کاربردهای متفاوت آبرسانها برای جوانسازی و مراقبت از پوست

0

رپورتاژ

محصولات کامان از محبوب‌ترین کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده پوست به حساب می‌آیند. در حال حاضر، این برند را می‌توان یکی از اصلی‌ترین اجزاء رسیدگی و مراقبت از پوست به شمار آورد. کرم‌های آبرسان، وظیفه حفظ رطوبت، برطرف کردن خشکی و جوانسازی پوست را برعهده دارند.

تابش نور خورشید، مجاورت با آلودگی هوا، افزایش یا کاهش ناگهانی دما، قرار گرفتن مداوم در معرض وزش باد، تغذیه نامناسب، عوامل ژنتیکی، مصرف بی‌رویه دخانیات، الکل و دارو موجب خشکی پوست می‌شوند.

از دست رفتن رطوبت پوست، یکی از اصلی‌ترین دلایل اختلال در روند کلاژن سازی و بروز مشکلاتی نظیر پیری زودرس پوست و به وجود آمدن چین و چروک است.

علاوه بر این، کم آبی پوست می‌تواند موجب افزایش ترشح چربی در پوست‌های چرب و مختلط شود. که این امر، در بروز آکنه موثر خواهد بود.

استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان به برطرف کردن احساس کشیدگی، خشکی و خارش پوست کمک بسزایی می‌کنند.

مصرف محصولات کامان به بازسازی هر چه سریع‌تر سلول‌ها کمک کرده و رطوبت از دست رفته پوست را تأمین می کند.

علاقه‌مندان می‌توانند معتبرترین برندهای آرایشی و بهداشتی نظیر محصولات کامان را به صورت آنلاین از روژا شاپ تهیه کنند. مجموعه فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی روژا از معتبرترین مراکز ارائه دهنده محصولات مراقبت از پوست، مو و زیبایی است.

محصولات کامان را بهتر بشناسیم

محصولات کامان از بالاترین استاندارد کیفیت لابراتوار «اتو» کشور سوئیس برخوردار است. بافت سبک این کرم‌ها برای آبرسانی به انواع پوست طراحی شده است.

کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان کامان، قدرت جذب رطوبت و نگهداری از آن را در سلول‌های پوست افزایش می‌دهند.

این امر، به شکل قابل توجهی در بازسازی قشر مرده و آسیب دیده پوست موثر است و به جوانسازی و طراوت آن کمک می‌کند. کرم‌ها و لوسیون‌های این برند برای استفاده بر روی پوست صورت، گردن و بدن طراحی شده‌اند.

کرم آووکادو کامان مخصوص پوست خشک و حساس

کرم کامان آووکادو به همراه گروه ویتامین‌های B، یک محصول عالی و بسیار پرطرفدار است که برای پوست‌های خشک و حساس طراحی شده است.

ترکیبات روغنی و مرطوب کننده این کرم به برطرف کردن ترک‌های ناشی از خشکی پوست کمک می‌کند. این محصول، با بسته‌بندی پمپی و کاسه‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

هیالورونیک اسید و ویتامین‌های گروه B موجود در کرم کامان آووکادو، دست به دست هم داده و از اگزما و خشکی پوست جلوگیری می‌کنند. این محصول از قابلیت جوان‌سازی، افزایش تولید کلاژن، روشن کردن و تغذیه پوست برخوردار است.

به خاطر داشته باشید، خشکی و سالخوردگی پوست، علاوه بر صورت و دست‌ها، ممکن است سایر قسمت‌های بدن از جمله پاها را نیز درگیر کند. کرم کامان آووکادو و گروه ویتامین‌های B در از بین بردن ترک پا هم موثر است.

مواد تشکیل دهنده کرم آووکادو و ویتامین B کامان

مواد تشکیل دهنده این محصول عبارتند از:

  • عصاره آووکادو
  • روغن زیتون
  • روغن بادام شیرین
  • ویتامین‌های گروه B
  • هیالورونیک اسید

ویژگیهای کرم کامان آووکادو و ویتامین B

از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
  • جذب سریع
  • رطوبت رسانی عمقی
  • بازسازی بافت مرده پوست
  • افزایش کلاژن سازی
  • جلوگیری از اثرات مخرب محیطی

ژل آلوئه‌ورا کامان مخصوص انواع پوست

ژل آلوئه‌ورا یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و فوق العاده کامان است. این آبرسان قوی از قابلیت روشن کنندگی پوست برخوردار است. این محصول با بافت سبک و جذب آسان خود می‌تواند در کلیه ساعات روز مصرف شود. ژل آبرسان کامان برای استفاده در همه نواحی بدن طراحی شده است.

