همبرگر گیاهی Impossible 2.0 رونمایی شد: طعم واقعی گوشت گاو بدون هیچ‌گونه هورمون حیوانی

0

همبرگرهای بدون گوشت Impossible در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند. همبرگرهایی که برای گیاه‌خواران و افرادی که دوست ندارند گوشت واقعی بخورند تهیه شده ولی طعم و بوی یک همبرگر گوشتی را می‌دهند.

مردم برای سال‌های طولانی عاشق همبرگرهای گوشتی آن هم گوشت گاو بودند و تصور خوردن یک همبرگر بدون گوشت یا همبرگری که می‌خواهد ادای گوشت را در بیاورد؛ برایشان سخت بود.

اما این نوع همبرگرها به تدریج طرفدارانی پیدا کردند و مردم با آزمایش طعم آن متوجه شدند آن‌قدرها هم بدمزه نیست. در واقع، بسیاری از مردم شک نمی‌کردند در این همبرگرها واقعا گوشت گاو استفاده نشده است.

حالا، شرکت Impossible Foods در نمایشگاه CES 2019 از نسل دوم همبرگرهای بدون گوشت خود به نام Impossible Burger 2.0 رونمایی کرد.

مزه همبرگرهای Impossible جدید آن‌قدر به گوشت گاو واقعی نزدیک شده است که نه تنها تشخیص آن برای مردم سخت است؛ بلکه تصور می‌کنند دارند یک همبرگر با بهترین گوشت گاو در دنیا را می‌بلعند.

جایگزین گوشت واقعی در غذاهای دیگر

شرکت Impossible Foods با اصلاحات جزیی و کوچکی در نسخه اصلی همبرگرهای Impossible سعی کرده مزه و شکل ظاهری آن‌ها را به همبرگرهای گوشتی واقعی نزدیک‌تر یا شاید هم مشابه آن‌ها کند.

آن‌ها از مخمرهایی استفاده کردند طعم گوشت پخته را تقلید می‌کنند. این همبرگرها هیچ‌گونه مواد مصنوعی چسبنده یا لزجی ندارند و از هورمون‌های حیوانی یا آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده نمی‌کنند.

شکل ظاهری این همبرگرها نیز بهبودهایی یافته است. بافت گوشت بسیار بهتر و طبیعی‌تر نشان داده می‌شود. نرم و آب‌دار بوده و به راحتی با دندان بریده می‌شود و قابل هضم است.

خبرنگارانی از نشریات سی‌نت و انگجت که این نوع همبرگرهای گیاهی و بدون گوشت را مزه مزه کردند؛ از طعم واقعی و بسیار خوشمزه آن‌ها صحبت می‌کنند و اینکه شما احساس خواهید کرد یک استیک عالی را گاز می‌زنید.

خبرنگار انگجت می‌گوید این یک ارتقای بزرگ است. بهترین جایگزین برای گوشت‌های طبیعی است و بسیار سخت می‌شود باور کرد که در این همبرگر واقعا گوشت استفاده نشده است.

سازنده این گوشت مصنوعی می‌گوید نه تنها در همبرگر، بلکه در سایر غذاها مانند خورشت‌ها هم می‌شود از این ترکیب استفاده کرد.

قرار است همبرگرهای Impossible 2.0 از هشتم ژانویه به آرامی وارد رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی کشور امریکا شوند. در ابتدا؛ ۱۲ رستوران این نوع همبرگرها را تهیه می‌کنند و تا پایان ماه فوریه در بیشتر غالب رستوران‌های همکار Impossible Burger قابل سفارش است.

گفتنی است مردم می‌توانند در فروشگاه‌های مواد غذایی ایالات متحده هم این گوش مصنوعی را به قیمت گوشت گاو خریداری و خودشان اقدام به تهیه همبرگر کنند.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.