موتورولا بی‌سروصدا دو اسمارت‌فون جدید معرفی کرد: آیفون X اندرویدی برای بازارهای متوسط

0

شرکت موتورولا در اواخر ماه آگوست دو اسمارت‌فون جدید به نام‌های «One» و «One Power» معرفی کرد.

این اسمارت‌فون‌ها از نظر طراحی و شمایل بسیار به آیفون X شبیه هستند و از دور به سختی می‌توان میان این دو اسمارت‌فون تفاوتی یافت. بسیاری از سایت‌های خبری، اسمارت‌فون‌های جدید موتورولا را «iPhone X clone» نامیدند.

این دو اسمارت‌فون اندرویدی از بریدگی صفحه‌نمایش Notch، پنل پشتی صاف و دوربین تخت و کناره‌های خمیده سود می‌برند. کاملا مشخص است در طراحی این اسمارت‌فون‌ها از زبان طراحی آیفون X الهام گرفته شده است و البته در عمل شاهد چیزی فراتر از الهام‌گیری هستیم.

البته، هر دو گوشی جدید موتورولا به اسمارت‌فون پرچم‌دار قبلی این شرکت، Moto P30 بسیار شبیه هستند و یک نسخه توسعه‌یافته آن محسوب می‌شوند.

روال موتورولا این‌گونه است که اسمارت‌فون‌هایی با مشخصات مختلف برای کشورهای گوناگون می‌سازد. در حالی که اسمارت‌فون موتورولا وان در غالب کشورها عرضه می‌شود؛ موتورولا وان پاور برای بازار هند طراحی شده است و از نظر مشخصات سخت‌افزاری متفاوت از موتورولا وان است.

موتورولا وان

موتورولا وان با صفحه‌نمایش کوچک‌تر ۵.۹ اینچی و پنل پشتی پلاستیکی تخت عرضه می‌شود. کناره‌های گوشی خمیده و با پنل پشتی یکپارچه هستند که یک نشان دیگر طراحی آیفون X است.

نمایشگر این گوشی از نوع +FHD با نسبت تصویر ۱۹:۹ است. حاشیه‌های بسیار کمی دارد و از بریدگی Notch برای دوربین سلفی و حسگرها استفاده می‌کند.

موتورولا وان به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، حافظه رم ۴ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت مجهز شده است. دوربین سلفی این اسمارت‌فون میان‌رده ۸ مگاپیکسلی است ولی از یک دوربین دوگانه اصلی ۱۳ مگاپیکسلی هم سود می‌برد.

باتری موتورولا وان ۳ هزار میلی‌آمپری است. روی این گوشی اندروید وان با رابط اختصاصی خود موتورولا نصب شده است.

موتورولا وان پاور

صفحه‌نمایش موتورولا وان پاور بزرگ‌تر و ۶.۲ اینچی است. باز هم IPS LCD و  +FHD با نسبت تصویر 18:7:9 است. از تراشه SoC موبایل اسنپدراگون ۶۳۵ در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۹سود می‌برد.

حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایت، ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت، باتری ۵ هزار میلی‌آمپر، دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی(لنز دوم ۵ مگاپیکسل) و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دیگر مشخصات این اسمارت‌فون هستند.

قیمت موتورولا وان مشخص شده است و با قیمت ۳۰۰ یورو یا ۳۵۰ دلار وارد بازار می‌شود ولی قیمت موتورولا وان پاور اعلام نشده است. گفته می‌شود موتورولا وان پاور برای بازارهایی مانند کشور هند طراحی شده و قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.