با کیلید در هر نقطه از تهران ملک خود را بیابید

0

رپورتاژ

ازآنجاکه قیمت مسکن در چند ساله اخیر به میزان چشمگیری افزایش داشته است به‌منظور جلوگیری از این افزایش قیمت‌ها بسیاری از مسئولان در صدد اجرای راهکارهای منطقی هستند که با اجرایی شدن آن کنترل منطقی در این بازار ایجاد شود. یکی از این طرح‌ها دریافت مالیات از خانه‌های خالی است که متأسفانه این طرح به طور مرتب بین مجلس و دولت ردوبدل شود و تاکنون هیچ نتیجه‌ای را نداشته است. بسیاری بر این باورند که با اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی اجازه خالی ماندن خانه‌ها به مالکان داده نخواهد شد و میزان عرضه مسکن افزایش خواهد یافت. در این شرایط تاحدودی فاصله بین عرضه و تقاضا کمتر خواهد شد و به دلیل کمبود عرضه، قیمت‌های سیر صعودی را طی نخواهد کرد. اما برای اجرای این طرح نیز باید سیاستی اتخاذ شود که نرخ مالیات به‌قدری بازدارنده باشد که مالکان امکان پرداخت آن را نداشته و مجبور به عرضه باشند که این امر مستلزم قدرت بالای مسئولان اجرایی در این طرح است. درهرحال به نظر می‌رسد که برای کنترل قیمت‌ها در بازار مسکن دولت و مجلس باید با همکاری مناسبی را با یکدیگر داشته باشند تا معضل مسکن حل شود.

خرید آپارتمان در جنت‌آباد

جنت‌آباد که یکی از محله‌های شمال غربی تهران است به دلیل برخورداری از پارک‌های متعدد و باغ‌های فراوان یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تهران برای سکونت به شمار می‌رود. به‌طورکلی این محله که در منطقه 5 شهرداری قرار گرفته به سه بخش جنت‌آباد شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می‌شود و متقاضیان خرید آپارتمان در جنت‌آباد به‌راحتی می‌توانند در هر یک از این سه بخش به جستجوی ملک بپردازند.

محله جنت‌آباد از شمال با حصارک، از جنوب با خیابان آیت‌الله کاشانی، از شرق با پونک (چهاردیواری) و از غرب با شهران همسایه است و به دلیل دسترسی مناسب از طریق بزرگراه آبشناسان، همت، باکری، ستاری، اشرفی اصفهانی، و بلوار آیت‌الله کاشانی و لاله به نقاط مختلف تهران، تقاضا برای خرید آپارتمان در جنت‌آباد زیاد است زیرا ساکنان این محله با سهولت می‌توانند روزانه از این محله تردد شهری داشته باشند.

بافت محله جنت‌آباد بیشتر مسکونی است و خیابان‌های عریض در کنار خانه‌های نوساز و مدرن شکلی خاص را به این محله داده است. وجود مراکز درمانی و بیمارستانی همچون عرفان، مراکز آموزشی متعدد، وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند افق کوروش، شهروند، رفاه و هفت، در کنار پاساژ طوبی به‌عنوان مرکز خرید این منطقه باعث شده که ساکنان این محله به هر نوع امکاناتی دسترسی داشته باشند و به‌صراحت بتوان گفت که با خرید آپارتمان در جنت‌آباد زندگی آرامی در انتظار متقاضیان خواهد بود.

در تقسیم بندی سه بخش محله جنت آباد، ازبلوارسیمون بولیوار تا بزرگراه شهید آبشناسان جنت آباد شمالی، ازجنوب بزرگراه آبشناسان تا اتوبان همت جنت آباد مرکزی و از جنوب اتوبان همت تا خیابان آیت الله کاشانی جنت آباد جنوبی نامگذاری شده است.

در محله جنت‌آباد شمالی پارک‌ها و بوستان‌های بیشتری وجود دارد بنابراین افرادی که علاقه‌مند به زندگی در محیطی با آب‌وهوای مطلوب هستند با خرید آپارتمان در جنت‌آباد شمالی می‌توانند از آب‌وهوای فرح‌بخش این منطقه بهره‌مند شوند. علاوه بر آن وجود بازار گل و گیاه در این منطقه و همچنین برگزاری بازارهای هفتگی (سه‌شنبه بازار و جمعه بازار) ، وجود مراکز ورزشی پر هیجان همانند پاراگلایدر و کایت و همچنین دانشگاه علوم و تحقیقات این منطقه را به محله‌ای مناسب برای زندگی تبدیل کرده است.

از مهم‌ترین خیابان‌های محله جنت‌آباد شمالی می‌توان به خیابان‌های ایرانشهر، انصارالمهدی، شقایق و گلستان‌های غربی و شرقی اشاره کرد که قیمت خرید آپارتمان در جنت‌آباد شمالی در این خیابان‌ها به‌مراتب بیشتر از سایر خیابان‌های این منطقه است.

در محله جنت‌آباد مرکزی فضای سبز به نسبت کمتری وجود دارد اما فروشگاه‌ها و مراکز اداری و تجاری بیشتری در این بخش به چشم می‌خورد در این محله خیابان‌های مخبری، شاهین شمالی و شانزده متری اول و دوم از معروف‌ترین خیابان‌ها هستند و متقاضیان خرید آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی در این خیابان‌ها باید بودجه بالاتری را داشته باشند.

