نکات مهم در زمان خرید مبل و صندلی فضای باز رستوران

0

رپورتاژ

مبلمان و صندلی ها این روز ها یکی از مهم ترین بخش های خانه هستند و با توجه به شهر نشینی مردم و دگرگون شدن روش های زندگی و همین طور مشکلاتی که نشستن روی زمین به وجود می آورد قطعا استفاده از انواع مبلمان و صندلی ها رواج بیشتری خواهد داشت.

در شرکت ها، ادارات، سازمان ها، خانه ها و همین طور امکان تفریحی  مثل رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده از صندلی و مبل رواج دارد.

در مورد خرید مبلمان البته شما ایده های زیادی را می توانید بررسی کرده و یکی از آن ها را انتخاب کنید که قبلا طراحی و تولید شده اند، جنس مبلمان یکی از مهم ترین ارکانی است که انتخاب شما را تحت تاثیر قرار می دهد و باید بر این اساس کار کنید.

توجه داشته باشید که در طول چند سال اخیر استفاده از انواع مبل حصیری به عنوان مبلمان باغی و فضای باز رواج پیدا کرده است و اگر ترجیح به انتخاب چنین مواردی را دارید قطعا باید در خریدش دقت کافی را داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید.

هر چه کیفیت ساخت مبل حصیری بالا تر باشد قطعا عمر بیشتر حتی بیش از ده سال خواهند داشت.

موارد مهم در انتخاب مبل حصیری

صندلی حصیری از یولاف گندم و جو ساخته می شود، با به هم تابیدن آن ها ساختار سبدی مانند ایجاد می شود که احتمالا بار ها دیده اید، در واقع این مسئله باعث می شود که در بسیاری از نقاط کشور به دلیل خاصیت خنک کنندگی از آن ها استفاده شده و می توان گفت که خرید این نوع مبلمان نیز می تواند ایده بسیار جذابی باشد.

فقط باید بدانید که حصیر های شمال کشور نیاز به رطوبت بیشتری دارند و حتی ممکن است پس از مدتی خاصیت و مقاومت خود را از دست دهند، پس فراموش نکنید که اگر قصد خرید یکی از آن ها را به عنوان مبلمان و یا صندلی دارید، باید از حصیر های جنوب کشور که از درخت خرما و نخل است باشد.

در غیر این صورت ممکن است پس از مدتی دچار آسیب شده، بافت های آن ها پاره شده و همین طور رنگ و ظاهر خود را نیز از دست دهند. در ادامه باید بگوییم که اگر می خواهید از صندلی های حصیری نیز استفاده کنید، در طراحی و همین طور نوع بافت حصیر نیز حساسیت به خرج داده و موردی را خریداری کنید که عمر طولانی توسط فروشنده در بهترین شرایط تضمین گردد.

یکی دیگر از موارد استفاده مبل و صندلی فضای باز برای رستوران ها می باشد. برخی از رستوران ها و کافی شاپ ها نیز برای راحتی مشتریان خود، صندلی رستوران را در فضای باز چیده اند. از این رو صندلی های حصیری برای استفاده رستوران ها و کافی شاپ ها نیز استفاده می گردد.

انواع مبلمان فضای باز

امروزه با توجه به شرایط بازار و همین طور دکوراسیون منزل خیلی عجیب نیست که از این نوع مبلمان استفاده کنید، چه در خانه و محل کار و حتی شرکت خودتان می توانید به جای مبلمان گران قیمت، سنگین و گاها مواردی که ظاهر زیبایی ندارند، از مبل حصیری استفاده کنید، هیچ محدودیتی نیز در حیطه استفاده وجود نخواهد داشت. حتی به عنوان مبلمان فضای باز

بهتر است برای حفاظت بیشتر در برابر آسیب ها از این مبل حصیری در داخل سرپناه ها استفاده کنید، صندلی حصیری نیز به دلیل ویژگی جابجایی آسان گزینه فوق العاده ای است  که در بازار کشورمان نیز به وفور یافت می شوند.

اما همان طور که گفته شده قطعا کیفیت لازم در تمامی آن ها مشاهده نمی شود  چون مشخص نیست توسط چه شرکت طراحی و در نهایت به دست ساخت رسیده و چند سال از عمر آن ها در فروشگاه ها گذشته است.

پس بهتر است در این مورد نیز دقت کافی را داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید.

خرید مبلمان و صندلی حصیری

نکته مهم استفاده از این موارد به عنوان مبلمان فضای باز و فضای داخل است.

یکی از دلایل اصلی خرید انواع مبل و صندلی های حصیری قیمت عالی، سبک بودن و کیفیتی است که در اختیارتان قرار می دهند و البته این مبل ها به طور کلی زمان ساخت کم تری خواهند داشت.

از مبلمان حصیری هم می توانید در فضا های باز ، اتاق نشیمن ، سالن ، هال ، از صندلی ها در آشپزخانه و همین طور اتاق و یا چینش های مربوط به شرکت ها و ادارات استفاده کنید، تنوع در طرح های مبلمان حصیری بسیار بالا است و پس از ورود شخص توجه را به سمت خود جلب می کنند.

نکته کلیدی و مهم دیگر این است که انواع مبلمان حصیری در حال حاضر با بهترین کیفیت و گارانتی اصالت تولید در بازار ایران موجود هستند اما با بررسی ساده می توانید مرغروب ترین را خریداری کنید.

پیشنهاد ما این است که مبلمان باغی و فضای باز را از قدیمی ترین تولید کننده این حوزه یعنی مبلمان صنیع کار خریداری نمایید. بیش از 50 سال سابقه تولید مبلمان فضای باز صنیع کار را به برترین تولید کننده این حوزه در ایران تبدیل کرده است.

همچنین این امکان وجود دارد تا از فروشگاه اینترنتی صنیع کار به ادرس www.saniekar.com خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5