اپل برای جام جهانی تجهیز شد: افزوده شدن بخش جام جهانی به سیری، اپ‌استور و سرویس‌های دیگر

0

در حالت عادی اگر سوال ورزشی از سیری اپل بپرسید؛ با احتمال متوسط به بالایی می‌تواند پاسخ شما را بدهد.

اما امروز اپل به مناسبت شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بخش جدیدی به دستیار صوتی خود اضافه کرد تا از جام جهانی به طور کامل در سیری پشتیبانی شود.

اپل امروز طی یک اطلاعیه عمومی از پشتیبانی جام جهانی در سرویس‌ها و دستگاه‌های مختلف خود خبر داد. اپل می‌گوید هم‌اکنون سیری می‌تواند به سوالات کاربران درباره جام جهانی به طور کامل و صحیح جواب دهد.

مثلا کاربران می‌توانند از سیری سوال کنند بازی فرانسه و استرالیا چه ساعتی انجام می‌شود یا نتیجه آن چه شد. همین‌طور، می‌توانند درباره بازیکنان یک تیم مثلا انگلیس از سیری سوال کنند. این قابلیت سیری در ۲۶ کشور از جمله امریکا فعال و در دسترس خواهد بود.

علاوه بر سیری، اپل یک بخش جدید در اپ‌استور راه‌اندازی کرده تا اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مرتبط به فوتبال و جام جهانی را به طور ویژه در آن‌جا قرار دهد. این بخش قرار است حال و هوای اپ‌استور را فوتبالی و جام جهانی کند.

در بخش ویژه جام جهانی اپ‌استور، اپلیکیشن‌هایی برای عکاسی بهتر در این رویداد پیشنهاد می‌شود یا اینکه قرار است آموزش‌هایی به خبرنگاران، عکاسان و تماشاچیان داده شود.

بسته ویژه اپل برای جام جهانی

اپل در اطلاعیه‌اش تاکید می‌کند این بخش جدید ویژه جام جهانی اپ‌استور از طریق دستگاه‌ها و سرویس‌های مختلف این شرکت مانند اپلیکیشن Apple TV روی آیفون، آیپد و تلویزیون اپل تی‌وی هم در دسترس قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن خبرخوان اپل نیوز نیز سعی می‌کند آخرین اخبار، تصاویر، زمان‌بندی مسابقات، تحلیل‌های کارشناسی و انواع محتواهای دیگر را درباره بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل موزیک قرار است ۳۲ پلی‌لیست جدید به مناسبت جام جهانی رونمایی کند تا کاربران بتوانند موزیک‌هایی با موضوع فوتبال گوش کنند.

کار دیگر اپل، انتشار مجموعه آموزش‌ها و فایل‌های صوتی به نام The Beautiful Game در Apple Podcasts و Apple Books برای عموم مردم است تا از فرصت جام جهانی استفاده بیشتری کنند و اطلاعات خودشان در موضوع‌های مختلف را ارتفا دهند یا مهارت‌های جدیدی یاد بگیرند.

در نهایت، اپل اپلیکیشن Clips خود را برای جام جهانی به‌روزرسانی کرده است. در نسخه جدید Clips شاهد انیمشن‌ها و استیکر، برچسب‌‌ها و پوسترهایی با موضوع جام جهانی و قابل تغییر و دستکاری هستیم.

اپل با ارایه این مجموعه از سرویس‌ها و محتواهای ویژه جام جهانی قصد دارد کاربران دستگاه‌های iOS کمتر علاقه‌مند به فوتبال و ورزش را نیز با جام جهانی همراه کند و فضای شور و شوق موجود در روسیه را به فضای مجازی بکشاند.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5