شایعات از گران‌فروشی سامسونگ خبر می‌دهند: گلکسی نوت ۹ با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت حوالی ۱۲۵۰ یورو

0

همان‌طور که انتظار داشتیم، با نزدیک شدن به زمان رونمایی از فبلت گلکسی نوت ۹، مشخصات و تصاویر بیشتری از آن لو رفت.

در چند روز اخیر، تصاویر جدیدی از این پرچم‌دار جدید سامسونگ روی سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در این مطلب قابل مشاهده هستند.

سامسونگ می‌خواهد گلکسی نوت ۹ را با چندین اکسسوری جدید از جمله ایرفون، ساعت هوشمند و داک دکس ارایه بدهد. در تصاویر منتشر شده، به خوبی می‌توان فهمید این فبلت رده بالا در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، آبی (Coral Blue) و قهوه‌ای (Teddy Brown) عرضه می‌شود. البته، چندین تصویر رندر از گلکسی نوت ۹ با رنگ بنفش یاسی هم مشاهده کردیم.

از دیگر مشخصات لو رفته این دستگاه، عرضه نسخه پایه با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابیت و عرضه نسخه ۵۱۲ گیگابایت برای اولین بار از سوی سامسونگ است. نسخه پایه گلکسی نوت ۸ با حافظه ۶۴ گیگابایتی بود.

اما شاید شایعه بزرگ و غیرمنتظره گلکسی نوت ۹، نه تجهیزات جانبی یا رنگ‌ها و ظرفیت این اسمارت‌فون، بلکه قیمت‌گذاری سامسونگ باشد.

به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد دست به یک قمار بزرگ بزند و پرچم‌دار جدید خود را با قیمت‌هایی بالاتر از سال گذشته روانه بازار کند. اولین بار،  رولند کوانت، افشاگر مطرح توییتر اعلام کرد گلکسی نوت ۹ در اروپا قیمتی فراتر از ۱۰۰۰ یورو خواهد داشت.

براساس شایعاتی که مطرح شده، سامسونگ می‌خواهد گلکسی نوت ۹ با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی را به قیمت ۱۲۵۰ یورو روانه بازار کند. همین‌طور، گلکسی نوت ۹ پایه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت قیمتی ۱۰۵۰ یورویی خواهد داشت.

سامسونگ هم گران کرد

این قیمت‌ها برای اروپا است و اگر بخواهیم همانند قیمت‌گذاری سابق سامسونگ، قیمت‌های امریکای شمالی را محاسبه کنیم؛ مدل پایه قیمتی ۸۹۹ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی با برچسب قیمتی ۱۰۴۹ دلار به فروش می‌رسند.

برخی سایت‌ها هم از قیمت‌های دلاری این فبلت در اروپا رونمایی کردند و مدعی شدند قیمت مدل پایه گلکسی نوت ۹ در این قاره برابر ۱۲۳۰ دلار خواهد بود و مدل رده بالای ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۴۶۰ دلار به فروش می‌رسد.

البته، این قیمت‌ها هنوز پایین‌تر از آیفون X اپل هستند ولی با توجه به مالیات بالای کشورها روی چنین محصولاتی، در سایر کشورهای دنیا زیر ۱۰۰۰ دلار به فروش نخواهد رفت که قیمتی بالا محسوب می‌شود.

اگر تصور کنیم سامسونگ واقعا این قیمت‌ها را برای گلکسی نوت ۹ اعلام کند؛ چه تصوری از قیمت این فبلت دوست‌داشتنی در ایران خواهیم داشت؟

اگر مبنا را قیمت ۱۰۰۰ دلار بگیریم و دلاری هم ۹۰۰۰ هزار تومان محاسبه شود (بنا به گفته وزیر ارتباطات به اسمارت‌فون‌های بالای ۳۰۰ دلار ارز دولتی تخصیص داده نمی‌شود)؛ باید منتظر قیمتی نزدیک به ۱۰ میلیون تومانی برای مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی باشیم.

قرار است گلکسی نوت ۹ در ۱۸ مردادماه معرفی و از شهریورماه وارد بازار شود. تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود این فبلت چه قیمت‌هایی دارد و آیا برای کاربران ایرانی یک محصول دست‌نیافتنی‌ و حسرت‌بار است یا اینکه سامسونگ ایران رویکرد دیگری دارد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.