هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز و پایان سال

0

رپورتاژ

در میان تقویم سالیانه ما ایرانیان، پایان زمستان و آغاز بهار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. عید نوروز، سرآمد تمامی جشن‌ها و آیین باقی‌مانده از گذشته ما است. عیدی که وعده‌ی سرسبزی و باروری را در ظاهرش نمایان می‌کند و نشاطش همه جا را فرا می‌گیرد.

تقریبا از نیمه‌ی دوم اسفند ماه حال و هوای زندگی مردم درگیر نوروز می‌شود و همه خودشان را برای جشن و شادمانی و نو کردن سال آماده می‌کنند. این اتفاق آنقدر اهمیت دارد که بسیاری برنامه‌ریزی بلند مدتی برای این بازه از سال انجام می‌دهند.

تجارت‌های کوچک و بزرگ هم از این قاعده پیروی می‌کنند و اغلب برنامه‌های ویژه‌ای را برای پایان سال در نظر می‌گیرند. این فرصت، به کسب ‌وکارها اجازه می‌دهد تا علاوه بر افزایش بهره‌وری در یک بازه کوتاه و فشرده، سال مالی خود را نیز به بهترین شکل آغاز کنند. اما روش‌های مختلفی که برای نوروز به کار گرفته می‌شود هر یک به نوبه خود کارکردی متفاوت دارد. هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های بازاریابی، به شرکت‌ها در جهت کسب رضایت مخاطبینشان کمک می‌کند. مخاطب این شرکت‌ها شامل مشتریان، همکاران و حتی کارمندان آن است و هریک در جایگاه خود از اهمیت بالایی برخوردارند.

محصولات تبلیغاتی به صورت یک هدیه ارزشمند، به بزرگ شدن شخصیت تجارتتان کمک می‌کند و در کنار آن باعث جلب رضایت مخاطب و همچنین گسترش و پیشرفت اقتصادی نیز می‌شود. به بهانه نزدیک شدن به پایان سال 98 شمسی بد نیست نگاهی دقیق‌تر برای استفاده از این شیوه تبلیغات در پایان سال بیندازیم.

یکی از ویژگی‌های عید بهاری، عیدی دادن و عیدی گرفتن است. هدیه تبلیغاتی نیز به تناسب این رفتار پسندیده عمل می‌کند و با انتقال یک حس در قالب هدیه به ماندگار شدن برندتان منجر خواهد شد. هدیه‌ای که با همراهی نام تجاری و لوگوی شما تا مدت‌ها یادآور شما و خدماتتان خواهد بود.

در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی الزامی به رعایت دقیق تاریخ مناسبات نیست. به عبارت دیگر هدایای تبلیغاتی مناسب برای نوروز از ماه اسفند آغاز می‌شود و حتی ممکن است تا اواخر فروردین مورد استفاده قرار ‌گیرند. به بهانه نزدیک شدن به این بازه‌ی زمانی ویژه، می‌خواهیم اشاره‌ای به چند محصول مناسب پایان سال داشته باشیم.

تقویم و سررسید

از گذشته تا کنون تقویم‌ و سررسید در رده کالای تبلیغاتی محبوب در صنعت تجارت بوده‌اند. ویژگی پررنگ این کالا برای این موقع از سال، تغییر سال و تاریخ است که نیاز به نسخه‌های جدید برای سال آینده را ایجاد می‌کند.
ابعاد و اندازه‌های بزرگ و کوچک کاربری متفاوتی را برای این محصول ایجاد می‌کند. برای میز اداری و دیوار خانه‌ها، تقویم‌هایی با اندازه کیف پول کوچک که به عنوان تقویم جیبی هم شناخته می‌شوند و یا سررسید که امکان یادداشت و برنامه ریزی را دارد از سرآمدترین نمونه‌ها هستند. از جهتی دیگر ثابت شده است که تقویم تبلیغاتی و خودکارهای تبلیغاتی وسیله‌ای مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی به مردم در مورد کسب‌وکار هستند.

یک سالنامه با ظاهری شیک و جذاب، برای نگاه اول گیرا خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که با اضافه کردن محتوایی مفید و هرچند ساده، این جلب توجه را تمدید کنید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم.

تقویم‌هایی با مناظر زیبا برای الهام بخشیدن به احساسات مثبت می‌توانند در شرکت‌ها آویزان شوند و نگاه‌ها را به خود جلب کنند.

خاص بودن و متمایز بودن یک تقویم رومیزی و یا سررسید، به رغبت برای استفاده از آن می‌افزاید، پس تا حد امکان از طراحی‌های مدرن بهره بگیرید.