مواد تشکیل دهنده ژل آلوئه‌ورا کامان

مواد تشکیل دهنده این محصول عبارتند از:

  • عصاره آلوئه‌ورا
  • ویتامین C
  • ترکیبات آنتی اکسیدان
  • هیالورونیک اسید

ویژگی‌های ژل آلوئه‌ورا کامان

از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مناسب برای انواع پوست
  • جذب سریع
  • آبرسانی قوی
  • روشن کنندگی پوست
  • ضد حساسیت
  • ضد التهاب، سوزش و سرخی پوست
  • کمک به درمان جای زخم و بریدگی‌های سطحی و خراشیدگی
  • کمک به بهبود جای نیش حشرات
  • کمک به برطرف کردن آثار لک و جای جوش
  • جلوگیری از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد
  • درمان آفتاب سوختگی

کرم آبرسان کامان یا واتر بمبهای محبوب

کرم آبرسان کامان که با نام واتر بمب شهرت دارد، از پرطرفدارترین محصولات این برند به حساب می‌آید. آبرسانی عمقی و بافت فوق العاده سبک این محصول از دلایل اصلی محبوبیت چشمگیر آن به شمار می آید.

کرم آبرسان تخصصی صورت کامان، حاوی مقادیر قابل توجهی هیالورونیک اسید است. این محصول، فاقد چربی بوده و به پوست صورت جلوه‌ای مات و سالم می‌بخشد. کرم‌های آبرسان تخصصی کامان، برای انواع پوست مناسب هستند.

انواع کرم آبرسان کامان

این واتر بمب‌ها در بسته‌بندی‌های رنگی و جذاب در اختیار علاقه‌مندان قرار دارند. انواع این کرم‌ها از خواص آبرسانی قوی برخوردار هستند؛ با این حال، هر یک از آن‌ها، یک وظیفه اختصاصی دیگر را نیز برعهده دارند. انواع مختلف واتر بمب یا کرم آبرسان کامان عبارتند از:

واتر بمب بنفش کامان مدل کلاژن (Collagen)

این ژل کرم، آبرسانی قدرتمند حاوی عصاره آناناس و هیالورونیک اسید است. مواد موجود در این کرم از پیری زودرس جلوگیری کرده و به استحکام پوست کمک می‌کند. اصلی‌ترین مزایای استفاده از این کرم عبارتند از:

  • آبرسانی عمقی
  • افزایش استحکام و رفع افتادگی پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • از بین بردن چین و چروک سطحی
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک جدید

واتر بمب سبز کامان مدل لیمو به همراه ویتامین C

واتر بمب سبز رنگ کامان، حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین C و هیالورونیک اسید است. ویتامین C موجود در این محصول به روشن شدن رنگ پوست و از بین بردن لک، تیرگی و جای جوش کمک می‌کند. اصلی‌ترین مزایای استفاده از این کرم عبارتند از:

  • آبرسانی عمقی
  • روشن و شفاف کردن پوست
  • از بین بردن رنگدانه‌های تیره، لک و جای جوش
  • جلوگیری از ایجاد لک
  • تغذیه پوست

واتر بمب قرمز کامان مدل Q10 به همراه ویتامین E

کرم آبرسان کامان مدل Q10، علاوه بر هیالورونیک اسید، حاوی عصاره انواع توت‌های رنگی و سرشار از آنتی اکسیدان است. ویتامین E موجود در این کرم به جوانسازی پوست کمک کرده و از ایجاد نشانه‌های پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. اصلی‌ترین مزایای استفاده از این کرم عبارتند از:

–       آبرسانی عمقی

–       مقابله با آثار مخرب رادیکال‌های آزاد

–       جلوگیری از پیری زودرس

–       جوانسازی پوست

واتر بمب زرد کامان مخصوص پوست حساس همراه با عصاره عسل

ترکیب عصاره عسل و هیالورونیک اسید موجود در این محصول به ترمیم پوست و رطوبت رسانی عمقی آن کمک می‌کند. اصلی‌ترین مزایای استفاده از این کرم عبارتند از:

–       آبرسانی عمقی

–       ترمیم کنندگی قوی

–       آنتی باکتریال طبیعی و تنظیم بالانس باکتریایی پوست

–       جلوگیری از پوسته پوسته شدن

–       مناسب پوست‌های حساس و مستعد قرمزی و خارش

 

به خاطر داشته باشید، محصولات کامان برای انواع پوست‌ها در سنین مختلف طراحی شده‌اند. مرطوب کردن پوست، روندی دائمی و روزانه است که باید از کودکی آغاز شود.

در هنگام خرید کرم آبرسان کامان دقت کرده و محصولی را تهیه کنید که نیازهای پوست شما را برطرف کند.

فروشگاه روژا شاپ عرضه کننده بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی دنیا است.

در صورت تمایل، می‌توانید مرغوب‌ترین کرم‌های مرطوب کننده و مراقبت پوستی را از روژا شاپ تهیه کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.