرفه‌تر خواهد بود. به علاوه؛ برخی از شرکت‌های اینترنتی چندین سایت پخش محتوای ویدیویی را رایگان اعلام کردند و هیچ‌گونه هزینه یا حجمی برای کاربران منظور نمی‌کنند.

سرویس لایوگیم آپارات می‌تواند در آینده و پس از عضوگیری و رشد به یک پلتفرم درآمدزایی و تبلیغاتی برای گیمرها تبدیل شود؛ دقیقا مانند کانال‌های پخش زنده گیم‌پلی که در یوتیوب و سایت‌های دیگر سراغ داریم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.