این اپلیکیشن رایگان مدیریت فایل در iOS از خود نرم‌افزارهای اپل بهتر کار می‌کند

0

یک دهه طول کشید تا اپل با عرضه اپلیکیشن Files در iOS 11 دارندگان دستگاه‌های آیفون و آیپد را صاحب یک نرم‌افزار مدیریت فایل مناسب کرد.

در همان زمان یک توسعه‌دهنده شخص ثالث در شهر «اودسا» اوکراین مشغول تست برنامه مدیریت فایل iOS خود بود؛ نرم‌افزاری که از هر جهت بهتر از Files و دیگر اپ‌های مدیریت فایل اپل است.

Documents 7 یک نرم‌افزار رایگان در iOS است که همه‌کاری می‌کند. شما با این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌های PDF و EPUB را بخوانید؛ اسناد ورد و اکسل را باز و ویرایش کنید؛ فایل‌های آرشیو ZIP را باز کرده و تصاویر را مشاهده کنید. مدیری فایل‌های دانلود شده و کارهای دیگر با Documents 7 به سادگی انجام می‌شوند.

در ابتدا، برای این نرم‌افزار مدیریت فایل نام ReaddleDocs انتخاب شده بود؛ چون توسعه‌دهنده آن شرکت Readdle است. اپلیکیشن Documents 7 به قدری خوب کار می‌کند و شما می‌توانید در دستگاه‌های آیفون و آیپد با آن گشت‌وگذار داشته باشید که تمام نرم‌افزارهای اپل را شرمنده می‌کند.

رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار تمیز، ساده و روان است. از حالت شب iOS 13 پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی صفحه‌کلید شناور است. کاربران در Documents 7 یک تجربه کاربری بسیار طبیعی خواهند داشت. کاربران آیپد می‌توانند بیش از یک نرم‌افزار یا پنجره را همزمان باز کرده و فایل‌ها یا محتواها را از پوشه‌ای به پوشه دیگر ببرند.

با کلید Plus در گوشه پایین سمت چپ به سرعت می‌توان یک پوشه، فایل متنی یا فایل پی‌دی‌اف جدید ساخت؛ یک سند را اسکن کرد یا فایل‌های موجود در پلتفرم‌های iCloud Drive و Photos را به داخل iOS ایمپورت کرد. حتی این امکان را دارید که فایل‌ها و اطلاعاتی از روی سرویس‌های ابری یا شبکه را به داخل iOS بکشانید و پس از ویرایش، دوباره ذخیره کنید.

نرم‌افزار Documents 7 هماهنگی بسیار خوبی با برنامه Files خود اپل دارد. کاربران با سادگی می‌توانند به فایل‌ها و اطلاعات ذخیره شده روی iOS دسترسی داشته باشند و یک فایل محلی را باز، ویرایش و دوباره ذخیره کنند.

مرورگر وب خصوصی و نرم‌افزار حرفه‌ای ویرایش PDF

این اپلیکیشن مدیریت فایل دارای یک مرورگر وب داخلی نیز هست تا کاربران قادر به وب‌گردی امن با حالت خصوصی باشند. تنظیمات مرورگر در هر برگه و پیش‌روی کاربران است تا دیگر نیازی نداشته باشند برای پاک کردن تاریخچه وب‌گردی یا مکان دانلود فایل‌ها سردرگم شوند.

امکان انتخاب کردن برخی موتورهای جست‌وجو مانند یاهو، یاندکس، Ecosia و DuckDuckGo به جای گوگل در این مرورگر وب وجود دارد.

نرم‌افزار Documents 7 اساسا یک ابزار حرفه‌ای کار با فایل‌های PDF است. ضمن اینکه دارای یک ریدر پی‌دی‌اف نسخه ۷ است؛ امکان ویرایش و تگ‌گذاری روی فایل‌ها را می‌دهد.

اگر به نسخه پولی یا اشتراکی این برنامه سوییچ کنید (با پرداخت هزینه‌ای ۵۰ دلاری در سال) می‌توانید یک نرم‌افزار کامل ویرایش پی‌دی‌اف داشته باشید. نرم‌افزاری که قابلیت هرگونه کاری روی PDF از جمله ساخت، ویرایش، تبدیل، تغییر اندازه حجم فایل و غیره را می‌دهد.

تمام ویژگی‌هایی که در اپ PDF Expert 6 مشاهده می‌کنید را در نسخه رایگان Documents 7 خواهید داشت. فقط سه ابزاری که در PDF Expert 7 عرضه شدند را روی Documents 7 فعلا ندارید. کارهایی مانند سفارشی‌سازی نوار ابزار Favorites یا فشرده‌سازی پرونده‌های PDF رایگان نیستند.

به اعتقاد بسیاری از کاربران و کارشناسان، اپلیکیشن Documents 7 یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل در سیستم‌عامل iOS برای دستگاه‌های آیفون و آیپد است. یک نرم‌افزار رایگان و همه‌کاره که شما را از دیگر اپ‌های شخص ثالث و حتی خود اپلیکیشن Files اپل بی‌نیاز می‌کند.

نرم‌افزار Documents 7 را به طور رایگان از روی سایت Readdle یا اپ‌استور اپل دانلود کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5