سامسونگ گوشی‌های A8 و A8 Plus را با دوربین سلفی دوگانه و عکاسی پرتره و بوکه معرفی کرد

0

شرکت سامسونگ مدل‌های ۲۰۱۸ اسمارت‌فون‌های رده متوسط و پرطرفدار سری A خود را معرفی کرد.

این اسمارت‌فون‌ها برای اولین بار در دنیا از سیستم دوربین دوگانه جلو یا سلفی سود می‌برند و مجهز به قابلیتی به نام فوکوس لایو برای افکت بوکه شدند.

در حالی که در سری A شاهد نام‌گذاری A5 و A7 بودیم؛ سامسونگ مدل‌های ۲۰۱۸ را با تغییر نام به A8 و +A8 معرفی کرد اما باید گفت این دو گوشی جدید دقیقا جایگزین A5 و A7 سال ۲۰۱۷ هستند.

همیشه گوشی‌های سری A سامسونگ از کیفیت و امکانات نسبتا خوبی برخوردار بوده و بیشتر به گوشی‌های رده بالای سری گلکسی اس این شرکت شباهت دارند.

گوشی‌های ۲۰۱۸ سری A ضد آب و گردوغبار (استاندارد IP68) هستند، از فناوری شارژ سریه و درگاه USB-C سود می‌برند. هر دو گوشی با اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی عرضه شدند و از سامسونگ Gear VR پشتیبانی می‌کنند.

اسمارت‌فون A8

سامسونگ این گوشی را با صفحه‌نمایش ۵.۶ اینچی سوپر آمولد +Full-HD (دقت تصویر ۲۲۲۶۰ در ۱۰۸۰) عرضه می‌کند.

پردازنده گوشی A8 هشت هسته‌ای (دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و ۶ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی) به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم است. فضای ذخیره‌سازی این گوشی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است که با اسلات کارت حافظه می‌تواند تا ۲۵۶ گیگابایت توسعه پیدا کند.

اما مهم‌ترین ویژگی جدید گوشی‌های سری A سامسونگ مربوط به دوربین جلو یا سلفی می‌شود. این گوشی‌ها برای اولین بار در جهان از سیستم دوربین دوگانه سود می‌برند. در جلوی گوشی A8 و البته همین‌طور +A8 دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/1.9 کار شده است.

این سیستم دوربین دوگانه به ویژگی فوکوس لایو مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر پس‌زمینه را محو و تار شده در عکس ثبت کنند یا افکت بوکه و پرتره بگیرند. استفاده از دو دوربین در جلو این قابلیت را فراهم کرده است، زیباترین و بهترین عکس‌های سلفی و پرتره ثبت شوند.

دوربین اصلی این گوشی‌ها ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/1.7 و فلاش LED مجزا است.

گوشی A8 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری سود می‌برد و ۱۷۲ گرم وزن دارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و خاکستری روانه بازار می‌شود.

اسمارت‌فون +A8

بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های A8 و +A8 از جمله پردازنده و دوربین‌ها مشابه هم است.

گوشی +A8 از یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۶ اینچی آمولد سود می‌برد و در دو نسخه ۳۲ گیگابابتی (حافظه رم ۴ گیگابایت) و نسخه ۶۴ گیگابایتی (حافظه رم ۶ گیگابایت) عرضه می‌شود. این گوشی از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری سود می‌برد که باعث شده وزن دستگاه به ۱۹۱ گرم برسد.

هر دو گوشی از دوربین‌های عقب و جلوی یکسانی بهره می‌برند و مجهز به 4G VoLTE، بلوتوث ۵، وای‌فای 802.11ac به همراه درگاه USB-C و NFC هستند.

این گوشی‌ها با اندروید نوقا ۷.۱ وارد بازار می‌شوند. شاید این خبر برای کاربرانی که می‌خواهند در سال ۲۰۱۸ یک اسمارت‌فون نسبتا خوب بازار را خریداری کنند؛ یک خبر بد باشد.

سامسوگ گوشی A8 را با قیمت ۵۰۰ یورو و گوشی +A8 را با قیمت ۶۰۰ یورو وارد بازار اروپا خواهد کرد. هنوز درباره عرضه این گوشی‌ها در بازارهای دیگر جهانی صحبتی نشده است. احتمالا تا کمتر از یک ماه آینده، این گوشی‌ها در نمایشگاه CES به نمایش عمومی قرار خواهند گرفت.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.