پیشنهاد سریال: The Loudest Voice، سریالی در مورد چگونگی شکل‌گیری شبکه خبری فاکس نیوز و مؤسس آن راجر ایلز، با بازی راسل کرو و نائومی واتس

0

دیدن ناگهانی راسل کرو در کاراکتر یک شخصیت فربه، آنقدر شوک‌آور بود که در میان انبوه سریال‌ها و فیلم‌ها، توجهم به یکی مینی‌سریال هفت قسمتی تازه به نام The Loudest Voice جلب شد.

این سریال ساخته شبکه Showtime است. این سریال بر اساس کتابی به نام The Loudest Voice in the Room، نوشته گابریل شرمن ساخته شده است.

سریال؛ داستان شکل‌گیری شبکه خبری فاکس نیوز به وسیله راجر آیلز را روایت می‌کند. شبکه‌ای که شیوه خبررسانی در آمریکا را تقویت کرد و منجر به قوت گرفتن جریان سیاسی شد که عاقبت منجر به سر برآوردن دونالد ترامپ شد.

این سریال با حوادث یک دهه قبل کارش را شروع می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه راجر آیلز با هوش غریزی و تجربه زیاد کار در رسانه‌های دیداری، تصمیم گرفت که فاکس نیوز را بنیان بگذارد و در این کار آنقدر توفیق پیدا کند که تبدیل به رهبر در سایه حزب جمهوری‌خواه هم بشود.

راسل کرو در نقش آیلز، درخشان بازی می‌کند. او به خوبی از عهده ایفای شخصی بسیار فربه که باید در هر گام شاهد نفس نفس نفس زدن و  همچنین جدال او با بیماری هموفیلی باشیم، برآمده است. راسل کرو هوش و پلیدی توام او را خوب به تصویر کشیده.

نائومی وانس و سینا میلر دو هنرپیشه زن مشهور سریال هستند.

دیدن این سریال را به همه توصیه نمی‌کنم! این سریال بیشتر به درد کسانی می‌خورد که از سریال‌ها و مستندهای سیاسی خوششان می‌آید.

در همان قسمت اول که شاید برای بعضی کاملا خسته‌کننده به نظر آید، چیزهای جالبی می‌بینیم و می‌شنویم که به 3 تا از آنها اشاره می‌کنم:

1- برای داشتن یک رسانه موفق و پرمخاطب لازم نیست که شما برای «همه» محتوا درست کنید. بی‌جهت وارد رقابت با رسانه‌های با منابع زیاد دیگر نشوید و سبک کاری خودتان را داشته باشید و مخاطب خاصی را نشانه بروید که رسانه‌های دیگر آنها را پوشش نمی‌دهند.

درصد قابل توجهی از مردم از حرف‌های روشنفکری و پر از واژگان ناآشنا خوششان نمی‌آید. آنها خبرهای تند و تیز و جنجالی و موضع‌گیری خبری یکجانبه را بیشتر دوست دارند.

یک ژورنالیست حرفه‌ای اخلاق‌گرا دوست دارد که تنها خبرها موثق را کار کند و اعتدال را رعایت کند. اما باید اعتراف کنیم که بیشتر مردم اصلا از این سبک خوششان نمی‌آید.

در این میان راجر آیلزهایی پیدا می‌شوند که متوجه این امر می‌شوند و در کوتاه‌زمانی رسانه‌ای گمنام را مطرح می‌کنند.

2-راجر آیلز با هوشمندی اشاره می‌کند که در آمریکایی دهه 90، این تلویزیون‌ها هستند که مردم را جهت می‌دهند و نه روزنامه‌ها.

3- و یک جمله قصار دیگر از قسمت اول:

مردم نمی‌خواهند که آگاه شوند، بلکه می‌خواهند احساس آگاه بودن، پیدا کنند!

پس اگر بخواهیم ماکیاولیستی کار کنیم باید به جای اینکه باز به مسائل نگاه کنیم و مردم را تحریک کنیم که به رخدادها متفاوت و از زوایای مختلف بنگرند، راحت‌تریم که متوجه ترجیحات توده خام و کمتر تحصیل‌کرده بشویم و بعد طوری خبر و تحلیل به خوردشان بدهیم که در جهت بینش رشد نکرده‌شان باشد.

هر آدمی که در رسانه مدتی کار کرده باشد که می‌داند که به هر حال موضوع‌گیری‌های ظاهرا ملی‌پرستانه رادیکال، اخبار زرد و مربوط به سلبریتی‌ها، فرشته یا شیطان کردن تکانه‌ای مشاهیر، تاکید بر خرافات و سنت، طرفداران زیادی دارد.

پس می‌شود خیلی راحت به جای اینکه رنج ارتقای آگاهی و خردمندی اقلیت محدودی از مردم را بر تن هموار کنیم، بر این مخاطب انبوه‌تر تمرکز کنیم و همراستا با نیازهای آنها خبر و گزارش تهیه کنیم. به هیجان بیاوریمشان، انگ بزنیم؛ دست بیندازیم،‌اشک بر چشمانشان بیاوریم و …


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5