اما در جنت‌آباد جنوبی که مراکز تجاری و خرید بیشتری به چشم می‌خورد خیابان‌ها عریض‌تر هستند و فضای سبز کمتری وجود دارد. در این منطقه خانه‌های موجود در میدان چهار باغ، بلوار لاله و شاهین جنوبی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و متقاضیان خرید آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی در این مناطق می‌توانند خانه‌های گران‌تری را بیابند.

در محله جنت‌آباد، قیمت خرید آپارتمان در جنت‌آباد شمالی بین متری 22 میلیون تومان تا 23 میلیون 500 هزار تومان، قیمت خرید آپارتمان در جنت‌آباد مرکزی بین متری 22 میلیون تا 25 میلیون تومان و قیمت خرید آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی بین متری 22 تا 23 میلیون و 200 هزار تومان است؛ بنابراین با توجه به تنوع قیمتی در این محله متقاضیان خرید آپارتمان در جنت‌آباد می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین فایل‌های ثبت شده در این منطقه ملک مورد نظر خود را به‌راحتی جستجو کنند.

خرید آپارتمان در امیرآباد

امیرآباد یکی از محله‌های قدیمی و بااصالت تهران است که در منطقه 6 شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بلوار کشاورز، از شرق به بزرگراه کردستان و از غرب به بزرگراه چمران محدود می‌شود. محله امیرآباد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خیابان کارگر شمالی نامیده شد و به دلیل وجود مراکز آموزشی و دانشگاهی متعدد محله مناسبی برای فرهنگیان به شمار رفت؛ بنابراین می‌توان گفت که بیشتر متقاضیان خرید آپارتمان در امیرآباد قشر فرهنگی جامعه هستند.

وجود دانشکده‌های علوم اجتماعی، اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی، فیزیک، ادبیات و زبان‌های خارجی و غیره در محله امیرآباد باعث شده که بخشی از ساکنان این محله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها باشند.

وجود بلندترین برج مسکونی ایران در این محله، برج‌های سه‌گانه آ. اس. پ و مراکز تفریحی و خرید فراوان این منطقه را در شرایطی قرار داده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در امیرآباد زندگی خوبی را در این محله داشته باشند.

علاوه بر آن وفور مرکز درمانی همچون بیمارستان قلب تهران، شریعتی و کلینیک دندانپزشکی 600 ارتش در کنار پارک لاله به‌عنوان بزرگ‌ترین فضای سبز منطقه باعث شده که تمامی امکانات مورد نیاز برای ساکنان وجود داشته باشد.

از لحاظ قیمتی متقاضیان خرید آپارتمان در امیرآباد می‌توانند ملک مورد نظر خود را بین متری 24 میلیون و 500 هزار تومان تا 30 میلیون تومان جستجو کنند که البته با توجه به تنوع قیمتی می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین فایل‌هایی ثبت شده انتخابی شایسته‌تر را داشته باشند.

خرید آپارتمان در استاد معین

محله استاد معین که در منطقه 9 شهرداری قرار گرفته است از شمال به میدان آزادی، از جنوب به خیابان هاشمی، از شرق به خیابان دکتر هوشیار و از غرب به بزرگراه آیت‌الله سعیدی می‌رسد. این محله یکی از مناطق شلوغ و پر رفت‌وآمد تهران به شمار می‌رود بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در استاد معین باید افراد علاقه‌مند به زندگی در محله‌های زنده و پر تردد باشند.

محله استاد معین به دو بخش دکتر هوشیار در منطقه شرقی و استاد معین در منطقه غربی تقسیم می‌شود که 50درصد بافت آن قدیمی است. از خیابان‌های معروف این منطقه می‌توان به خیابان‌های دامپزشکی، طوس، دامپزشکی و هاشمی اشاره کرد که متقاضیان خرید آپارتمان در استاد معین باید قیمت بالاتری را در این خیابان‌ها بپردازند.

در این منطقه وجود مراکز خریدی همچون مرکز خرید معین مال و سرزمین رؤیاها، مکان‌های تفریحی همانند برج آزادی و بوستان احمدی زندگی را برای ساکنان لذت‌بخش‌تر کرده است و متقاضیان خرید آپارتمان در استاد معین می‌توانند با خرید آپارتمان در این محله از امکانات رفاهی و تفریحی آن به‌راحتی استفاده کنند.

قیمت خرید آپارتمان در استاد معین ارزان است بنابراین افرادی که بودجه محدودی دارند در این محله می‌توانند ملک مورد نظر خود را بیابند. متقاضیان خرید آپارتمان در استاد معین قادر خواهند بود در این منطقه از متری 11 میلیون و 500 هزار تومان تا 15 میلیون تومان آپارتمان خریداری کنند.

سامانه هوشمند کیلید با ارائه بهترین فایل‌های ثبت شده برای خرید آپارتمان در جنت‌آباد، خرید آپارتمان در امیرآباد و خرید آپارتمان در استاد معین می‌تواند متقاضیان را در انتخابی مناسب و درست یاری کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.