۲۰ طراحی و دکوراسیون زیبا برای اتاق خواب که تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش هستند

0

همه ما برای داشتن یک زندگی سالم و خوب، پشت سر گذاشتن یک روز کاری مفید و سرحال بودن نیاز به خواب کافی و عمیق داریم.

به همان اندازه که داشتن یک رژیم غذایی مناسب می‌تواند زندگی سالمی برای ما به همراه داشته باشد؛ خوب خوابیدن و به اندازه خوابیدن اهمیت داشته و موفقیت‌های طول روز ما را تضمین می‌کند.

اما عوامل زیادی در داشتن یک خواب خوب و عمیق موثر هستند که یکی از آن‌ها اتاق خواب مناسب است. باید عناصر درون اتاق خواب درست در جای خودشان قرار گرفته باشند و اتاق یک طراحی و دکوراسیون خوب داشته باشد تا فرد با علاقه و همین‌طور راحتی سراغ رخت‌خواب برود.

در زیر می‌خواهیم بهترین ایده‌های طراحی اتاق خواب را بررسی کنیم. ایده‌هایی که می‌توانند الهام‌بخش چینش وسایل اتاق خواب ما باشند.

مسلما این طرح‌ها و دکوراسیون‌ها خیلی ایده‌آل هستند و شاید هرگز اتاق خواب‌های ما مشابه این‌ها نشوند ولی باز می‌توانند منبع برخی خلاقیت‌ها و قواعد در ساختن یک اتاق خواب زیبا و دوست‌داشتنی باشند.

سعی کردیم به شرکت و طراح این ایده‌ها اشاره نکنیم چون تقریبا تمام آن‌ها برای ایرانی‌ها ناشناخته هستند و دانستن نام طراح یا شرکت مجری هیچ کمک و راهنمایی برای طراحی اتاق خواب ما نیست.

۲۰ نمونه طراحی اتاق خواب الهام‌بخش

گاهی اوقات فقط با ترکیب چند سبک طراحی یا رنگ‌ها می‌توانید یک اتاق خواب شیک و ساده بسازید. مانند طرح زیر که لوسترهای آویزان طلایی و میز زردرنگ کل نما را تغییر داده‌اند:

پنجره‌های بزرگی که اجازه ورود نور به داخل اتاق را می‌دهند و طراحی مشابه اتاق‌های نشیمن باعث شده فضایی دل‌نشین در اتاق خواب ایجاد شود:

یک اتاق خواب راحت و زیبا که ترکیبی از رنگ‌های مختلف آرامش‌بخش است. تیرک‌های سقفی چوبی و سبک طراحی آن‌ها به همراه پنجره‌های بزرگ از جمله دلایل زیبایی این طراحی هستند:

یک اتاق سوئیتی از هتلی در تایلند است که می‌تواند الهام‌بخش برای طراحی اتاق‌های خواب ما باشد. تم سیاه اتاق به طراحی نوعی شخصیت جذاب بخشیده است:

خانه‌های قدیمی و تاریخی می‌توانند از جذابیت‌های ذاتی خود برای طراحی و دکوراسیون استفاده کنند. این خانه در سال ۱۸۵۳ ساخته شده و هنوز دارای المان‌های قدیمی ولی جذابی مانند دیوار آجری یا شومینه است:

این هم یک ساختمان تاریخی است که بازسازی شده است. این موضوع را می‌شود از روی ریزه‌کاری‌های سقف متوجه شد. در اتاق خواب وسایل زیادی نیست و همان تخت‌خواب با چینش وسط و کناره‌های خالی جذاب شده است:

به نظر می‌رسد این اتاق خواب برای فرار از خستگی روزانه ساخته شده است. چند المان صنایع دستی و فانتزی که به هم می‌آیند؛ چقدر یک اتاق را زیبا و متفاوت می‌کند:

اتاق خواب‌ها نباید همیشه طرحی خاص داشته باشند بلکه باید آرامش‌بخش و دلنشین به نظر برسند؛ مانند این اتاق خواب که بسیار شبیه به اتاق خواب‌های ما است ولی انداختن یک قالیچه زیر تخت، دو سه گلدان و انتخاب رنگ‌های مناسب برای روتختی و بالش‌ها باعث جذابیت آن شده است:

اتاق خواب‌هایی که نما و ویو عالی دارند؛ می‌توانند بسیار زیبا طراحی شوند. یک آپارتمان در شهر تایپه است که عظمت، شکوه و جلال بسیار زیادی دارد:

در این خانه مستقر در شهر سیاتل، ترکیبی از معماری سنتی و مدرن امروزی استفاده شده است. به ترکیب طراحی سقف و نچره‌ها، میزهای نشیمن در کنار پنجره‌ها و سادگی محیط اتاق خواب دقت کنید:

این یک اتاق خواب خاص است که توسط معمارانی ایتالیایی در شهر Matera پیاده‌سازی شده است. در این سبک معماری از دالان و حفاری استفاده شده تا یک مکان نیمه ساخته به خانه‌ای با چهار سوئیت و یک کافه تبدیل شود:

معماران یک ساختمان تاریخی را به این شکل بازسازی کردند. نوردهی پنجره بزرگ، فضای بزرگ اتاق و کف طرح‌های چوبی باعث شدند طراحی زیبایی بشود:

یک اتاق خواب غیر معمول که بیش از حد باریک و دراز است ولی باز طراحان موفق شدند نمای زیبایی از آن دربیاورند:

در طراحی این اتاق از وسایل برنجی استفاده شده است. به کف چوبی تیره، چراغ خواب‌ها، آویزهای دیواری و نمای دیوار در سمت چپ اتاق دقت کنید:

اتاقی از یک هتل ایتالیایی است. در طراحی این سوئیت از مواد محلی، نماها و رنگ‌های سفید و باز و یک طراحی ساده استفاده شده است ولی حتما تایید می‌کنید که واقعا زیبا است:

جادار، زیبا، مدرن و پر زرق و برق! این اتاق خواب همه‌چیز دارد و ترکیبی از انواع سبک‌ها، شکل‌ها، مواد‌ها و الگوها در آن به کار رفته است. دیوارهای تاریک همیشه یک فضای دنج و صمیمی ایجاد می‌کنند:

در اتاق‌های خواب شومینه یک المان طراحی بسیار قوی است؛ حتی اگر کاربردی نباشد:

مانند بسیاری از طرح‌هایی که دیدیم؛ نورپردازی به درک اتاق خواب و ایجاد یک محیط شیک دوست‌داشتنی درون اتاق کمک کرده است:

تقارن می‌تواند یک حس راحتی، آشنایی و تعلق ایجاد کند. این اتاق خواب در یکی از شهرک‌های منهتن است:

نماهای پانوراما بخش زیادی از این اتاق خواب را شکل دادند و باعث طراحی متفاوت و زیباشناسی بی‌نظیر شدند. خبری از مبلمان نیست ولی می‌توانید کنار پنجره نشسته و تمام روز بیرون را تماشا کنید:

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

عکس‌های تصادفی که از شانس خوب عکاس مانند یک تابلو یا یک عکس خیلی حرفه‌ای شده‌اند

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.