آموزش خرید بلیط هواپیما با کارت شتاب از طاهاگشت

0

رپورتاژ

انسان ها همواره دوست دارند تا تجارب جدیدی را به دست بیاورند. بهترین راه برای کسب تجارب جدید و لذت بخش این است که به سفر بروید.

سفر کردن میتواند رفتن به نزدیکی های محل زندگی تان باشد و یا این که به شهری در قاره ای دیگر بروید. در هر کجا میتوانید تجربه به دست بیاورید.

بسیاری از افراد دوست دارند تا به شهرها و کشورهای خارجی سفر کنند تا با فرهنگ و تاریخ این کشورها بیشتر اشنا شوند.

برخی دیگر نیز دوست دارند تا ابتدا شهرهای کشور خود را ببینند و با قومیت های مختلف موجود در کشور بیشتر اشنا شوند.

اما در هر حال باید فدم های یکسانی را برای سفر کردن به هر نقطه از جهان برداشت. باید بلیط تهیه کرد، هتل رزرو کرد، از جاذبه های دیدنی دیدن کرد، از غذاهای محلی خورد و از سفر کردن لذت برد.

تهیه ی بلیط برای هر سفر از مهم ترین کارهایی است که میتوان انجام داد. اما برای تهیه ی بلیط هواپیما باید چه کرد، به کدام سایت ها مراجعه کرد؟

چه بلیطی مناسب تر است و کدام ایرلاین خدمات بهتری را ارائه میدهد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات تنها باید اطلاعات کافی و درست را به دست اورد.

اولین قدم برای رفتن به سفر تهیه بلیط هواپیما است. برای تهیه بلیط هواپیما میتوان از روش های مختلفی استفاده کرد. برخی از افراد به ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی میروند و حضوری اقدام به خرید میکنند.

اما در عصری که میتوان همه چیز را اینترنتی انجام داد چرا باید زمان و انرژی خود را برای رفتن به ایرلاین ها و آژانس ها صرف کرد؟ میتوانید این کار را خودتان در خانه انجام دهید.

حتی اگر برای خرید بلیط هواپیما نیاز به مشاوره داشته باشید میتوانید با بخش مشاوران ما در سایت طاهاگشت تماس بگیرید و اطلاعات کافی را به دست اورید.

برای این که بتوانید در خانه و خودتان به تنهایی کار خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی را انجام دهید بهتر است کمی در این خصوص اطلاعات کسب کنید و سپس دست به کار بشوید.

سایت طاهاگشت در این زمینه اماده خدمت رسانی است. از این سایت میتوانید به راحتی بلیط هواپیما طاهاگشت را تهیه کنید و هزینه ان را پرداخت کنید.

هم چنین در این سایت میتوانید نسبت به رزرو هتل خود اقدام کنید. حتی اگر به دنبال تورهای مناسب میگردید این سایت بهترین تورها با بهترین خدمات و پایین ترین هزینه را به شما پیشنهاد میکند.

بیایید تا با نحوه خرید بلیط هواپیما از سایت طاهاگشت با استفاده از کارت شتاب اشنا شویم. این سایت این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید توسط کارت شتاب اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی کنید.

در این سایت هم چنین میتوانید از تورهای کشورهای مختلف مطلع شوید و با مناسب ترین قیمت ها به این تورها ملحق شوید.

نحوه خرید بلیط هواپیما با کارت شتاب از سایت طاهاگشت:

برای خرید بلیط هواپیما طاهاگشت روی لینک کلیک کنید. اکنون در این سایت قرار دارید. صفحه ای که برایتان به نمایش در امده است دارای گزینه های مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافرین است.

مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. پس از ان از طریق تقویم مشخص شده توسط سایت اقدام به تعیین تاریخ رفت و برگشت خود کنید.

این سایت به صورت پیش فرض شما را یک بزرگسال در نظر گرفته است. اگر تعدادتان بیشتر است به صورت دستی وارد کنید.

دقت کنید که بلیط های این سایت سیستمی هستند و باید سن هر مسافر را وارد کنید تا هزینه بلیط ان ها به درستی محاسبه شود.

اکنون دکمه ی رزرو بلیط را کلیک کنید. با انجام این کار صفحه ی دیگری برایتان باز میشود. در این صفحه لیست مسیرهای پروازی برایتان به نمایش در می اید.

اگر هیچ مسیر پروازی برای مقصد مورد نظرتان پیدا نشد بهتر است تا تاریخ رفت و برگشت خود را تغییر دهید. اگر در اینصورت نیز پروازی پیدا نشد بهتر است تا به جای پرواز مستقیم از پروازهای چند مسیره استفاده کنید.

در این پروازها به جای این که مستقیما از مبدا به مقصد برسید از مبدا به فرودگاهی دیگر و سپس از انجا به مقصد میرسید.

ممکن است این مسیر بیشتر از یک توقف داشته باشد. در زمان توقف میتوانید از شهرهایی که در ان ها توقف دارید دیدن کنید و به جای یک مقصد چند شهر را دیده باشید.

پس از ان که مسیر پروازی مناسب خود را انتخاب کردید صفحه ی دیگری برایتان باز میشود. در این صفحه باید اطلاعات هر مسافر را به صورت جداگانه وارد کنید.

این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی (به انگلیسی)، کد ملی یا تابعیت و سن است. پس از ان که این فرم را برای هر مسافر پر کردید به مرحله ی بعدی که تایید اطلاعات است بروید.

در این مرحله صفحه ای به شما نشان داده میشود که اطلاعات وارد شده در مرحله قبل را به شما نشان میدهد. دقت کنید که اطلاعات وارد شده صحیح باشند در غیر اینصورت دکمه بازگشت و ویرایش اطلاعات را کلیک کنید.

دقت کنید که در صورت بروز هر گونه خطا در اطلاعات وارد شده باید برای تصحیح ان پس از خرید بلیط هزینه بپردازید.

اکنون که اطلاعات را تایید کردید راه ارتباطی را انتخاب کنید. اطلاعات بلیط میتواند برایتان ایمیل و یا پیامک شود. این امر به عهده ی شما است.

اکنون وارد مرحله ی پرداخت هزینه بلیط میشوید. همانطور که پیشتر نیز گفتیم سایت طاهاگشت این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید از طریق کارت شتاب اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی کنید.

این امر به این صورت رخ میدهد که شما هزینه بلیط هواپیما را به سایت طاهاگشت پرداخت میکنید و این سایت به صورت مجزا این هزینه را به حساب بین المللی ایرلاین مربوطه انتقال میدهد.

در این صفحه مانند هر خرید دیگری باید اطلاعات مورد نیاز کارت شتاب را وارد کنید. بهتر است تا به جای استفاده از کیبورد دستگاه از کیبورد سایت استفاده کنید تا اطلاعات شما ایمن بماند.

پس از پرداخت هزینه به مرحله ی دریافت رسید خرید برده میشوید. تا نیم ساعت پس از خرید بلیط هواپیما، بلیط خریداری شده از راهی که انتخاب کرده اید برایتان ارسال میشود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.