بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران

رپورتاژ

کلینیک ترک اعتیاد افشار در سال 1387 با هدف ارایه خدمات ترک اعتیاد انواع مواد مخدر در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران در مجاورت پارک سنگی جمشیدیه تاسیس شد. با توجه به قرار گرفتن این مرکز در شمالی ترین نقطه تهران، خدمات و امکانات این کلینیک برای برطرف کردن نیازهای ساکنان و افراد مناطق شمالی تهران در نظر گرفته شده و امکانات رفاه و تفریحی آن با هتل های لوکس پنج ستاره برابری می کند.

مرکز ترک اعتیاد افشار مجهزترین و برترین مرکز ترک اعتیاد در کشور است و دارای بخش های مختلف جهت برطرف کردن نیازهای بیماران می باشد. این مرکز تحت نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می کند و با در اختیار داشتن کادر پزشکی و پرستاری مجرب، خدمات ترک اعتیاد را در بالاترین سطح به بیماران و خانواده های آنان ارایه می نماید.

در این مرکز جنبه های مختلف جسمی و روانی اعتیاد در نظر گرفته شده و درمان بیماری اعتیاد تحت نظر متخصص روانپزشکی، روانشناس، روان پرستار، مشاور و کادر پرستاری مجرب انجام می شود.

نکته مهم این است که در مرکز ترک اعتیاد افشار از روش های غیرعلمی و جایگزین استفاده نمی شود و روند درمان بصورت شبانه روزی تحت نظارت افراد متخصص و باتجربه پیگیری و بررسی می شود.

این مرکز علاوه بر سم زدایی مواد مخدر، با ریشه یابی مشکلات و اختلالات روانی بیماران اقدام به درمان قطعی بیماری اعتیاد تحت آخرین متدهای روز دنیا می کند.

یکی دیگر از خدماتی که کمک شایانی به درمان افراد می کند، برنامه های مشاوره و آموزش خانواده بیماران است که طی جلساتی به آنها نحوه برخورد و کمک به روند درمان بیماران آموزش داده می شود. کمک و حمایت خانواده فرد معتاد باعث پیشگیری از مصرف مجدد و عود دوباره بیماری اعتیاد در فرد مصرف کننده می شود.

امکانات رفاهی کمپ ترک اعتیاد افشار به شکل ویژه و لوکس طراحی شده تا بیمار در طول مدت اقامت خود خاطره خوبی از درمان داشته باشد. برخی از امکانات رفاهی مجموعه عبارتند از استخر سرپوشیده، اتاق های VIP، سالن بیلیارد، کلینیک دندانپزشکی، سالن ورزش، فوتبالدستی، بازی های رایانه ای، فضای باز و … که نظیر آن در هیچ مرکز ترک اعتیادی پیدا نمی شود.

این مرکز با بیش از 10 سال سابقه موفق، بعنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران فعالیت می کند و خدمات خود را بر پایه علوم پزشکی و روانپزشکی تخصصی ارایه می دهد و توانسته است در مدت فعالیت خود رضایت بیماران و خانواده آنها را جلب نماید.

رعایت و درک شرایط و حالت های جسمی و روانی بیماران و تلاش برای بالا بردن انگیزه و برقراری نشاط و شادابی در آنها، فاکتورهای مهم در قرار گرفتن بیمار در مسیر بهبودی و سلامت می باشد.

با توجه به اینکه بیماران و مراجعه کنندگان این مرکز از بالاترین سطح رفاه و تحصیلات برخوردار هستند، بدیهی است که محیط مناسب، برخورد درخور شأن بیماران و فراهم کردن امکانات رفاهی آنها از حقوق اولیه و فاکتورهای مهم در مسیر بهبودی آنها می باشد.

جهت مشاوره رایگان در زمینه ترک اعتیاد با شماره های زیر تماس بگیرید:

021- ۲۶۱۲۲۴۴۶

021- ۲۶۱۲۱۲۵۳

۰۹۱۹۸۰۷۰۱۷۰

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.