پیغام‌های هشدار ریاست‌ جمهوری از گوشی موبایل ترامپ ارسال نمی‌شوند

0

آژانس مدیریت بحران ایالات متحده (FEMA) روز چهارشنبه ویژگی «presidential alert» را به طور سراسری آزمایش کرد.

در این ویژگی رییس جمهور دولت امریکا می‌تواند یک پیام هشدار اضطراری را به طور بی‌سیم برای تمام تلفن‌های همراه و سیستم‌های مخابراتی فعال در این کشور ارسال کند.

این ویژگی برای مواقعی است که تمام شهرهای امریکا مورد حمله قرار می‌گیرند یا در معرض خطر عمومی و طبیعی هستند. این ویژگی سعی دارد یک پیام مهم را به طور سراسری برای تمام مردم ارسال کند.

FEMA روز سه‌شنبه طی یک نشست خبری به سوالات کاربران درباره این سیستم پاسخ داد که مهم‌ترین بخش آن مربوط به ارسال این پیام از گوشی رییس جمهور و توسط دونالد ترامپ است.

FEMA می‌گوید پیام‌های «presidential alert» توسط رییس جمهور و مثلا از گوشی تلفن همراه او ارسال نمی‌شوند. نباید انتظار داشت دونالد ترامپ یک روز صبح از خواب بیدار شود و یک پیام را با موبایل‌اش برای صدها میلیون گوشی تلفن همراه دیگر بفرستد.

FEMA هنوز نگفته است دقیقا چه مقام رسمی در کاخ سفید مسئول ارسال این پیام‌ها است و چه زمان‌ها و تحت چه شرایطی ارسال می‌شوند. FEMA می‌گوید این پیام از سیستمی شبیه به یک لپ‌تاپ ارسال می‌شود.

یک پیام هشدار و ده‌ها ابهام

مسئول این موضوع اطلاعاتی از نهادها و دستگاه‌های مختلف ایالات متحده دریافت کرده و با نظر مدیران کاخ سفید، یکی از چندین پیام از قبل نوشته و آماده شده را ویرایش و ارسال می‌کند.

برای دسترسی به این سیستم نیاز به گذرواژه است و متن پیام پیش از ارسال باید توسط دو مسئول بررسی و تایید شود.

این سیستم برای اولین بار در روز چهارشنبه مورد آزمایش قرار گرفته و دو پیام سراسری با کمک تمام اپراتورهای موبایل برای تمام گوشی‌ها ارسال شد. هر گوشی تلفن همراه فعالی در سراسر کشور امریکا این پیام را دریافت کرده و نمی‌تواند آن را غیرفعال کند.

گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد حدود ۷۵ درصد گوشی‌ها این پیام‌ها را دریافت کردند و فقط گوشی‌هایی که خاموش بودند یا به طور همزمان در حال تماس بودند؛ موفق نشدند این پیام را مشاهده کنند.

در متن پیام صریحا گفته شده این یک آزمایش سراسری است و نیازی به انجام کار خاصی نیست. طبق قانون FEMA، این سیستم هر سه سالی یک بار باید به‌روزرسانی و آزمایش شود.

برخی رسانه‌ها پیشنهاد دادند نام این پیام هشدار سراسری و اضطراری تغییر کند و نام «presidential alert» گمراه‌کننده است. برخی رسانه‌ها هم دارند آموزش‌هایی برای عدم دریافت این پیام به کاربران‌شان می‌دهند.

به هر حال، هنوز ابهام‌ها و سوالات زیادی درباره این سیستم و پیام «presidential alert» مطرح است و رسانه‌های امریکایی در روزهای اخیر به شدت مشغول بحث و تبادل‌نظر پیرامون آن هستند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5