برای سفر به کیش چه وسایلی با خود ببریم؟

0

رپورتاژ

برای سفر کردن، مقصد به هر کجایی از این کره خاکی باشد، لازم است وسایل مناسب با خود به همراه داشته باشیم. شما باید شرایط آب و هوایی، هزینه‌ها، غذاها، تفریح‌ها و … را برای مقصد در نظر بگیرید و سپس چمدان خود را ببندید. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که برای سفر به کیش چه وسایلی را با خود به همراه داشته باشید.

این مقاله را به عنوان راهنمای سفر به کیش بدانید. حتی اگر بار اولی نیست که به این نقطه زیبا سفر می‌کنید، باز هم این مطلب به دردتان می‌خورد.

اول از همه می‌دانیم که جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر کشورمان ایران است. بنابراین تمامی قوانینی که برای پوشش در شهرهای دیگر کشور برقرار است، در این جزیره هم رعایت می‌شود.

برای نکته دوم باید در نظر بگیرید که در چه فصلی قصد سفر به جزیره کیش را دارید. این جزیره به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوای گرمی در طول سال دارد. در صورتی که بخواهید در فصل تابستان به آن سفر کنید لازم است با خود لباس‌های نخی و سبک ببرید که هوای گرم برایتان قابل تحمل‌تر شود.

بسیاری از مسافران که تجربه سفر در فصل گرما تور مسافرتی کیش را دارند، از آب و هوای شرجی جزیره در این فصل خاطراتی بازگو می‌کنند. جالب است بدانید کیشوندان در فصل گرما، معمولا در ساعات روشنایی روز به بیرون از خانه نمی‌روند. آن‌ها فعالیت‌های ضروری خود را برای ساعات تاریکی شب می‌گذارند که درجه دمای هوا کاهش پیدا می‌کند. معمولا فروشگاه‌های مواد غذایی و رستوران‌ها در فصول گرم تا نیمه شب باز هستند.

یک توصیه کلی برای تمامی سفرهایتان دارم؛ سبک سفر کنید! برای همه ما پیش آمده که در سفر همراه خود وسایلی را در چمدان گذاشته‌ایم که تا پایان سفر هیچ استفاده‌ای از آن نداشته‌ایم. اگر وسایل زیادی را با خود حمل کنید، یکی از دغدغه‌های شما حمل وسایل و نگرانی بابت مراقبت از آن‌هاست. بسته به نوع سفر و مقصد یک چمدان متناسب بردارید و لوازم ضروری را داخل آن بگذارید تا برای گشت و گذار از جاهای دیدنی در کیش به مشکل برنخورید.

همراه داشتن برخی از داروها، حتی اگر بیماری خاصی ندارید!

به همراه داشتن داروهایی مانند انواع مسکن‌ها، سرما خوردگی، داروی ضد تهوع و … از جمله داروهایی هستند که هر فردی ممکن است به آن نیاز پیدا کند. اما برخی از داروها است که بنا به نوع بیماری شما تجویز می‌شود. برای مثال داروهای فشار خون، رقیق کننده خون، انسولین و … از انواع این داروهاست.

لطفا پیش از سفر و قبل از آن که لباس‌های خود را در چمدان قرار دهید، داروهای خود را بردارید. مقدار هر دارو را با توجه به روزهای اقامت خود در سفر انتخاب کنید. لازم نیست یک کیسه بزرگی از دارو با خود به همراه داشته باشید و فضای زیادی از چمدان خود را به آن اختصاص دهید.

بد نیست در کنار داروهای خود چند چسب زخم هم قرار دهید.

اما چه وسایلی را برای سفر به کیش با خود نبریم؟

برخی از وسایل هستند که محض احتیاط در چمدان ما قرار می‌گرند. اگر زیاد سفر کرده باشید، احتمالا تفاوت این وسایل را با وسایل ضروری متوجه خواهید شد. وسایلی هستند که ممکن است در هر 10 سفر شما ننها برای 1 سفر شما مورد استفاده قرار بگیرند. از طرفی تهیه آن‌ها به قدری راحت باشد که در هر فروشگاهی به فروش برسد.

اگر با تور به جزیره کیش سفر می‌کنید، لزومی ندارد با خود مواد غذایی به همراه ببرید. لیدر و راهنمای تور فکر تمامی برنامه‌ها و وعده‌های غذایی را برای مسافران کرده است. اما اگر خودتان به شخصه به این سفر رفته‌اید باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم مواد غذایی با خود حمل نکنید. با این کار فقط چمدان خود را سنگین می‌کنید.

در جزیره کیش فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. این فروشگاه‌ها با فاصله کمی از هتل شما قرار دارند. البته در طبقه اول برخی از هتل‌ها غرفه‌هایی برای فروش مواد غذایی وجود دارد که خرید را برای شما آسان می‌کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.