تقویم‌هایی که مزایا و خدمات شما را به معرض نمایش می‌گذارند، امکان ایجاد ارتباط برای مشتریانتان را بیشتر می‌کنند. سالگردها، همایش‌ها و توضیح درباره خدماتی که به صورت اختصاصی انجام می‌دهید، همچون یک منو برای مشتریان عمل می‌کند.

یک تقویم چاپی سفارشی را می‌توان با خودکارهای تبلیغاتی سفارشی همسان سفارش داد. به ویژه هنگامی که تقویم از نوع رومیزی است این کار کمک بیشتری به کاربردی شدن هدیه می‌کند.

ماگ و لیوان

می‌توانید به سراغ لیوان تبلیغاتی بروید. این لیوان‌ها راهی عالی برای افزایش و ایجاد تأثیر ماندگار بر روی مشتریان شما هستند. ماگ از آنجایی که بسیار پر مصرف است، گزینه مناسبی به شمار می‌آید. این وسایل را می‌توان به معنای واقعی کلمه در هر نقطه یافت، در خانه، در محل کار و حتی در مراکز عمومی و خرید.

پس از انتخاب لیوان مناسب از نظر جنس و طرح، مشتریان شما تمایل دارند هر روز از آن استفاده کنند. این بدان معناست که تا زمانی که شرکای تجاری و مشتریان بالقوه شما از لیوان‌های سفارشی استفاده می‌کنند، از نام محصول بازدید بیشتری کسب خواهند کرد. بهترین چیز در مورد ماگ‌ تبلیغاتی این است که، هزینه زیادی برای شروع نمی‌طلبد، به خصوص اگر به صورت عمده خریداری شوند. هدایای تبلیغاتی بر خلاف سایر تکنیک های

بازاریابی و تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی یا محیطی که بسیار پرهزینه هستند، نیاز به سرمایه اولیه کمی دارند. همچنین تأثیر رسانه‌ها این روزها برای مشتریان نیز چندان بالا نیست.

علاوه بر این موارد، یک ماگ به راحتی مطابق میل شرکت طراحی می‌شود.  برای اینکه یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی مورد توجه گیرندگان قرار گیرد، طراحی نهایی نه تنها مطابق با سلیقه شرکت، بلکه باید متناسب با سلیقه مصرف کنندگان نیز ساخته شود. از این گذشته، این لیوان ها توسط مشتریان بالقوه مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس بهتر است با یک پیام تبلیغاتی کوتاه، راهی برای تماس با شما و تجارتتان ایجاد کنید. این پیغام‌ها گاهی می‌توانند در ارتباط با مناسبت خاص، همچون عید نوروز باشند. به این ترتیب، خاطره‌ای خوش در یک عید از خودتان برای آنها ایجاد خواهید کرد.

پس از در نظر داشتن این تناسبات که به جهت پایان سال یا موارد دیگر لحاظ کردید، به سراغ لوگو و طراحی زیبا بروید. به یاد داشته باشید که طرح‌ها را ساده و در عین حال جذاب نگه دارید. اگر بتوانید مخاطبان را خوشحال کنید، آنها مطمئنا مجذوب شما می‌شوند و هدایای دوست‌داشتنی‌شان را به دوستان و همکاران نشان می‌دهند.

پس از عنوان این دو مورد واضح است که گزینه‌های بیشتری نیز برای شما وجود خواهد داشت. هدایای شما می‌بایست خوشایند برای مخاطبتان باشد و به تناسب زمان هدیه دادن طراحی شده باشد. تقویم و ماگ دو نمونه بسیار پر مصرف در پایان سال است، اما به این معنی نخواهد بود که حق انتخاب شما صرفا به همین دو مورد محدود می‌شود. سایر محصولاتی که می‌توانید به عنوان هدایای مناسب پایان سال استفاده کرد شامل موارد زیر می‌شود.

هدایای دیجیتال مانند فلش‌مموری، پاوربانک و شارژر فندکی

هدایای چرمی شامل ست‌های چرم یا کیف چرمی مردانه و زنانه

صنایع دستی برای مخاطبین خاص و همکاران

انواع خودکار و روان‌نویس که به صورت تکی یا در یک پکیج قابل استفاده برای قشر عمومی و در ابعاد بزرگ‌تر است
ساعت، جاکلیدی، جاکارتی و سایر ست‌های هدیه قطعا از دیگر انتخاب‌های مناسب شما قلمداد می‌شوند.

محصولات تبلیغاتی به شما کمک می‌کنند وقتی صحبت از ارتقاء تجارت است، آسوده و بزرگ فکر کنید.

کارشناسان و مشاورین ما نیز در حس هفتم در تلاش هستند که به شما عزیزان در این راه کمک کنند.

با آرزوی توفیق و شادکامی به مناسبت عید نوروز

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.