اولین رندرهای رسمی گلکسی نوت ۱۰ منتشر شدند: رنگ گرادیانی، چیدمان دوربین عمودی و ناچ روزنه‌ای

0

داریم به زمان رونمایی خانواده گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم. پس، هر روز باید شاهد رندرها، تصاویر واقعی، مشخصات و ویژگی‌های این پرچم‌دار باشیم.

در روزهای گذشته هم رندرهای رسمی از گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس منتشر شد و هم برخی کاربران تصاویر واقعی از این گوشی را روی وب منتشر کردند.

خروجی این تصاویر، اتفاق‌نظر تمام رسانه‌ها و کارشناسان روی طراحی گلکسی نوت ۱۰ است. همان‌طور که در شایعات هم گفته شد؛ دوربین اصلی این پرچم‌دارها به طور عمودی طراحی شده است.

در رندرهای گلکسی نوت ۱۰ شاهد سه دوربین عمودی هستیم ولی گفته می‌شود در گلکسی نوت ۱۰ پلاس چهار دوربین عمودی استفاده می‌شود که یک دوربین وظیفه ثبت تصاویر ماکرو را برعهده دارد. برخی شایعات دیگر هم از دوربین چهارم ToF صحبت کردند.

هیچ‌یک از مدل‌های گلکسی نوت ۱۰ به حسگر پایش ضربان قلب مجهز نیستند. در حالی سامسونگ سراغ طراحی عمومی دوربین اصلی رفته که با طراحی گلکسی نوت ۹ متفاوت است. در گلکسی نوت ۹ شاهد طراحی دوربین اصلی افقی هستیم.

انتظار می‌رفت گلکسی نوت ۱۰ با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای روانه بازار شود ولی رندرهای جدید نشان می‌دهد سامسونگ به سوی رنگ جدید گرادیانی رفته است. رنگی مشابه طراحی هواوی پی ۳۰ پرو که در بازار هم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

طراحی مدرن‌تر و شیک‌تر

حاشیه باریک‌تر و دوربین سلفی روزنه‌ای بسیار کوچک در وسط نمایشگر از دیگر نکاتی هستند که در رندرهای جدید منتشر شده قابل مشاهده بوده و شایعات قبلی را تایید می‌کنند.

هنوز مشخص نیست در پرچم‌دارهای جدید جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری حذف شده است یا خیر. رندرها هم چیزی نشان نمی‌دهند. کلید بیکسی نیز در کناره‌های گوشی دیده نمی‌شود. قبلا هم مطمئن شدیم حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است.

در قسمت سمت چپ دستگاه، دکمه‌های حجم صدا و کلید دیگری در قسمت پایین آن دیده می‌شود. در دستگاه‌های بالارده‌ی قبلی، این دکمه متعلق به بیکسبی بود ولی به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر نقش دکمه‌ی پاور را دارد.

گفتنی است مدل کوچک‌تر گلکسی نوت ۱۰ از صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچ و مدل بزرگ‌تر احتمالا با نمایشگر ۶.۷ اینچی روانه بازار خواهد شد. همین‌طور، گلکسی نوت ۱۰ پلاس به مودم 5G مجهز می‌شود.

سامسونگ هنوز این طرح‌ها را تایید نکرده است ولی با توجه به تصاویر منتشر شده از سوی کاربران دیگر، باید این طراحی‌ها را قطعی بدانیم.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

عکس‌های تصادفی که از شانس خوب عکاس مانند یک تابلو یا یک عکس خیلی حرفه‌ای شده‌اند

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.