معرفی اپلیکیشن: با Edge Action کناره صفحه‌نمایش را به مفیدترین بخش گوشی‌تان تبدیل کنید

0

صفحه‌نمایش اسمارت‌فون بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود به‌طوری‌که دیگر نمی‌توان با یک دست آن‌ها را در هوا نگه داشت و استفاده کرد.

اما آیا این بزرگ شدن صفحه‌نمایش‌ها به همان اندازه کاربردی شده است؟ خوشبختانه، وقتی فناوری‌های سخت‌افزاری توسعه پیدا می‌کنند؛ مجالی هم برای توسعه فناوری‌های نرم‌افزاری فراهم می‌شود.

اپلیکیشن Edge Action می‌تواند یک لانچر به کناره صفحه‌نمایش شما اضافه کند تا سریع‌تری بتوانید برخی کارها و عملیات‌ها را با یک دست انجام دهید.

همان‌طور که حدس می‌ژنید؛ اپ Edge Action یک نوار یا برگه به کناره عمودی صفحه‌نمایش اسمارت‌فون شما اضافه می‌کند. برای استفاده از این برگه یا نوار باید با انگشت کناره نمایشگر را سوایپ کنید.

از اینجا، شما می‌توانید تعدادی صفحه دیگر را هم سوایپ کنید که شامل ابزارهای کاربردی، اپلیکیشن‌ها، مخاطبان و آخرین تماس‌ها هستند. این‌گونه اپ Edge Action سعی می‌کند شما میانبرهای سریع‌تری برای انجام و اجرای کارها با یک دست داشته باشید.

این لانچر از آیکون‌های گروهی، پوسته کلی گوشی شما و ویژگی‌های دیگر سازگار با اندروید پشتیبانی می‌کند.

چیزی بسازید که خودتان دوست دارید

در بخش مخاطبین می‌توانید یک فرد را انتخاب و برای او پیامک بفرستید یا تماس بگیرید. امکان مرتب‌سازی مخاطبین در این بخش وجود دارد تا همیشه افرادی که بیشترین تماس و ارتباط را با شما دارند؛ در اولویت و در دسترس باشند.

بخش تنظیمات سریع به شما این امکان را می‌دهد که به برخی تنظیمات مانند وای‌فای، بلوتوث، مدیریت صدا، تنظیمات روشنایی صفحه، دیتا و غیره سریعا دسترسی پیدا کنید و دیگر نیازی به سوایپ بالای صفحه‌نمایش نباشد.

یکی از ویژگی‌های برنامه Edge Action؛ افزودن و تعریف کردن انواع میانبرها، پوشه‌ها، ماشین حساب، کلیدهای مجازی، تقویم و فایل‌های متنی به پنل‌ها است تا هر چیزی که بیشتر استفاده می‌شود؛ سریع‌تر در دسترس شما باشد و نیازی به دو دست برای باز کردن‌شان نباشد.

یک کنترلر سرویس اسپاتیفای هم به این نرم‌افزار افزوده شده است تا کاربران این سرویس موسیقی آنلاین بتوانند بیشتر لذت ببرند و راحت‌تر موسیقی گوش دهند. می‌توان به این پنل‌ها ویجت‌های آب‌وهوا، ضبط صدا و موسیقی‌های ذخیره شده روی خود حافظه گوشی را هم اضافه کرد.

شما به طور دلخواه می‌توانید پنل‌های Edge Action را سفارشی‌سازی کنید. مثلا اگر کاربر سرویس اسپاتیفای نیستید؛ بهتر است ویجت آن را پاک کنید. همین‌طور، می‌توانید ماشین حساب، برخی از تنظیمات و پوشه‌ها را  حذف کنید و چیزهای دیگری جایگزین شوند.

رنگ پس‌زمینه پنل‌ها نیز قابل سفارشی‌سازی است. می‌توانید میزان رنگ و نور و شفافیت پس‌زمینه را تغییر دهید یا از یک عکس دلخواه خودتان استفاده کنید.

اپلیکیشن Edge Action روی گوگل‌پلی به رایگان عرضه شده است ولی نسخه پولی ۱.۴۹ دلاری آن فاقد هرگونه تبلیغ و پاپ‌های مزاحم است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.