فروشگاه Appscope مجموعه کاملی از وب‌ اپلیکیشن‌ها برای افرادی است که از نصب اپلیکیشن متنفر هستند یا مشکل کمبود فضا دارند

1

اپلیکیشن‌ها گوشی‌های موبایل را به ابزارهایی مفید در زندگی تبدیل می‌کنند.

اما مشکل بزرگ آن‌ها اشغال فضای گوشی و همین‌طور جلب توجه و اعتیاد کاربران به آن‌ها است. به‌طوری‌که گاهی اوقات بدون این اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند زندگی کنند و وابسته به چند اپ می‌شوند.

فروشگاه اپلیکیشن Appscope با این هدف راه‌اندازی شده است که کاربران به جای نصب اپلیکیشن‌ها، نسخه تحت وب آن‌ها را در یک مرورگر وب اجرا کنند.

این فروشگاه مجموعه‌ای از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل را جمع‌آوری کرده است ولی برای استفاده ازشان نیازی به نصب و اشغال فضای گوشی موبایل نیست. در نتیجه، افراد کمتر هم وابسته و معتاد به این اپ‌ها خواهند شد.

بهتر است بگوییم فروشگاه Appscope یک دایرکتوری مفید از برنامه‌های PWA یا همان وب اپلیکیشن‌ها است. این فروشگاه برای اولین بار در وب، تمام وب اپلیکیشن‌ها را دسته‌بندی کرده و با یک طراحی و دسترسی ساده‌تر و متفاوت به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

اجرای هر اپلیکیشن بدون نصب و اشغال فضا

برای هر وب اپلیکیشن هم یک شرح کوتاه، تصاویری از آن، فهرست ویژگی‌ها و در نهایت لینک اجرای وب اپلیکیشن است. به همه چیزی که برای استفاده از فروشگاه Appscope نیاز دارید؛ باز کردن وب‌سایت appsco.pe در یک مرورگر وب است.

به راحتی می‌توانید یک اپلیکیشن را از میان دسته‌های مختلف انتخاب و با زدن روی گزینه Launch App، وارد آن برنامه شوید. این فروشگاه به شما اجازه می‌دهد یک میانبر برای پرکاربردترین اپلیکیشن‌های خود بسازید تا سریع‌تر اجرا شوند.

روی این فروشگاه می‌توانید مجموعه کامل و مرتبی از بهترین اپلیکیشن‌های روزانه از جمله شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، نرم‌افزار مدیریت زمان و برنامه‌ریزی یا فهرست کارها، نرم‌افزارهای مکان‌یاب و نقشه، نرم‌افزارهای سبک زندگی و بازی و آموزشی‌ها مشاهده کنید.

هیچ‌یک از این اپلیکیشن‌ها نیاز به نصب ندارند و به طور خودکار نسخه به‌روزشده را برای‌تان اجرا می‌کنند. یکی از ویژگی‌های فروشگاه Appscope، پیشنهاد جدیدترین وب اپلیکیشن‌های اضافه شده به این مجموعه است.

چون وب اپلیکیشن‌ها به صورت محلی روی گوشی تلفن همراه شما اجرا می‌شوند؛ هیچ فضایی اشغال نمی‌کنند و بهترین گزینه برای کاربرانی هستند که از مشکل کمبود فضا روی اسمارت‌فون خود رنج می‌برند یا یک گوشی تلفن همراه قدیمی دارند.

ویژگی مهم‌تر این فروشگاه این است که خود Appscope هم یک وب‌اپلیکیشن یا PWA است و اجرای چندین باره آن در هر روز نمی‌تواند هیچ فضایی روی دستگاه ما اشغال کند یا داده‌ای را ذخیره نمی‌کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. احسان می گوید

    خیلی جالب و بدرد بخوره . فکر کنم آینده اجرای اپلیکیشن ها باشه . بد نیس در آینده نسخه ایرانیش هم اجرا بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5